Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan niin että mitä isompi muna niin sitä narsistisempi mies?

Vierailija
01.06.2017 |

Oman kokemukseni mukaan näin voisi paljolti olla.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mielestänne Jari Sillanpää narsistinen? Minusta on hieman sellaisia piirteitä ainakin kameran läpi katsottuna. Jartsalla on myös iso muna, ainakin yli 20 cm ja paksu, olen nähnyt kuvia joita Siltsu lähetti yhdelle nuorelle homokaverilleni.

Ruotsalaisilla onkin suomalaista pidemmät penikset. Varsinkin Malmöön ruotsalaisilla.

Minusta Jari on lähinnä säälittävä, sellainen "Hessu Hopo-tyyppi". Toivottavasti ei kumminkaan itsetuhoinen.

Vierailija
22/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ego on kova isomunaisilla, kuvittelevat ison munan olevan ratkaisu kaikkiin asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemusten mukaan KYLLÄ!

Vierailija
24/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mielestänne Jari Sillanpää narsistinen? Minusta on hieman sellaisia piirteitä ainakin kameran läpi katsottuna. Jartsalla on myös iso muna, ainakin yli 20 cm ja paksu, olen nähnyt kuvia joita Siltsu lähetti yhdelle nuorelle homokaverilleni.

Eikös Ne iltalehdissä hiljattain kertonut että Jari on bottom eikä hyödy peniksensä pituudesta? Kuulemma joku Tukholman rap-artisti Gunnar oli viennyt Jarilta neitsyyden. Oli tehnyt kuulemma vähän kipeää, mutta Gunnar oli kaupungin himotuin rap-artisti ja tämä antoi nuorelle Jarille imagoa ja brandya.

Näin siis lyhykäisestä Jari SiIllanpää- elämänkerran julkaisureferaatia noteeraten.

Vierailija
25/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä vasta olisikin näky kun yli 20cm ja ohut. Aika yleistä mustilla miehillä. 

Vierailija
26/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on työttömien naisten otanta? Keskusteluhan tuli ennen puoltapäivää eli ilmeisemmin 100% kirjoitettu työpaikalla. Työtönhän herää vasta klo. 14.

Vierailija
27/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niin ,et mitä katkerampi niin sitä idioottimaisemmat alotukset?

Vierailija
28/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden tapauksen joka on narsismin ruumiillistuma ja sillä on melko pieni penis. 

Vielä kun toteat että on jonkin sortin julkkis, niin tiedän tapauksen.

Vierailija
29/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi iso niin ottaisin kyllä siitä kaiken irti. Nauttisin suosiosta, kehuista, tuottamastani nautinnosta ja isolle penikselleni järjestettävistä vuosittaisista paraateista. Tekeekö tuo minusta narsistin?

Ei väliä. Minulla olisi iso muna.

Ei välttämättä narsisti, mut ehkä jostain tuollasesta voi olla kysymys.

Vierailija
30/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Otos ei ole suuren suuri, mutta voisin epäillä että jos eksällä olisi ollut vielä kaiken lisäksi riesanaan pienen munan aiheuttama alemmuuskompleksi, olisi hän ollut vielä sitäkin sietämättömämpi ihminen. Olisin varmaankin siinä tapauksessa saanut tarpeekseni ja lähtenyt kälppimään jo aiemmin ja säästynyt paljolta.

Vierailija
31/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Otos ei ole suuren suuri, mutta voisin epäillä että jos eksällä olisi ollut vielä kaiken lisäksi riesanaan pienen munan aiheuttama alemmuuskompleksi, olisi hän ollut vielä sitäkin sietämättömämpi ihminen. Olisin varmaankin siinä tapauksessa saanut tarpeekseni ja lähtenyt kälppimään jo aiemmin ja säästynyt paljolta.

Sama.

Vierailija
32/38 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillänpäällä on n. 30 sentin kulli. Olen nähnyt. Ei voi ottaa kokonaan sisään pepaan.

Vierailija
33/38 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen ollut kahden narsistin kanssa suhteessa, toisella oli keskiverto ja toisella jäätävän iso.

Vierailija
34/38 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tietää esim. siitä, että tavan kondomi ei mahdu.

Vierailija
35/38 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, miten mies voi tietää, että hänellä on iso. Itse en ainakaan ole koskaan omaani vertaillut kenekään toisen miehen vehkeeseen, joten ainoastaan naiset, joiden kanssa olen ollut tekemisissä (seksuaalisesti) ja joilla on ollut muitakin suhteita, omaavat vertailutuloksia minun vehkeestäni. Heiltä en koskaan ole kysynyt ja vaikka olisinkin,olisko vastaus ollut totuuden mukainen. No, minua lähinnä onkin kiinnostanut seksi kokonaisuudessaan kaikkine mausteineen, enkä ole keskittynyt vehkeeni kokoon, mutta silti vastaan kysymykseen, että narsismilla ja vehkeen koolla on tuskin mitään yhteyttä, ainakaan tieteelisesti todistettua. :-)

Ne tivaavat sitä naisilta, joiden kanssa ovat naineet. En ihmettelisi, jos poikien illassa kännissä myös vertaisivat seisokkejaan.

Vierailija
36/38 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna aiheuttaa sen, että naisia isketään rennommalla asenteella, varsinkin jos ulkonäkö on muutenkin kohdallaan.

Tuntemani narsistiset ovat olleet keskikokoisia/pienimunaisia. Ja se on ollut heille erittäin tärkeää, että nainen ihailee ja kehuu sitä, oli sitten nysä tai ei. Isomunaiset harvemmin kysyy, onko se iso. Yksi hyvin varustettu on kysynyt "mitä sä oot mieltä mun k*lista". En ole varma mitä tuohon kuuluisi vastata, joten sanoin, että onhan se iso. :D

Vierailija
37/38 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokin korrelaatio on, se on todennäköisesti juuri toisinpäin.

Vierailija
38/38 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että iso penis on yleensä miehillä, joilla on korkea testosteronitaso. Nämä miehet ovat yleensä myös kohtalaisen jykeviä rakenteeltaan ja heillä on kusipäisiä luonteenpiirteitä. Joten veikkaisin, että on jotain yhteyttä, mutta niin moni muukin asia vaikuttaa. Ylipäänsä jo se vaikuttaa merkittävästi, että millainen suhde sinulla on johonkin ihmiseen. Sama ihminen on toiselle kusipää ja toiselle mitä miellyttävin. 

Näinhän sitä voisi kuvitella, mutta ei ole todellakaan noin yksioikoinen juttu. Esimerkiksi oma mieheni on kaukana klassisesta "öyhöttäjä-alfasta", hän on varsin lyhyt, hoikka ja hyväluonteinen, mutta meisseli on selvästi keskimääräistä penistä komeampi, mukavat 17 cm pitkä ja sopivan paksukin, myös suonia löytyy. Ei voi siis olettaa, että vain pitkillä ja jykevillä miehillä olisi kookkaat penikset. Sitä ei voi yksinkertaiseti nähdä kenestäkään päältä päin. Ainoa seikka, jonka olen ehkä toisinaan huomannut liittyvän pieneen penikseen, on keskivartalolihavuus ja gynekomastia. Se saattaa kieliä jonkinlaisesta laajemmasta hormonihäiriöstä kuin pelkkä pituus tai kämmenen koko.