Työhyvinvointi on tänä kesänä pakollista koululiikuntaa!
Miesystävä neuvoi ottamaan paremman asenteen kun valitin asiasta. Osallistuttava on tai otetaan palkasta!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Olen sun linjoilla ap! Osa ihmisistä on niin rasittavia: kaiken maailman kuntoilupäiviä, tutustumisleikkejä ja teennäistä ryhmäkivaa. Jos joku ei halua osallistua, häntä panetellaan laiskaksi, tylsäksi, ilonpilaajaksi ja tosikoksi. Tahtotilat ja epämukavuusalueet my ass.
Laumasielut eivät kestä poikkeavaa mielipidettä ja osaa jättää erilaista rauhaan. Ehei, kivaa on oltava KAIKILLA ja kaikkien täytyy osallistua!
Niin. Näillä ei käy mielessäkään, että urheilullinen voi olla vaikka ilman hössötystä, omaksi ilokseen. Tai että jos jo työelämä vaatii tietyn asenteen omaksumista on tahtotilavaatiminen vapaa-ajalla ilkeilyä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen sun linjoilla ap! Osa ihmisistä on niin rasittavia: kaiken maailman kuntoilupäiviä, tutustumisleikkejä ja teennäistä ryhmäkivaa. Jos joku ei halua osallistua, häntä panetellaan laiskaksi, tylsäksi, ilonpilaajaksi ja tosikoksi. Tahtotilat ja epämukavuusalueet my ass.
Laumasielut eivät kestä poikkeavaa mielipidettä ja osaa jättää erilaista rauhaan. Ehei, kivaa on oltava KAIKILLA ja kaikkien täytyy osallistua!
Erittäin hyvin sanottu. Työ rasittaa ihan tarpeeksi ilman pelleilyjäkin.