Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimo TAAS raskaana

Vierailija
01.06.2017 |

No niin, ennen kuin saarna alkaa, että mitäs harrastitte seksiä niin eikö jokainen toisiaan rakastava pari harrasta seksiä aina välillä? Eli ne kommentit voi jättää kokonaan pois. Ja "no olisit käyttänyt kondomia", niin voi kuulkaa, olisin halunnut, mutta avovaimo halusi syödä pillereitä kun ne "pitivät ihon hyvänä" ja hän ei itse tykkää kondomeista.

Eli taas olisi vauva tulossa. Kolmas lapsi. Ensimmäisen jälkeen puhuttiin, että pidetään vähän taukoa kun silloin olin opiskeluissa loppusuoralla ja avovaimo ei edes puolessa välissä. Silloinkin käytiin keskustelua ehkäisystä, mutta ilmeisesti e-pillerit oli paras vaihtoehto.

Noo siitä meni jonkun aikaa kun tuli iloinen uutinen "meille tulee vauva". Ensin olin vähän hämmentynyt, että miten pillerit taas pettivät. Sitten tietysti olin onnellinen, koska rakastan noita riiviöitä. Taas syntymän jälkeen keskusteltiin ehkäisystä ja sanoin selvästi, että ei oikeasti pärjätä kolmen kanssa kun minä olen ainoa jolla on vakiduuni ja onhan tämä välillä rankkaa.

No nyt sitten viime viikolla taas.. Raskaana ollaan. Pillerit petti, oli avovaimon selitys. Tiedän, että täällä minut teurastetaan, mutta voikohan olla? Olen kyllä kysynyt suoraan, että onko hän muistanut/halunnut ottaa pillerit. Vastauksena on ollut tuhahtelua ja huutoa.

Toki tämäkin lapsi otetaan rakkaudella vastaan, mutta jos sieltä neljäskin tulee vielä niin... En pysty.

Pelottaa, että toinen tekee tämän tahalleen. Välillä tuntuu, että haluaa varmistaa etten ole lähdössä mihinkään.

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tuhahtelisi ja huutaisi sun kysymykseen, jos olis syöny ne pillerit oikein.

Vierailija
42/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yahallaan jättänyt pillerit pois. Se on väärin. Tee vasektomia vastaisuuden varalle. Tulee mieleen, että onko avokki suunnitellut menevänsä töihin ikinä vai elävänsä kotiäitinä vain. Sano, että hänen pitää osallistua elatukseen myös ja mennä töihin vaikka ennen vauvan syntymää hetkeksi tai osa-aikaisesti kaupan kassalle tai siivoamaan tms. Lapset siten aikanaan päiväkotiin ja äiti töihin uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia aloituksia on täällä vähän väliä.

Selvästikään monet muijat eivät kykene ottamaan mitään vastuuta teoistaan.

Sanoit että vain sinulla on vakityö? Saiko se tytteli opintojaan koskaan edes loppuun porsimisiltaan?

Vierailija
44/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko teillä "pillerit pettäneet" kolme kertaa? Se kuulostaa aika erikoiselta. Itsellänikin oli pillereitä syödessä toisinaan vaikeuksia muistaa ottaa niitä säntillisesti, välillä tuli otettua selvästi myöhässä ja varmaan se laskee ehkäisytehoa, mutta kolme kertaa... No kai kaikkea voi sattua.

Mitä avovaimosi sanoo, onko hän mielestään ottanut pillereitä ajallaan?

Vierailija
45/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia aloituksia on täällä vähän väliä.

.----

Eli helvetin huono provo taas.

46/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasi tulevaisuudessa tuodaan markkinoille detektori, jota mies voi pitää aina mukana. Sillä voi piipata muijan ja se hälyttää jos muija on aikeissa huijata ehkäisyssä. Sitten mies osaa valikoida keitä kannattaa panna :D

Vierailija
47/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T24 kirjoitti:

Toivottavasi tulevaisuudessa tuodaan markkinoille detektori, jota mies voi pitää aina mukana. Sillä voi piipata muijan ja se hälyttää jos muija on aikeissa huijata ehkäisyssä. Sitten mies osaa valikoida keitä kannattaa panna :D

Kondomiahan on ihan mahdoton pitää mukana.

48/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T24 kirjoitti:

Kondomiahan on ihan mahdoton pitää mukana.

No olisihan se hauskempaa tapella jonkun "sä et luota muhuuun!!"-muijan kanssa ja sitten pistää laite vinkumaan :DDD

Vierailija
49/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa suhteissa te elätte jos ette oletusarvoisesti voi luottaa kumppanin hoitavan ehkäisyä, jos niin on sovittu?

Mun mies luottaa että syön pillereitä, eikä se ole koskaan epäillyt.

Miksi olisi? Olen hänen luotettava kumppaninsa 7 vuoden ajalta, eikä hänellä ole mitään syytä olla luottamatta. Jos minä jätän ne salaa ottamatta olen valehteleva petturi ja alinta kastia omasta mielestäni. Ei siitä miestä voi syyttää, jos akka valehtelee.

Normaalissa parisuhteessa voi luottaa, jos ehkäisyksi on sovittu pillerit.

Vierailija
50/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa suhteissa te elätte jos ette oletusarvoisesti voi luottaa kumppanin hoitavan ehkäisyä, jos niin on sovittu?

Mun mies luottaa että syön pillereitä, eikä se ole koskaan epäillyt.

Miksi olisi? Olen hänen luotettava kumppaninsa 7 vuoden ajalta, eikä hänellä ole mitään syytä olla luottamatta. Jos minä jätän ne salaa ottamatta olen valehteleva petturi ja alinta kastia omasta mielestäni. Ei siitä miestä voi syyttää, jos akka valehtelee.

Normaalissa parisuhteessa voi luottaa, jos ehkäisyksi on sovittu pillerit.

Niinno millaisessa parisuhteessa ap elää, siitä tässä keskustellaan.

Vierailija
51/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto mikä muija sulla on.

Vierailija
52/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pillerit ei satavarmoja olekaan niin ei ne kyllä ihan noin vaan jatkuvasti samassa perheessä petä. Tuli paha mieli puolestasi, ap. Sinulle on valehdeltu.

Vierailija
53/135 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, ennen kuin saarna alkaa, että mitäs harrastitte seksiä niin eikö jokainen toisiaan rakastava pari harrasta seksiä aina välillä? Eli ne kommentit voi jättää kokonaan pois. Ja "no olisit käyttänyt kondomia", niin voi kuulkaa, olisin halunnut, mutta avovaimo halusi syödä pillereitä kun ne "pitivät ihon hyvänä" ja hän ei itse tykkää kondomeista.

Eli taas olisi vauva tulossa. Kolmas lapsi. Ensimmäisen jälkeen puhuttiin, että pidetään vähän taukoa kun silloin olin opiskeluissa loppusuoralla ja avovaimo ei edes puolessa välissä. Silloinkin käytiin keskustelua ehkäisystä, mutta ilmeisesti e-pillerit oli paras vaihtoehto.

Noo siitä meni jonkun aikaa kun tuli iloinen uutinen "meille tulee vauva". Ensin olin vähän hämmentynyt, että miten pillerit taas pettivät. Sitten tietysti olin onnellinen, koska rakastan noita riiviöitä. Taas syntymän jälkeen keskusteltiin ehkäisystä ja sanoin selvästi, että ei oikeasti pärjätä kolmen kanssa kun minä olen ainoa jolla on vakiduuni ja onhan tämä välillä rankkaa.

No nyt sitten viime viikolla taas.. Raskaana ollaan. Pillerit petti, oli avovaimon selitys. Tiedän, että täällä minut teurastetaan, mutta voikohan olla? Olen kyllä kysynyt suoraan, että onko hän muistanut/halunnut ottaa pillerit. Vastauksena on ollut tuhahtelua ja huutoa.

Toki tämäkin lapsi otetaan rakkaudella vastaan, mutta jos sieltä neljäskin tulee vielä niin... En pysty.

Pelottaa, että toinen tekee tämän tahalleen. Välillä tuntuu, että haluaa varmistaa etten ole lähdössä mihinkään.

Sano että erotessa vaadit lähihuoltajuuden sekä avovaimo maksamaan  elarit. Heitä akka ulos. Aivan hyvin voit lähteä, otat vaan muksut mukaan ja vaadit  vuoroviikot tai lähihuoltajuuden. Lapsia noin tehtaileva nainen ei ole hyvä huoltaja. Lapsiluku kun mitoitetaan oman elatuskyvyn mukaan, ei mielihalujen mukaan.

Vaikka olen nainen, sanon että avokkisi  on törkeää sekä täysin tahallista. Kerro hänelle myös että pirttiviljelijoiden eläketurva on olematon.

Seuraavaksi ehkäisyksi kuparikierukka, pystyt tarkistamaan että se on paikallaan.

Tai jospa ap tästä edespäin huolehtisi itse ehkäisystä jos ei halua jälkikasvua enempää.

Sitä paitsi, ei se kuparikierukkakaan kaikille sovi. 

Vierailija
54/135 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä olisi jo eron paikka. Lapset vanhemapana viikko-viikko järjestelylle ettei tuollainen epäluotettava nainen kasvata kokonaan kieroon. Ei noin vakavassa asiassa voi huijata rakastamaansa ihmistä jos on vähänkin kunnioitusta jäljellä suhteessa, teillä sitä ei vaikuta enää olevan. Siis kunnioitusta eikä luottamustakaan, joten ei tuosta suhteesta enää ehjää tule vaikka kuinka yrittäisi.

Vierailija
55/135 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi kertaa minipillerit pettäneet vaikka olen aina ottanut ne ajallaan eikä unohduksia ole tapahtunut. Näillä kerroilla välissä useampi vuosi. Ekalla kerralla lääkärin mukaan pillereiden tehoon vaikuttivat todennäköisesti samaan aikaan syömäni muut lääkkeet. Se miksi pillerit pettivät toisen kerran, on mysteeri.

Toisen vahingon jälkeen totesin, etteivät pillerit sovi minulle ja vaihdoin kierukkaan. Samaa suosittelen puolisollesi, vaikkakin hänen kohdallaan pillerien pettämiset kuulostavat epäilyttävältä.

Vierailija
56/135 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua kustaan silmään ja pahasti. Eikö se vaimo hyvä olisi tajunnut edes vaihtaa sitä pillerimerkkiä, jos ne noin koko ajan pettää. Mut joo, tahallaan on kyllä hankkiutunut paksuksi. Nyt sitten jompi kumpi steriin. Mieluummin sinä, koska vaimoon ei voi tuossa asiassa luottaa.

Vierailija
57/135 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti olla tahallista. Mutta on noita muitakin vaihtoehtoja. Voi olla että vaimo on unohtanut välistä jonkun pillerin. Voi olla, että pillerit eivät jostain syystä imeydy kunnolla. Jotkut antibiootit ja muut lääkkeet heikentävät pillereiden tehoa. Tai ehkä vaimo on oksennellut (vatsatauti, krapula, bulimia).

Joka tapauksessa olisi hyvä vaihtaa ehkäisy johonkin toiseen jatkossa, kun selvästi pillerit eivät sovi tälle pariskunnalle. Vaimo tuntuu olevan niin superhedelmällinen, että ehdotan myös ap:lle toimenpiteitä: vasektomia, jos lapsiluvun on tarkoitus jäädä kolmeen, kondomi jos toivotte vielä joskus saavanne lisää lapsia. Vaimolle vaikka kierukka, mutta huom! Kierukkavauvojakin syntyy, joten myös ap:n pitää olla panematta paljaalla. Tuplaehkäisy on hyvinkin luotettava.

Vierailija
58/135 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei tuhahtelisi ja huutaisi sun kysymykseen, jos olis syöny ne pillerit oikein.

Minä huutaisin, jos mieheni epäilisi olenko jättänyt ottamatta pillereitä vaikka olen ottanut ne kaikki niin miten pitää. Suututtaisi, jos ei sen vertaa luottaisi.

Ja minä en huuda ikinä.

Vierailija
59/135 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan tahallisuutta. Joko konsoli tai vasektomia.

Konsoli on paras ehkäisy ikinä, suosittelen ps4:sta.

Vierailija
60/135 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa pillereiden pettäminen on mahdollista. Tilastollisesti niiden pettäminen on keskimäärin epätodennäköistä, mutta jos ne kerran oikeasti pettävät, on uudenkin pettämisen riski huomattava. Jos ei kyseinen menetelmä riitä kyseisellä naisella ehkäisemään raskautta, niin ei se sitä tee jatkossakaan. Pitää vielä sanoa, että tilastoja etenkin pitkissä tutkimuksissa vääristää se, että hedelmällisimmillä pareilla ehkäisy pettää usein jo tutkimuksen alussa ja esim. 1-2 vuoden jälkeen tutkimuksessa on lähinnä enää vähemmän hedelmällisiä pareja, joten mitä pidempi tutkimusaika sitä tehokkaammalta ehkäisy näyttää. Pitkät tutkimukset antavat siis epärealistisen hyvän kuvan ehkäisytehosta silloin, kun parin hedelmällisyydestä ei ole ennakkotietoa, ja etenkin silloin jos on jo tieto että kyseessä on varsin hedelmällinen pari.

Toki minustakin tahallisuus on todennäköisesin syy. Mutta riipumatta syystä, onhan se nyt selvästi omaa typeryyttä panna tuossa tilanteessa ilman kumia ja ihmetellä että tulee vauva. Joko pilleri on pettänyt kahdesti tai avokki on kusettanut kahdesti - oli se kumpi hyvänsä, niin kyllä järkikin jo sanoo ettei pilleriehkäisyyn voi noilla spekseillä luottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän