Mitä sellaista jota et koskaan uskonut tapahtuvasi itsellesi
Kommentit (298)
Rakastuin täysillä venäläiseen mieheen ja perustin hänen kanssaan perheen, vaikka ennen aina olin (typerää kyllä) pitänyt venäläisiä jotenkin likaisina ja huonoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ihmiset luettelevat huonoja asioita. Pessimisti ei pety ja joku päivä lähtee koko nirri. Tämä ei tule pessimistille yllätyksenä.
Jos olisin voittanut lotossa, olisin yllättynyt.
Sinkkumies
Hyvä huudella jos ei ole ikinä joutunut kokemaan OIKEITA vastoinkäymisiä. Minun vastaus on isän tapaturmainen kuolema. Sitä ei ikinä usko että osuu omalle kohdalle.
JuuJuu
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että minulla on hiv. En ole todellakaan mikään seksihurjastelija, kumppaneita on ollut koko elämän aikana vain muutama ja olen aina ollut hyvin tietoinen riskeistä, mutta yhden alkoholinhuuruisen ja poissa tolaltaan vietetyn illan väärän ihmisen kanssa se vain vaati. Pitkitän testeihin menoa, koska en ihan oikeasti kestäisi sitä järkytystä (ja toki koko tämän ajan olen harrastamatta seksiä kenenkään kanssa).
Pahoittelut muille ohiksesta, mutta haluan sanoa tämän kirjoittaneelle: hae apua. Jos et uskalla vielä käydä testissä, mene juttelemaan pelostasi johonkin. Niin fyysisen kuin psyykkisen terveytesi kannalta olisi varmasti parasta käydä testissä mahdollisimman pian, koska pitkittyvä stressi on aina kova rasitus. Ja olisi testitulos mikä hyvänsä, olet silti edelleen sama ihminen. Hiv-infektio on nykyään hoidettavissa samaan tapaan kuin mikä hyvänsä krooninen sairaus, eikä estä elämästä normaalia elämää. Tsemppiä kovasti! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ihmiset luettelevat huonoja asioita. Pessimisti ei pety ja joku päivä lähtee koko nirri. Tämä ei tule pessimistille yllätyksenä.
Jos olisin voittanut lotossa, olisin yllättynyt.
Sinkkumies
Mitähän nyt oikein tarkoitat? Että ikävät asiat ovat seurausta pessimismistä? Yksinäisyys/lapsettomuus/rintasyöpä yms. johtuu pessimismistä ja olisi siksi pitänyt osata ennakoida?
Ehkäpä ihmiset luettelevat ikäviä asioita siksi, että niitä nyt ei osannut odottaa. Esim. harva olettaa jäävänsä yksin elämässä.
Pessimisti ei pety tarkoittaa sitä, että ikäviä asioita tapahtuu. Aivan 100% varmuudella. Kuten maahanmuuttokin tulee aiheuttamaan ikäviä asioita 100% varmuudella. Realisti ymmärtää tämän, eikä itke silloin kun paska osuu faniin.
Sinkkumies
Siihen nähden, että olin nuorena omituinen ja epäsosiaalinen enkä fyysisestikään järin viehättävä, pidän yllättävänä sitä että olen jo vuosia ollut hyvin toimivassa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
- olen melkein 30 enkä ole koskaan ollut suhteessa
- neitsyys meni vasta 26-vuotiaana
- keskivaikea masennus ja kaksisuuntainen mielialahäiriö
- terapiassa käyminen
- yksin jääminen ilman ainuttakaan ystävää
Et ole tainnut tehdä töitä koskaan?
Sinkkumies
Kun koko elämä koostuu terapiassa käymisestä, eikä ole ollut yhteiskunnalle millään lailla hyödillinen, niin ei voi kuin huokailla..
Huoh ;(
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- terapiassa käyminen
- yksin jääminen ilman ainuttakaan ystävääEt ole tainnut tehdä töitä koskaan?
Sinkkumies
Töissä ollut 18-vuotiaasta eli suoraan valmistumisestani asti samassa työpaikassa. Miten niin?
Jouduin ryöstön kohteeksi. Joku hullu heitti seinään tunki maahan ja pisti ruuvimeisselin kurkulle ja vei käsilaukkuni. Ukko jäi kiinni ja lusi aika kauan. Siitä lähtien nukun käsilaukkuni vieressä ja olen tosi tarkka jos joku alkaa tulla liian lähelle kun olen ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- terapiassa käyminen
- yksin jääminen ilman ainuttakaan ystävääEt ole tainnut tehdä töitä koskaan?
Sinkkumies
Töissä ollut 18-vuotiaasta eli suoraan valmistumisestani asti samassa työpaikassa. Miten niin?
Hyvä juttu. Silloin kun kaikki alkaa pyörimään yhden asian ympärillä ollaan hakoteilla. Ei sillä väliä ole mikä se asia on. Fitness, Mielenterveys u name it.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mies petti
Olen pahoillani, mutta alapeukutin, koska täytyy ihmisen olla kyllä ihan mahdottoman naiivi tai vaihtoehtoisesti hyvin itseään täynnä, jos oikeasti on kuvitellut, ettei koskaan tulisi petetyksi.
En siis tarkoita sitä, että kaikki tai edes suurin osa ihmisistä pettäisi tai tulisi petetyksi, mutta kyllähän se kuitenkin sen verran tavallista on, ettei pitäisi olla kenellekään sellainen asia, jonka tapahtumista itselleen ei voisi koskaan uskoa.
Minusta kasvoi vain 164 cm pitkä mies ja siksi en koskaan varmaan löydä naista. Katkera tästä olen
En ole työllistynyt valmistumiseni jälkeen. Kunnolla. Pitkäaikaisesti. Olen tehnyt silppu- ja pätkätyötä vuodesta 1997 saakka. Ei edes vuoden pestiä missään. Nyt viimeiset kolme vuotta kokonaan ilman työtä, ei edes päivän työtä.
En olisi ikinä uskonut parikymppisenä, suhteellisen iloisena tyttönä, että keski-iässä olen hylkiö, masentunut, itkuisa, työtön. Maisteriksi valmistuin, aineenopettajaksi. Työelämäkokemus on minulta jäänyt, muutoin kummallista kyllä olen saanut perheen, talon ja puutarhan. Siinä ne.
En olisi myöskään uskonut, että avioliitossa voi olla yksinäinen. Henkisesti ja fyysisesti aina yksin.
Sairastuin vakavasti 27 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että minulla on hiv. En ole todellakaan mikään seksihurjastelija, kumppaneita on ollut koko elämän aikana vain muutama ja olen aina ollut hyvin tietoinen riskeistä, mutta yhden alkoholinhuuruisen ja poissa tolaltaan vietetyn illan väärän ihmisen kanssa se vain vaati. Pitkitän testeihin menoa, koska en ihan oikeasti kestäisi sitä järkytystä (ja toki koko tämän ajan olen harrastamatta seksiä kenenkään kanssa).
Pahoittelut muille ohiksesta, mutta haluan sanoa tämän kirjoittaneelle: hae apua. Jos et uskalla vielä käydä testissä, mene juttelemaan pelostasi johonkin. Niin fyysisen kuin psyykkisen terveytesi kannalta olisi varmasti parasta käydä testissä mahdollisimman pian, koska pitkittyvä stressi on aina kova rasitus. Ja olisi testitulos mikä hyvänsä, olet silti edelleen sama ihminen. Hiv-infektio on nykyään hoidettavissa samaan tapaan kuin mikä hyvänsä krooninen sairaus, eikä estä elämästä normaalia elämää. Tsemppiä kovasti! <3
Samaan kannustan. Kävin itse, aikaa sitten, avioeron jälkeen tuli järkyttyneenä tehtyä pöljyyksiä. Puhdas olin, ja opin kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin normaalipainoon
🌹
En olisi uskonut, että ensimmäinen poikaystäväni tekee itsemurhan. Tämän koettuani en uskonut, että löytäisin vielä ihanan ja positiivisen miehen, joka menisi kanssani naimisiin.