Hiusten kotivärjäys markettiväreillä. Miksi?
Mitä tummempaan jouduttu, sitä pidemmällä ollaan kierteessä.
Kommentit (86)
Minäkään en värjää enkä värjäytä hiuksiani lainkaan. Värjäytin kahdessa kampaamossa ammattilaiskampaajilla hiuksiani melkein 3,5 vuotta, 3 - 4 kuukauden välein. Lopulta pitkät hiukseni katkeilivat niin harvoiksi, että ne oli pakko leikata olkapäille ulottuviksi. Edellisen kerran olen hiukseni värjäyttänyt marraskuussa 2005. Kyllä on elämä paljon helpompaa, kun on oman väriset hiukset. Nyt hiukseni ovat hyvässä kunnossa ja pituutta niillä on yli 70 cm. Olen erittäin tyytyväinen valintaani.
Ei se kampaajan ammatti mitään rakettitiedettä ole.
Itse luovuin kampaamokäynneistä useampien epäonnistuneiden käyntien vuoksi. Noita värikypäriä olen saanut nimenomaan kampaamo-yrittäjiltä.Miksi maksaisin siitä että joku pilaa hiukseni kun saan paremman tuloksen naturiginin tuhkan vaalealla ja sillä värjään juuret kaksi kertaa. Eli n. 5€/kerta ja väliin heittelen raitoja samalla aineella niin juurikasvua ei edes huomaa.
Onko kukaan ajatellut luopua hiusten värjäämisestä?
Mä värjään elumenilla kotona, ei voi mennä pieleen eikä eroa millään tavoin kampaajan työn jäljestä. Yhdelle värjäykselle jää hintaa 3-4 euroa vaikka puoleen selkään hiukset yltääkin.
hirveesti lainauksia jonkun yksittäisen ihmisen blogista----missä linkit tiedejulkasuihin joissa perusteet väitteille? jos hiusvärit aiheuttaa syöpää ja kuolemaa niin missä nämä kaikki ruumiit on? se että yksi ihminen on kuollut ties mihin allergiseen shokkiin ei tarkoita että kaikki MILJOONAT naiset jotka värjää kokoajan hiuksiaan on yhtäkkiä kuolemassa. pidetään joku perspektiivi nyt tässä
Itse olen vaihtanut kasviväreihin enkä varmaan palaa enää synteettisiin väreihin. Onneksi pieneltä paikkakunnaltammekin löytyy ekokampaaja. Hiukset ovat hyväkuntoiset ja hehkuvat, punaisen sävy luonnollisempi kuin synteettisillä väreillä.