Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pop tähden kihlattu olikin maksullinen seuralainen

Vierailija
31.05.2017 |

1990-luvulla Five-poikabändistä julkisuuteen ponnahtanut Abz Love avautui hiljattain The Mirror -lehdelle hänen parisuhteensa lopettaneesta tapauksesta.

Love paljasti lehdelle saaneensa tietää, että hänen kihlattunsa tarjosi seuraansa nettisivustolla maksua vastaan. Vicky Fallon lupasi sivustolla ”toteuttaa villeimmät fantasiat ja halut”.

1990-luvulla Five-poikabändistä julkisuuteen ponnahtanut Abz Love avautui hiljattain The Mirror -lehdelle hänen parisuhteensa lopettaneesta tapauksesta.

Love paljasti lehdelle saaneensa tietää, että hänen kihlattunsa tarjosi seuraansa nettisivustolla maksua vastaan. Vicky Fallon lupasi sivustolla ”toteuttaa villeimmät fantasiat ja halut”.

Love otti asian puheeksi Fallonin kanssa seuraavana päivänä. Fallon kertoi syyksi seksin myymiseen parin taloudellisen ahdingon. Fallon syytti miestään siitä, ettei tämä ole tienannut pariin vuoteen juuri ollenkaan, ja pakotti hänet niin maksullisen seuralaisen työhön.

– Minulla ei ole rikkaita vanhempia, joiden puoleen kääntyä. Olin syvimmässä kuopassa, Fallon kertoi.

Fallonin mukaan hän ehti tarjota palveluitaan netissä kahden viikon ajan, ennen kuin asia selvisi Lovelle. Nainen sanoi The Mirror -lehdelle, ettei hän tuona aikana ehtinyt todellisuudessa edes tavata ketään.

– Olin aivan kauhuissani, en tiennyt mitä tehdä. Olin todella peloissani, enkä tiennyt miten selviytyisin. Mutta en koskaan tavannut ketään ja lopetin sen.

Brittilehtien mukaan pari kärsi pahoista talousvaikeuksista ja joutui myymään henkilökohtaisia tavaroitaan ja muuta omaisuutta selvitäkseen.

Loven ura alkoi vuonna 1997 poikabändi Fivesta. Poptähteyden myötä Love ajautui ongelmiin päihteiden kanssa. Hän on kertonut Fallonin pelastaneen hänet huumeilta ja alkoholilta.

Myöhemmin Love loi soolouraa ja esiintyi tosi-tv-ohjelmissa. Vuonna 2014 hän vetäytyi musiikkiuralta ja ryhtyi maanviljelijäksi.

http://www.is.fi/viihde/art-2000005233596.html

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi