Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian vaativa miehille

Vierailija
01.06.2017 |

Tuntuu siltä ainakin... Tai no, tietyt asiat eivät haittaa, mutta jotkut asiat kiukuttaa liikaa, etten osaa olla tekemättä riitaa aiheesta. Ja olen itsekin varmaan epäreilu miehiä kohtaan.

Oon tavannut yhtä miestä tässa pari kertaa. Ollaan nukuttukin yhdessä jo, ja mies kutsuu mua kullaksi ja silittelee kun katotaan sylikkäin leffaa sohvalla.

Mutta olen suuttunut hälle jo pariin otteeseen. Eka kun hän vei koko peiton eikä ajatellut yhtään ettei mulla ole peittoa ja on kylmä 😃 Toinen, kun hän peruutti tänään tapaamisen koska oli sopinut kuulemma muuta perheen kanssa tänään. Olin vaan kovin pettynyt tosta, ja ajattelen nyt ettei meidän kannata varmaan tavata enää.

Nyt kun sanon näitä ääneen, niin vaikutan aika vt umaiselta tyypiltä oikeastaan :( Niin varmaan ihan senkin takia ei meidän kannata tavata enää :(

Kirjoitan tänne tämän kun haluaisin kuulla ulkopuolisten mielipiteitä asiaan..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla pilalle hemmoteltu prinsessa. Minä en miehenä sellaista huolisi.

Vierailija
2/12 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa sanoa mikä sua ärsyttää. Sitä kannattaisi harjoitella. Jos mies ei osaa suhtautua hyvin siihen, että hyvässä hengessä (!) ilmaiset itseäsi, sitten kannattaa lempata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa sanoa mikä sua ärsyttää. Sitä kannattaisi harjoitella. Jos mies ei osaa suhtautua hyvin siihen, että hyvässä hengessä (!) ilmaiset itseäsi, sitten kannattaa lempata.

AP tässä.

Luulen että mun ärsytys tulee siitä että koen että mua kohdellaan huonosti tai jotain. Mutta joo, saatan olla hemmoteltu. Mutta miten siitä pääsee eroon..? :S 

Tämä mies sanoi anteeksi siitä illasta kun lähdin sitten kotiin lämpimämpään sänkyyn :D Mutta en tiedä, lapsellinen olen ainakin :(

Mitä hittoa voin tehdä, tuntuu että olen täysin mätä ihmisenä D:

Laitoin miehelle viestiä että "miksi peruutit tänään? Luulin et olit eilen syömässä perhees kanssa? Mä olin ajatellu kans tehdä ruokaa tänään, mutta joo ei sitten mitään :D" Ja se vastasi että menee tänään yhden toisen sukulaisen luo syömään, johon sanoin että "okei mut mä en oikeen jaksais olla kenenkään kans joka peruuttaa tapaamisia.."

Ja kun siis taustana tähän on se että mulla oli yks tyttökaveri joka peruutti monta tapaamista putkeen, kun hän oli itse ensin kutsunut mut ulos johonkin. Niin päätin tossa jo heti alkuun ilmaista tällaisen mielipiteen :D

Mutta nyt en tiedä yhtään että oliko toi järkevää vai olenko ihan typerä.

Ei hitto, jotenkin aina jälkeenpäin tajuan kuinka kpää olen ja lapsellinen!!!

Vierailija
4/12 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä johtuu huonosta itsetunnosta. :S t. ap

Vierailija
5/12 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta nyt vaan vaikuttaa, että se mies ei ole kauhean kiinnostunut susta, jos käyttäytyy noin. Etsi parempi.

Vierailija
6/12 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on surkea itsetunto joka on omahyväisen ja itsekkään kerroksen alla

Vierailija
7/12 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tarkoittaa perheellä? On siis naimisissa?

Vierailija
8/12 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä perheen.... onko sillä miehellä oma perhe vai vanhemmistaanko tässä puhutaan?

Ja joo, voisit treenaa vähän tuota suhtautumistasi siihen että asiat muuttuu, kuulostat melko nuorelta mutta puhut miehestä.

Vierailija
9/12 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se tarkoittaa perheellä? On siis naimisissa?

Eiii, hän sanoi että eilen oli veljen luona ja tänään äitinsä :D

Ja juu-u, ajattelin itsekin ettei ole sitten kiinnostunut, mutta kun itse olen kovasti ja kun hän samalla antaa vähän ristikkäisiä signaaleja, etten osaa ottaa selvää niin tietty yritin toivoa parasta. No mutta vihellän pelin poikki tässä kohtaa, kun mikä tahansa mättää tässä 'suhteessa', niin se nyt vaan mättää eikä voi mitään nyt :D

Vierailija
10/12 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä vain yksi peitto kahdella ihmisellä?

Jos tapaamisesta sinun kanssasi on sovittu ensin ja mies peruu sen koska on jälkeenpäin sopinut tapaamisesta jonkun muun kanssa, kyseessä on aivan uskomattoman käytöstavaton tapaus. ENSIN sovituista tapaamisista pidetään kiinni, ellei tule joku force majeure.

Aika selvän viestin lähetti siitä, miten tärkeä olet hänelle...

Vierailija
11/12 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, kirjoitin myös tuon numero 9:n. 

Olen 24-vuotias xD

Vierailija
12/12 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiihkeää kun ei saman peiton alle mahdu... Jos minulla on ollut uusi tapaus kainalossa, en ole pystynyt pitämään näppejäni erossa hetkeäkään, ja ei ole varmasti tullut kenellekään kylmä. Realistina en ennusta onnelista tarinaa teille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi