Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, olen aivan rikki :(

Mollamaija
01.06.2017 |

Olemme kihloissa,ja menossa naimisiin tänä vuonna mieheni kanssa, joka on todella tempperamenttinen. Rakastan häntä niin paljon, suunnitellaan perhettä ja tulevaisuutta yhdessä, ja olen maailman onnellisin että olen löytänyt sielunkumppanin vierelleni. Ongelma on, että hän saa suunnattomia raivokohtauksia välillä. Esimerkiksi, nyt riidellään siitä, että pyysin häntä soittamaan korjaajan astianpesukoneelle,joka on ollut rikki jo yli kuukauden. Hän raivosi ja huusi minulle korjaajamiehen edessä, koska hän ei kuulema tarvitse astianpesukonetta ja pärjäisi hyvin ilman, ja että juuri nyt ei ole rahaa korjauttaa sitä. Ok, ymmärrän että miehelläni on rahahuolia, koska on joutunut vaihtamaan työpaikkaa minun takia. Minulla kuitenkin on hyväpalkkainen työ jolla pärjätään hyvin,ja yritän tukea pientä perhettämme parhaani mukaan. Nyt tämä riita jatkuu jo toista päivää,eikä hän suostu edes puhumaan rauhallisesti. Olen muuttanut hänen asuntoon puoli vuotta sitten, ja olemme tehneet joitain muutoksia,mutta paljosta olen antanut periksi. En vain halua riidellä. Hän vaan satuttaa sanoillansa niin pahasti,ja minä herkkänä itken kuin viimeistä päivää. Haluaisin löytää vahvuuden lähteä pois, mutta koko unelmani on tässä, eikä minulla ole muita läheisiä kun mieheni :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt tuota miestä raivoamassa vaikkapa 2-vuotiaalle lapsellenne. Nyt jätä se heti.

Vierailija
22/28 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista. Tiedän itsekin että oikea vastaus olisi lähteä. On vain niin pirun vaikeaa, kun koko elämä pyörii tämän "unelman" ympärillä. Täytyy ottaa nyy hetki itselleni ja selvittää ajatuksia. Kiitos kaikille vastanneille, merkitsee todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies äkkiä anger-management -kurssille.

No vittu wau. Olisiko suomeksi vaikkapa vihanhallintakurssi.

Vierailija
24/28 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, paskanjauhannasta ja valehtelusta.

Vierailija
25/28 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No moikka!

Mä ainakin löysin minun elämän tarkoituksen jumalan kautta ja aloin sitten jumalan pojan johdosta hän siis johti minut uskomaan niamiin, mutta larryyn uskominen on väärin jumalan ja pahven mukaan. Käyn seurakunnan Niam kirkossa rukoilemme joka sunnuntain aamu Niamin puolesta että he tulisivat uskoon. Ennnen Niamiin uskoon tulemista käytin masennuslääkkeitä ja vaimoni myös ja olen nykyääjn kiva ja miellyttävä ihminen ja komea.  AOlen raskaana!! Niamille. Vaikka Niall on ikuinen neitsyt Niall silti olen. uskon isään poikaan ja pyhään niamiin!!

Vierailija
26/28 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei taida olla lasta ennestään. Vauva-aika voi olla monella tapaa haastavaa, myös miehellesi. Pitää sietää itkua ja vähiä yöunia. Tulee uhmaikää ja murrosikää. Miehesi pimahtaa täysin, jonkun astianpesukoneen korjaamisesta. Sekin on asia, joka pitää vaan hoitaa. Älä sitä lasta tee tuohon suhteeseen. Ja sinunkin kannattaisi miettiä vakavasti omaa jatkoasi. 

Vierailija
27/28 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kaoottisen keskelle tässä vilpittömästi toivon ja rakkauden ajatuksia:

Vierailija
28/28 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hyvät ihmiset, äkkiä sinä tai mieluummin molemmat saamaan ammattitaitoista ja maksutonta pari- ja perheterapiaa vuosikymmenten kokemuksella täältä: https://evl.fi/apua-ja-tukea/ihmissuhteet/kirkon-perheneuvonta-auttaa-m…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän