Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jess! Sain tänään lausunnon työkyvyttömyydestä!!!

Vierailija
31.05.2017 |

Hiphei, ei tarvikkaan enää tapella te-toimiston kanssa, eikä stressata sossurahoja!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi iloita tuollaisesta asiasta?

Hämmästelen samaa.

Sinullekin hämmästelijä. Onhan se iloittavaa, että sairas ihminen saa olla rauhassa te-toimiston kyykytyksiltä, saa toimeentulon ilman hakemusrumbaa.On ilo, kun saa sairaana työkyvyttömyyseläkkeen. Tuota lausuntoa, mikä ap:lla on, ei saada ohimenevistä sairauksista/vaivoista. Sairaskin SAA ILOITA, ETTÄ VOI OLLA RAUHASSA SAIRAANA.

Laiska, ei sairas.

Lääkäri ilmeisesti erikoislääkäri on tutkimusten, kuvantamisen kaiken mahdollisuuden jälkeen kirjoittanut B-lääkärinlausunnon työkyvyttömyyseläkehakemusta varten. Siinä ei av-mamman sana paina paskaakaan. 

Vierailija
22/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 jatkaa: tai kuvitelkaa tilanne, jossa olisitte sotilas joka on saanut PTSD:n. Pelkäätte rintamalle joutumista enemmän kuin mitään koskaan ja sitten kerrotaan että teidät on vapautettu palveluksesta. Mikä rauha ja helpotus.

Tai no, eivät nämä hämmästelijät varmaan ymmärrä sitäkään että sotilas voi saada sodassa PTSD:n koska kyllähän nyt jokainen pikku sodassa pärjää. Jos voi kirjoittaa vauva-lehden foorumille, voi varmasti sotiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästelijät ei ymmärrä miten suuri rauha ihmisen sieluun laskeutuu kun lopultakin saa luvan olla niin sairas kuin on. Vaikka tuon lääkärinlausunnon jälkeen on vielä paljon edessä -itselläni on tällä hetkellä valitus Vakuutusoikeudessa, kun Vakuutusyhtiön mielestä olen työkykyinen vaikka useat asiantuntijalausunnot ovat eri mieltä-, on mielessäni silti suuri rauha koska tiedän että a) työkkäri ei minua kyykytä koska siellä tiedetään prosessista ja b) tiedän että minua ei enää pakoteta mihinkään kuntoutuksiin kitumaan.

Tuo lausunto on lupa olla olemassa ja saada se toimeentulo vaikka onkin vain vajavainen ja sairas ja yhteiskunnalle hyödytön.

Kuvitelkaa tilanne, missä olisitte ollut vuosia koulukiusattu ja sitten saisitte paperin joka lopettaa kiusaamisen.

Me ymmärrämme saman läpikäyneet. Sairasta pilkata sairasta ihmistä. 

Vierailija
24/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa kun porukka heittää yläfemmaa ollessaan sairaita, työkyvyttömiä ja päästessään eläkkeelle. Ei se minusta mitenkään kovin kunnioitettava asia kyllä ole. Enemmänkin surullista ja ikävää. Ja en missään nimessä halua loukata tai vähätellä teitä ihmisinä, mutta kyllähän tämä jotain yhteiskunnan tilasta kertoo. 

Jos joku kertoo päässeensä irti parisuhteesta, jossa puoliso on narsistinen ja sairaalloisen mustasukkainen alkoholisti, niin suretko sinä sitä, että lapsista tuli avioerolapsia?

Ei nuo sairaudet ole itse valittuja. Ei ne parane sillä, että yrittää roikkua työelämässä. Työkyvyttömille ei nykyisin ole tilaa missään, töihin ei kelpaa, kun terveitäkin hakijoita on. Sairaalle tulee töissä ollessa poissaoloja, ja saikuttavaa työkaveria lyödään tälläkin palstalla kuin vierasta sikaa. Usko pois, minäkin olisin jatkanut mielelläni työssä, josta pidin ja jossa olin hyvä. Olisin mielelläni tehnyt sairastumisen jälkeen töitä, mutta työnantaja päätti toisin. Joten kyllä, olen onnellinen työkyvyttömyyseläkkeestäni.

Toivon jokaiselle kateelliselle pitkää ja kivuliasta sairautta sekä vuosikausien taistelua työpaikan ja eläkkeen vuoksi. Huoli toimeentulosta pitää mielen virkeänä, eikös vaan?

Vierailija
25/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö ihan näytelmäkursseja vai treenasitko vammaista kotona kameran edessä? Itsekin yritän teko-masentaa itsenäni hirveästi ennen lääkärille menoa. Valvon mm. vähintään 30 tuntia putkeen, olen pesemättä muutaman päivän itseäni ja pistän likaiset vaatteet päälle. Käyn ostamassa Apteekista lääkkeet ja heitän ne sitten suoraan roskiin. Tämä ihan vain sen takia, että Kela ja lääkäri luulevat minun syövän niitä ohjeistuksen mukaisesti. Mulla olis myös tarkoitus päästä työkyvyttömyyseläkkeelle, kun työelämä e i  v a a n  k i i n n o s t a!

Hei haloo! Kuka niitä masennus-kroonikoksi ja läskiksi & pystyyn kuolleeksi tekeviä Psyykemyrkkyjä oikein syö?? Lääkäreilläkään ei oikeasti ole mitään käsitystä pitkäaikaisvaikutuksista. Varsinkin kun tutkimustuloksen perustuvat valheellisiin tai ainakin pitkälle vedätettyihin Jenkki-tutkimuksiin, joiden ainoa tarkoitus on saada lääke markkinoille ja saada Paljon RAHAA osakkeenomistajille. 

Vierailija
26/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekomasennus, ilmankos on vaikeaa saada työkyvyttömyyseläkettä. Onko sinulle kirjoitettu yhtään B1-todistusta työkyvyttömyyseläkelausuntoa. Minulle riitti 1 B-todistus, muutama liite lisänä /sydänsairaus).

Faktat puhuivat puolestani.

Vierailija
27/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekomasennus, ilmankos on vaikeaa saada työkyvyttömyyseläkettä. Onko sinulle kirjoitettu yhtään B1-todistusta työkyvyttömyyseläkelausuntoa. Minulle riitti 1 B-todistus, muutama liite lisänä /sydänsairaus).

Faktat puhuivat puolestani.

Sinulle viestin 26 kirjoittajalle.

Vierailija
28/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävitkö ihan näytelmäkursseja vai treenasitko vammaista kotona kameran edessä? Itsekin yritän teko-masentaa itsenäni hirveästi ennen lääkärille menoa. Valvon mm. vähintään 30 tuntia putkeen, olen pesemättä muutaman päivän itseäni ja pistän likaiset vaatteet päälle. Käyn ostamassa Apteekista lääkkeet ja heitän ne sitten suoraan roskiin. Tämä ihan vain sen takia, että Kela ja lääkäri luulevat minun syövän niitä ohjeistuksen mukaisesti. Mulla olis myös tarkoitus päästä työkyvyttömyyseläkkeelle, kun työelämä e i  v a a n  k i i n n o s t a!

Hei haloo! Kuka niitä masennus-kroonikoksi ja läskiksi & pystyyn kuolleeksi tekeviä Psyykemyrkkyjä oikein syö?? Lääkäreilläkään ei oikeasti ole mitään käsitystä pitkäaikaisvaikutuksista. Varsinkin kun tutkimustuloksen perustuvat valheellisiin tai ainakin pitkälle vedätettyihin Jenkki-tutkimuksiin, joiden ainoa tarkoitus on saada lääke markkinoille ja saada Paljon RAHAA osakkeenomistajille. 

Kuulostat kyllä oikeastikin hullulta.

Vierailija
29/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee ei tarvi tehä töitä enään jee???Aiotko puolustaa Suomea kun Venäjä ja Putin tänne tulee tai aiotko oppia suosiolla Venäjän kielen?

Vierailija
30/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin ansainnut saada normaalin elämän, jotta olisi voinut käydä töissä, perustaa perheen, valita missä asuu ym.

Mutta elämä ei kaikilla mene niin hyvin.

Jouduin eläkkeelle. En päässyt, vaan jouduin, vakavan sairauden takia. Työkyvyttömyyseläke ei ole työhaluttomuuseläke.

Vierailija
31/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ilkeetä porukkaa taas kommentoimassa :( AP:lle onnittelut, nyt voit rentoutua ja keskittyä hoitamaan itseäsi parhaasi mukaan, ilman huolta toimeentulosta. Ja ilkeilijöille, tämä ei ole helppoa eikä normaalia elämää, eikä työkyvyttömyyseläkettä saa ilman oikeaa syytä. Nimim. kaksi syöpää, pyörätuolissa, aivovamma ja Parkinson.

Vierailija
32/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee ei tarvi tehä töitä enään jee???Aiotko puolustaa Suomea kun Venäjä ja Putin tänne tulee tai aiotko oppia suosiolla Venäjän kielen?

Enään. Tuo kertookin sinusta kaiken tarpeellisen.

Vierailija
33/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, sillä haluan muidenkin lukevan, kuinka ilkeää sakkia täällä liikkuu. Viiraako päässä?

Vierailija
34/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap!

Minä sain työkyvyttömyyspaperit v. 1997 ja pysyvän tk-eläkkeen vuonna 1999. (olin 29v)

Sen jälkeen ei ole työkkärin postia näkynyt.

Olen ollut harvakseltaan puolipäivätöissä, köyhät on oltavat, mutta kukaan ei enää hätyytä eikä työkaverit vinoile.

Vierailija
35/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas täällä kateellista porukkaa. Onneksi olkoon! Olen iloinen puolestasi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan