Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista jota et koskaan uskonut tapahtuvasi itsellesi

Vierailija
30.05.2017 |

tapahtui itsellesi?

Kommentit (298)

Vierailija
41/298 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni :(

Vierailija
42/298 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut hyväksyttiin ulkomaiseen huippuyliopistoon opiskelijaksi.

Ja pyörit silti täällä, missä äo keskiarvo lähentelee kengänkokoani. Provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/298 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuus jäädä pois työelämästä nelikymppisenä.

Vierailija
44/298 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kliseistä, mutta en olisi uskonut löytäväni sitä omaa täydellistä vastakappaletta. Puhumattakaan että minulla olisi näin nuorena (26-vuotiaana) aviomies, taaperoikäinen lapsi, maisterin paperit ja yli 100-neliöinen ihana omistusasunto. Varsinkin kun vielä viisi vuotta sitten makasin vain opiskelijaboksissa yksin enkä jaksanut juuri peseytyä, juurikaan siivota, ainoastaan ryypätä. Olin masentunut, ahdistunut, sairauslomalla yritin opiskella josta siitäkään ei tullut silloin mitään.

Jos joku olisi sanonut viisi vuotta sitten että olen viiden vuoden päästä tässä tilanteessa missä nyt olen, en olisi ikimaailmassa uskonut. Kiitollinen täytyy olla siitä mitä on saanut, rankoissa aallokoissa on uitu ja pintaan noustu.

Elämä on ylä- ja alamäkeä. Kohta alkaa sinunkin alamäki

Vierailija
45/298 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain komean, älykkään, mukavan ja huumorintajuisen poikaystävän. Itse olen aika tylsää seuraa enkä ole edes kaunis, joten pidän ihmeenä, että kyseinen mies kiinnostui minusta.

Vierailija
46/298 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkaantuminen läheisen ja pitkäaikaisen ystävän kanssa, ns. kasvettiin erilleen. Tuntuu kuin olisin menettänyt siskoni.

Vierailija
47/298 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin naiseen​ ja aloin seurustella hänen kanssaan. Olen itsekin nainen ja kasvoin konservatiivisessa uskonnollisessa yhteisössä. Eipä olisi lapsena myöskään arvannut, että irtaudun siitä yhteisöstä. Olin sellainen ihanteiden mukainen kiltti tyttö :).

Vierailija
48/298 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tullut huumemyönteinen. Omien, aikuisiällä, terapiamielessä tehtyjen kokeilujen myötä.

Vierailija
49/298 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena älykäs. Menestyin kouluissa. Ainoa tekemäni palikkatesti on puolustusvoimien pällitesti, josta sain arvon 9. Suoritin pääosan lukiosta käymällä vain tekemässä kokeet koululla. Opiskelin yliopistossa ja sain hyvin nopeasti maisteriksi valmistumisen jälkeen työpaikan tutkimusprojektissa. Sain suunnitella oman työni tutkijana ja sain sittemminkin vielä apurahan. Olin herkkä ja taiteellinen. Harrastin meripartiota, purjehdusta, piirtämistä ja kitaransoittoa.

Sitten masennus vei keskittymiskyvyn.

Nyt opiskelen linja-autonkuljettajaksi. Vene minulla vielä on, mutta moottoripyörä taitaa olla mieleisempi kalu. En olisi vielä viisi vuotta sitten uskonut, että 

1) minusta tulee tavis.

2) pidän taviksena oloa varsin mukavana elämänä.

Vierailija
50/298 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukkaraskaus huonoimmassa mahdollisessa elämänvaiheessa.

Vierailija
51/298 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin elämäni rakkauden, ihanan miehen joka on aina tukenani, vaikka minulla olisi kuinka vaikeaa. Minä, itsetuhoisuuteen taipuvainen ja ennen tosi ujo ja arka ihminen sain sellaisen aarteen rinnalleni.

Toisena asiana se, että sain työpaikan ja menestynyt hyvin työssäni. En olisi uskonut ikinä pystyväni tekemään työtä jossa olen tekemisissä kymmenien, ellen satojen ihmisten kanssa. Markkinointiin liittyvää työtä. Ennen jopa pelkkä ruokakauppaan meneminen aiheutti kamalan ahdistuskohtauksen.

N

Vierailija
52/298 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee sukset ristiin parhaan ystävän kanssa 22 vuoden jälkeen. 

Miksi?

Vierailija
53/298 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuunnuin 19-vuotiaana naisten tapailu loppui siihen. Eli laajemmassa mielessä en uskonut että minusta tulisi ikisinkku mies

Vierailija
54/298 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioiduin ihanan miehen kanssa. Hän on vielä 16 vuoden jälkeenkin huikean rakas ja tärkeä minulle.

Lapsettomuus

Työskentelen kokkina

Vierailija
55/298 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 10 vuoden aktiivisen seksielämän ja noin 10 seksikumppanin jälkeen orgasmin yhdessä toisen ihmisen kanssa. Olin aina ajatellut, että minä vain en laukea toisen käsittelyssä, en miehen tai naisen. Yksin voin helposti saada useampia ja hyvinkin voimakkaita putkeen. Osa kumppaneista oli ollut tosi hyviä, mutta en vain tullut, syystä tai toisesta.

Sitten sattui tämä tapaus kohdalle. Mielenkiintoinen, vaikkei juuri mitään yhteistä. Puheenaiheiden löytäminen hankalaa, mutta hiljaisuus ei ollut kiusallista ja molempia silti kiinnosti jatkaa. Ensimmäisenä yhteisenä seksikertanamme laukesin kolme kertaa huutaen. Puoli vuotta myöhemmin olen niin helvetin onnellinen. Mulla on ollut tosi vaikeita aikoja takana, ja vihdoin olen onneni ansainnut. Tämän ihmisen kanssa tuntuu koko ajan siltä että ympärillä räjähtelee ilotulituksia ja sydän hyppää rinnasta. En ymmärrä miksi. Jokin hänessä vain on. Enkä muuten aio päästää irti, vaikeudet on tehty voitettavaksi.

Vierailija
56/298 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen melkein 30 enkä ole koskaan ollut suhteessa

- neitsyys meni vasta 26-vuotiaana

- keskivaikea masennus ja kaksisuuntainen mielialahäiriö

- terapiassa käyminen

- yksin jääminen ilman ainuttakaan ystävää

Vierailija
57/298 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elännyt suojaisan ja hyvän elämän, missä ei ole ollut väkivaltaa, puutteita tai alkoholisimia. Asun hyvällä alueella ja niin päin pois.

Tässä vähän aikaa sitten menetin lemmikkieläimen väkivaltaisen ihmisen toimesta. En olisi koskaan uskonut, että minä voisin kohdata niin suurta julmuutta. Toki tiesin, että tuollaisia ihmisiä on, mutta omalle kohdalle en olisi uskonut noin käyvän. Ne asiat ovat niitä, joita saa lukea lehdistä.

Vierailija
58/298 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin.

Vielä vuosi ennen eroa av:lla kysyttiin, kuka uskoo, ettei eroa. Minä vastasin olevani 99,9 prosenttisen varma, etten eroa koskaan.

Olen uskovaisesta perheestä, mies oli uskovainen, täytin miehen tarpeet... silti mies vaihtoi minut toiseen 20 v jälkeen.

Vierailija
59/298 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuota paskaa niskaan tullut mutta kyllä pahin on petetyksi tuleminen pitkässä suhteessa😦

Vierailija
60/298 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisenä voi sanoa että melkeinpä kaikki edellä mainitut yllätykset on tullut koettua.. elämä on..