Mitä sellaista jota et koskaan uskonut tapahtuvasi itsellesi
Kommentit (298)
Löysin Sen Oikean, netistä, viisikymppisenä.
En olisi ikinä uskonut, että saan kunnollisen miehen, vieläpä ns. paremmista piireistä.
Alkoholistiperheessä kasvoin itse, aika köyhää ja onnetonta oli. Opiskelin kunnon ammatin ja pääsin kokonaan pois niistä piireistä.
Olen nyt jo pitkän avioliiton myötä tottunut moniin asioihin miehen myötä, mutta on se edelleen vähän kummallista, että appivanhempien perhetutuissa on esimerkiksi presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Kaljuunnuin 19-vuotiaana naisten tapailu loppui siihen. Eli laajemmassa mielessä en uskonut että minusta tulisi ikisinkku mies
Opiskelukaverillani sama vaiva, mutta kyllä hän on jo perheellinen mies. Ja siis tavannut vaimonsa vasta reilu parikymppisenä kaljuna opinnoissa.
Ihastuminen uuteen ihmiseen,edellinen suhde päättyi kumppanin kuolemaan.
Rakastuin huijariin. Mies paljastui valehtelevaksi huijariksi, jonka menneisyys vähintään kyseenalainen. Oli tehnyt talousrikoksia ja elänyt naisten siivellä useita kertoja. Toivottavasti jää kiinni ja joutuu vastuuseen teoistaan. Valehteli jopa ammattinsa. Yksi lapsi on avioliitostaan, voi olla enemmänkin muuten.
Olen pari kertaa rohkeasti jättänyt vakituisen työpaikan ja muuttanut toiselle paikkakunnalle perheasioiden takia. Luotin aina siihen, että kyllä tekevälle töitä löytyy. No, eipä ole löytynyt. Viimeiset pari vuotta olen tehnyt vain satunnaisia pätkätöitä. Ikää on jo 50v. Liian vanha ilmeisesti.
Että elän yli 20-vuotiaaksi.
T. 22v, masennuksen voittanut
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ihmiset luettelevat huonoja asioita. Pessimisti ei pety ja joku päivä lähtee koko nirri. Tämä ei tule pessimistille yllätyksenä.
Jos olisin voittanut lotossa, olisin yllättynyt.
Sinkkumies
Hyvä huudella jos ei ole ikinä joutunut kokemaan OIKEITA vastoinkäymisiä. Minun vastaus on isän tapaturmainen kuolema. Sitä ei ikinä usko että osuu omalle kohdalle.
* 16-vuotiaana alkanut parisuhde jatkuu vieläkin onnellisena
* Lapsettomuus ja syksyllä alkavat hedelmöityshoidot
N29
Lapseni kuoli oman käden kautta.
Elämäni romahti.
Pystyin lopettamaan tupakan polton 20 savunhuuruisen vuoden jälkeen.
Lapsettomuus ja ennen kaikkea sellaisten miesten löytämienen kaikista miehistä, jotka eivät lapsia halua. En tosin koskaan uskonut meneväni akateemiseen koulutukseen tai tähtääväni akateemiselle uralle. Elän vieläkin vuokraasunnossa vaille päämäärää.
Naapurin mies kävi nuorena väkivalloin työsuhteessa ollessani metsässä kiinni. En osannut selittää asiaa vanhemmille ja isäni jäi siihen luuloon etten halunnut olla siinä työpaikassa. Toverini joka oli ollut aina paras ystäväni ei nähnyt hyökkäystä koska ukko suunnitteli sen niin hylkäsi minut myös kaikenkukkuraksi vaikka itkin j kerroin mitä oli tapahtunut. Tuo kaverini menestyi kaikessa mitä ikinä teki ja pääsi korkealle elämässään ja minä puin tuita traumaa sisälläni vuosia ja koko elämä uhkasi romuttua.
Myöhemmin näitä tapahtui vielä lisää sillä olin " viehättävä". Ja minut oli kasvatettu kiltiksi. Meni koko elämä siihen että sai torjua vanhoja ukkoja kimpustaan.
Hyvät äidit opettakaa tytöille tiukasti sanomaan ja höötämään vanhat ukot piiristään. Minulla ne menivät niin pitkälle että ajoivat autolla perästä, kiristivät ja uhkailivat jopa.
Ja tämä riesa kesti pitkään. Se häiritsi opintoja ja kaikkea elämässä. Minne menein oli vanhat ukot ensimmäisinä suussa eikä nuoremmat edes ehtineet tutustua.
Siksi nykyään en voi sietää vanhoja ukkoja ollenkaan ja he ovat ihan itse sen aiheuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin mies kävi nuorena väkivalloin työsuhteessa ollessani metsässä kiinni. En osannut selittää asiaa vanhemmille ja isäni jäi siihen luuloon etten halunnut olla siinä työpaikassa. Toverini joka oli ollut aina paras ystäväni ei nähnyt hyökkäystä koska ukko suunnitteli sen niin hylkäsi minut myös kaikenkukkuraksi vaikka itkin j kerroin mitä oli tapahtunut. Tuo kaverini menestyi kaikessa mitä ikinä teki ja pääsi korkealle elämässään ja minä puin tuita traumaa sisälläni vuosia ja koko elämä uhkasi romuttua.
Myöhemmin näitä tapahtui vielä lisää sillä olin " viehättävä". Ja minut oli kasvatettu kiltiksi. Meni koko elämä siihen että sai torjua vanhoja ukkoja kimpustaan.
Hyvät äidit opettakaa tytöille tiukasti sanomaan ja höötämään vanhat ukot piiristään. Minulla ne menivät niin pitkälle että ajoivat autolla perästä, kiristivät ja uhkailivat jopa.
Ja tämä riesa kesti pitkään. Se häiritsi opintoja ja kaikkea elämässä. Minne menein oli vanhat ukot ensimmäisinä suussa eikä nuoremmat edes ehtineet tutustua.
Siksi nykyään en voi sietää vanhoja ukkoja ollenkaan ja he ovat ihan itse sen aiheuttaneet.
Miehille sanon että jos näette naista hätistelyävän vanhojen ukkojen toimesta niin älkää väpelöikö vaan olkaa miehiä ja puolustakaa tuota naista ja ajakaa se helvetin käppänä hiiteen. Muuten menetätte ihan varmasti sen naisen jota ette suojele edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille sanon että jos näette naista hätistelyävän vanhojen ukkojen toimesta niin älkää väpelöikö vaan olkaa miehiä ja puolustakaa tuota naista ja ajakaa se helvetin käppänä hiiteen. Muuten menetätte ihan varmasti sen naisen jota ette suojele edes.
Ja naisille sanon olkaa solidaarisia sillä se nuori tyttö ei todellakaan aiheuta itse sen ukkosi kiimaa se on siellä hänen omassa voiton ja nuoruudenhaikailuissaan. Pankaa ne ukkonne kerralla kuriin. Nuori nainen on ihan keinoton siinä kun ukkosi ampaisee kiinni töissä toiseen.
Muutin Turkuun kuukauden varoajalla. En siis tuntenut täältä ketään, enkä ollut ikinä edes käynyt koko kaupungissa,mutta koska sain töitä niin mentävä oli. Mukavasti tässä jo puolitoista vuotta mennyt.