Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummalliset kammot -ohjelma: Jee katsojana ei ole ainoa kummajainen!

Vierailija
31.05.2017 |

Kuka muu on katsonut Kummalliset kammot-ohjelmaa? Kammot sinällään on tosi tavallisia, mutta ehkä voimakkuus tekee sitten sen kummallisuuden. Ihanaa silti huomata, että ei ruudun tällä puolella ole ainoa kummajainen! :D Tosin joissai jaksoissa on ollut vähän kummajaisia itse osallistujat ja on iskenyt kauhea myötähäpeä.

Mutta tänään tulee jakso, jota olen odottanut! Onko muita?

Täytyy olla lohdullista huomata, että en ole ainoa, joka itkee jo pelkässä hammastarkastuksessa, jee! Pystyn kyllä ihan hyvin asettumaan hammaslääkärin tuoliin (yleensä pienen itkeskelyn ja itseni kasailemisen jälkeen siis, krhm), mutta enpä kovin montaa käyntiä muista, että en olisi hallitsemattomasti alkanut vain itkeä sitten sen jälkeen lamppua tuijotellessa paniikissa. Pahinta tän pelon kanssa elämässäni on ollut, jos on käynyt joskus ensimmäistä kertaa jollain uudella hammaslääkärillä, enkä ole saanut kerrottua heti, että pelkään. Mutta kyllä kaikki hammasläkärit siinä vaiheessa on huomanneet, kun omat käsivarret kastuu mun kyyneleistä märistä poskista tai moni on ihmetellyt, miksi vääntelen käsiäni tai koskettelen koko ajan kaulaani tai pitelen vatsaani. Miksiköhän? XD

Ajatteln olvani nolo ja tyhmä tämän kammoni kanssa, mutta kiva tietää, että muitakin on, ja ehkä jopa pahempia!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut! Altistustehtävät on kyllä mun mielestä olleet aika vaihtelevia vaativuudeltaan eri jaksoissa. Hämähäkkijaksossa oli aika kesyjä verrattuna joihinkin. Mulle olis ollut hyvä samaistumisjakso jos olis ampiaisista ollut! :'D

Vierailija
2/4 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin katon tänään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kummajaisia on nuo osallistujat. Yks on ainaki ihan hoidon tarpeessa muutenki. Erittäin huonossa kunnossa tuo anorektikko tyttö. Syystäki pelkää hammaslääkäriä.. tuskin pysyy hampaat suussa.

Vierailija
4/4 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkkijakso oli ainut, johon pystyin samaistumaan, teki pahaa jo katsoa sitä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme