Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten kotivärjäys markettiväreillä. Miksi?

haalistunut viininpunainen
01.06.2017 |

Mitä tummempaan jouduttu, sitä pidemmällä ollaan kierteessä.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole vielä hiusväriä päässä ja tahtoo välttämättä hiuksensa värjätä, kannattaa ehdottomasti värjätä kasviväreillä. Niissä riittää kyllä nykyään valinnanvaraa ja säästyy monelta ongelmalta. Monelle sopii kuitenkin parhaiten se ihan omien hiusten alkuperäinen väri...

Vierailija
2/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanotut maantienväriset hiuksetkin ovat olleet muodissa jo useamman kerran. Nätillä kampauksella ja / tai leikkauksella saa kivaa vaihtelua hiuksiin kuten myös hiuskoruilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIna ei ole varaa mennä kampaajalle, esim pitkähiuksinen maksaa pitkän pennin vielä lisämaksua. 140e kampaaja vastaan 5-12e hiusväri :). Köyhällä ei ole varaa valita kuin marketti. Onneksi olen saanut hyvin onnistumaan värjäyksen, ja olen tyytyväinen hiuksiini, kiiltävät pitkinä :). 

Vierailija
4/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja värinvaihto markettiväreillä värjätyillä hiuksilla... ei välttämättä tuukaan sitä mitä piti.

Vierailija
5/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sanotut maantienväriset hiuksetkin ovat olleet muodissa jo useamman kerran. Nätillä kampauksella ja / tai leikkauksella saa kivaa vaihtelua hiuksiin kuten myös hiuskoruilla.

En ole vielä kenelläkään nähnyt maantien värisiä hiuksia.

Vierailija
6/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirkastan väriäni markettiväreillä satunnaisesti. Hiukseni ovat luonnostaan melko vaaleat eikä sävyeroa tule paljon. Joskus on kuitenkin juhlissa tms. tilaisuuksissa kiva kun näyttää enemmän laitetulta. Juurikasvua ei edes huomaa jos ei ihan läheltä katso niin voi satunnaisesti laittaa värin päähän. Tämä maksaa minulle 30 euroa. Kampaajalla sama käsittely maksaa 140–170 euroa riippuen pituudesta. Säästyneen parhaimmillaan 140 e voin käyttää vaikka uuteen mekkoon tai laittaa säästöön.

Vierailija
7/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen värjännyt hiukset miljoona kertaa, mutta en ikinä kampaajalla enkä kenenkään avustuksella. Aina olen saanut kehuja miten hyvin olen värjännyt. Värjään aina kestovärillä tummaksi tai mahongiksi eikä tässä mitään "kierrettä" ole. Pesen hiuksia niin paljon, että väri lähtee aina hetkessä pois ja vain hyvin tarkasti tutkailemalla voi havaita tyvikasvun. Näin on ollut aina. Minun hiuksiini värit eivät jämähdä tiukasti.

Vierailija
8/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pirua se kenellekään kuuluu, millä värillä minä hiukseni värjään? Ilmeisesti ap:llä ja hänen kaltaisillaan on liian helppo elämä, koska täytyy vieraiden ihmisten hiusten värjäämisestä noin rankasti huolta kantaa. Varo vain, ettei sydänkohtausta pukkaa ennen viikonloppua!

Vierailija
9/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen värjännyt hiukset miljoona kertaa, mutta en ikinä kampaajalla enkä kenenkään avustuksella. Aina olen saanut kehuja miten hyvin olen värjännyt. Värjään aina kestovärillä tummaksi tai mahongiksi eikä tässä mitään "kierrettä" ole. Pesen hiuksia niin paljon, että väri lähtee aina hetkessä pois ja vain hyvin tarkasti tutkailemalla voi havaita tyvikasvun. Näin on ollut aina. Minun hiuksiini värit eivät jämähdä tiukasti.

Mulla on kans yks tällainen kaveri, joka kehuskelee kuinka hyvin saa värjättyä hiuksensa ja aina kaikki kehuu. En kehdannut sanoa, että olin kyllä jo kerran (aikaisemmin siis) ihmetellyt mielessäni huonoa värjäystä takatukassaan (väri oli epätasaisesti).

Vierailija
10/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon hiukset värjään Oljalla. Hyvin on pysynyt ja taas uusiksi kahden kuukauden kuluttua. Juurikasvulle ei tietenkään voi mitään. Puolipitkät hiukset kympillä! Aikaa menee vajaan tunnin.

Kampaajalla vastaava sen reilun satasen.

Vaimolle kelpaa ja tykkääkin.

Vierailija
11/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana kun kuukausitulo oli 500e oli aika iso säästö että vaihdoin kerran kahdessa kuussa kampaajalle menevän 140e 15e markettiväriin. Lopputulos kun oli sama.

Sittemmin tosin lopetin värjäämisen kokonaan ja voi tätä onnea kun kampaajaksi opiskeleva kaveri ottaa maksuksi leikkauksesta pelkän pullan!

Vierailija
12/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskujen sun muiden jälkeen rahaa jää sen verran että se KAIKKi menisi kampaajakäyntiin. Ennemmin siis käytän markettivärejä ja värjään itse (mies avustaa ihan mielellään takatukan kanssa).

Vierailija
13/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä kenelläkään nähnyt maantien värisiä hiuksia.

Mulla on juuri sellaiset. Vanha epätaisainen maantienharmaa on oma väri, kun sen kasvatin vuosien värjäämisen jälkeen takaisin. Se ei ole aivan niin vaalea kuin miltä se tyvikasvussa aina näytti, vaan vähän tummempi, mutta maantie on oikea sana kuvaamaan värisävyä.

Vierailija
14/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kans yks tällainen kaveri, joka kehuskelee kuinka hyvin saa värjättyä hiuksensa ja aina kaikki kehuu. En kehdannut sanoa, että olin kyllä jo kerran (aikaisemmin siis) ihmetellyt mielessäni huonoa värjäystä takatukassaan (väri oli epätasaisesti).

No minkä minä sille voin, että kehutaan :)

Vierailija
15/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on kampaajan värillä ja markettivärillä?

Ainakin kampaajan väri huuhtoutuu usean pesun ajan pois. Tuntuu olevan liukenevampaa so. heikommin päässä pysyvää.

Vierailija
16/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elumen -väri ei haalistu! Maksaa kyllä, mutta pysyy kirkkaana.

Vierailija
17/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele värjäämistä. Syöpäriski on tosiasia varsinkin usein ja tummemmilla väreillä värjättäessä.

Vierailija
18/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla samanväriset hiukset, niitä on vain muutama kategoria. Miksi haluaisi näyttää samalta kuin muut? Väri saa myös hiukset tuntumaan epäaidoilta, eikä se luonnolliselta näytäkään. Saattaa vaatia jopa meikkiä.

Vierailija
19/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on myös aina kiinnostanut tämä kampaamovärin ja halveksitun markettivärin ero. Enpä usko isoa eroa olevan.

Minun on keski-ikäisenä pakko värjätä, koska harmaata suortuvaa pukkaa. En todellakaan laita 150€ euroa 4-6 viikon välein hiusten värjäykseen kun osaan tehdä sen itse kymmenesosa hinnalla :).

Vierailija
20/86 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on myös aina kiinnostanut tämä kampaamovärin ja halveksitun markettivärin ero. Enpä usko isoa eroa olevan.

Minun on keski-ikäisenä pakko värjätä, koska harmaata suortuvaa pukkaa. En todellakaan laita 150€ euroa 4-6 viikon välein hiusten värjäykseen kun osaan tehdä sen itse kymmenesosa hinnalla :).

Miten niin pakko värjätä kun tulee harmaata? Olipa outo heitto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme