Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jess! Sain tänään lausunnon työkyvyttömyydestä!!!

Vierailija
31.05.2017 |

Hiphei, ei tarvikkaan enää tapella te-toimiston kanssa, eikä stressata sossurahoja!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kulta, ei se lausunto vielä sinua pelasta. Kela ja työeläkeyhtiöt pyyhkivät pyllyä valtaosalla lääkäreiden työkyvyttömyyslausunnoista.

Vierailija
2/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kulta, ei se lausunto vielä sinua pelasta. Kela ja työeläkeyhtiöt pyyhkivät pyllyä valtaosalla lääkäreiden työkyvyttömyyslausunnoista.

Kyllä varmaan aivovamma on riittävän pätevä, luulisin näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tuo lausunto pelastaa ap sinut Te-toimiston kyykytykseltä. Työkyvyttömänä et joudu minkäänlaisiiin haista paska 9€:n orjatöihin. Työkyvytn voi hakea työkyvyttömyyseläkettä. Mahtava juttu. Meitä on paljon pysyvästi työkyvyttömiä. Itselleni samainen lausunto toi eläkkeen jo vuosia sitten. Elämän laatu parani ei tarvitse miettiä toimeentuloa. ONNEA!

Vierailija
4/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Itse sain viime viikolla päätöksen pysyvästä työkyvyttömyyseläkkeestä. Ei enää hakurumbaa!

Vierailija
5/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä ilouutista kaikkien kyykytyksen uhrien puolesta. Eläkeprosessi vei aikaa ja ap, voit olla rauhassa yli vuoden, jos hyvin käy, koko loppuelämän.

Vierailija
6/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivovammat ovat juuri niitä hankalimpia. Jos sinulla olisi joku päällepäin näkyvä vamma, eläkkeelle jäämisesi olisi läpihuutojuttu.

Vierailija
7/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen hakenut työkyvyttömyyseläkettä. lääkärit ovat kirjoitelleet b-lausuntoja, joissa todetaan että avoimille työmarkkinoille minusta ei ole. saa nähtä meneekö läpi.

Vierailija
8/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei saa, ellei yritä. Prosessi vie aikaa, ja saapahan ap olla rauhassa niiltä AKTIVOINNEILTA.

Vierailija
9/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla mitään aivovammaa ole jos tänne pystyt kirjoittelemaan.

Useimmissa töissä pieni aivovamma ei haittaa yhtään mitään.

Vierailija
10/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi iloita tuollaisesta asiasta?

Vierailija
11/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin työkyvyyttömyyseläkkelle työtapaturman vuoksi vakuutusyhtiön pakottamana. Minut uudelleen koulutettin paskaan työhön, kun vaihtoehdot tällä seudulla koulutukseen olivat rajalliset. No, onpahan edes jotain tekemistä... (kuten av-palstalle kirjoittamista). Palkka onneksi sidottu entiseen työhöni, joten toimeentulo onneksi turvattu.....

Vierailija
12/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole tyytyväinen, ettet ole itse siinä asemassa, että tuollainen asia on ilon asia.

Vierailija
13/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi iloita, SAIRAS ihminen saa olla rauhassa ilman työkkärin painostusta. Ei jatkuvaa hakurumbaa, toimeentulo on varma. Sitähän ei terve jaksa ymmärtää.

Vierailija
14/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla mitään aivovammaa ole jos tänne pystyt kirjoittelemaan.

Useimmissa töissä pieni aivovamma ei haittaa yhtään mitään.

Hei kiva, munkin aivovamma siis parani just, koska pystyn kirjoittamaan tänne! Johtunee jostain muusta kuin tarkoilla ja useilla kuvauksilla ja muilla testeillä todetusta aivovammasta, että en kykene muodostamaan puhetta, käsissä ei oo voimaa ja olen pyörätuolissa. Kirjoittaminen on yksi harvoja asioita joita pystyn enää tekemään. Ei kaikki aivovammaiset ole mitään apareita jotka makaa vihanneksena vailla kognitiivisia kykyjä.

Vierailija
15/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän aloittaja iloitse siitä, että sai sairauden. Siitä saa iloita, ettei työkyvyttömänä tarvitse olla töissä tai olla työnhakijana. Kukaan ei halua olla sylkykuppi, jota haukutaan, kun ei sairauden vuoksi kelpaa minnekään tai jolla on sairauden vuoksi paljon poissaoloja. Oletko itse haukkunut palstalla työttömiä ja saikuttajia?

Vierailija
16/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästelen samaa.

Vierailija
17/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olosuhteet ja tilanteen huomioden se voi olla myönteinen asia :)

Vierailija
18/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun porukka heittää yläfemmaa ollessaan sairaita, työkyvyttömiä ja päästessään eläkkeelle. Ei se minusta mitenkään kovin kunnioitettava asia kyllä ole. Enemmänkin surullista ja ikävää. Ja en missään nimessä halua loukata tai vähätellä teitä ihmisinä, mutta kyllähän tämä jotain yhteiskunnan tilasta kertoo. 

Vierailija
19/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästelen samaa.

Sinullekin hämmästelijä. Onhan se iloittavaa, että sairas ihminen saa olla rauhassa te-toimiston kyykytyksiltä, saa toimeentulon ilman hakemusrumbaa.On ilo, kun saa sairaana työkyvyttömyyseläkkeen. Tuota lausuntoa, mikä ap:lla on, ei saada ohimenevistä sairauksista/vaivoista. Sairaskin SAA ILOITA, ETTÄ VOI OLLA RAUHASSA SAIRAANA.

Vierailija
20/35 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästelijät ei ymmärrä miten suuri rauha ihmisen sieluun laskeutuu kun lopultakin saa luvan olla niin sairas kuin on. Vaikka tuon lääkärinlausunnon jälkeen on vielä paljon edessä -itselläni on tällä hetkellä valitus Vakuutusoikeudessa, kun Vakuutusyhtiön mielestä olen työkykyinen vaikka useat asiantuntijalausunnot ovat eri mieltä-, on mielessäni silti suuri rauha koska tiedän että a) työkkäri ei minua kyykytä koska siellä tiedetään prosessista ja b) tiedän että minua ei enää pakoteta mihinkään kuntoutuksiin kitumaan.

Tuo lausunto on lupa olla olemassa ja saada se toimeentulo vaikka onkin vain vajavainen ja sairas ja yhteiskunnalle hyödytön.

Kuvitelkaa tilanne, missä olisitte ollut vuosia koulukiusattu ja sitten saisitte paperin joka lopettaa kiusaamisen.