Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista jota et koskaan uskonut tapahtuvasi itsellesi

Vierailija
30.05.2017 |

tapahtui itsellesi?

Kommentit (298)

Vierailija
221/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartaloni meni raskauksien takia pilalle. Olen yksin parisuhteessa. Kaverit olikin hyväksikäyttäjiä. Minusta ei tullutkaan mitään.

Kuinka niin "ei tullut mitään?" Elämäsihän on vasta ihan kesken ja se kannattaa katsoa loppuun asti.

Sinähän olet saanut elämänlahjan ja olet täysin ainutlaatuinen, uniikki persoona - jätä taaksesi nuo huonot asiat ja suuntaa elämäsi eteenpäin.

Varmasti sinulle löytyy tässä elämässä vielä vaikka mitä kivaa tekemistä - Mietippä nyt sellaisia asioita, joissa olet hyvä ja/tai asioita joita olet aina halunnut tehdä ja ala toteuttaa unelmiasi.

Tämä on sinun ainoa elämäsi - elä sitä, äläkä makaa vanhoissa katkeruuksissa!

Vierailija
222/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valaistuin. 

HÄH? Varsinainen valopää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut, että nelikymppisenä juuri eronneena miehenä olisin yhtäkkiä todella suosittu naismarkkinoilla ikähaarukassa 20-50, varsinkaan kun en itse edes yrittänyt iskeä ketään. Töiden takia satuin vaan olemaan jatkuvasti "näkyvästi esillä".  Tulihan siinä sitten vähän mopo karattua käsistä kun daamia puski ovista ja ikkunoista ja peitto heilui useamman kanssa lyhyessä ajassa kenties enemmän kuin koskaan elämässä. Tai mitäpä se nyt olisi "karkaillut" kun olin yhtäkkiä sinkkuna...

Toisaalta nyt muutama vuosi myöhemmin olen onnellinen siitä, että löysin uuden kestävämmän rakkauden ihan oman ikäisestä naisesta.

Vierailija
224/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin itseäni 30 vuotta vanhempaan mieheen.

Vierailija
225/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tullut huumemyönteinen. Omien, aikuisiällä, terapiamielessä tehtyjen kokeilujen myötä.

Nämäkin ihmiset olivat huumemyönteisiä:

http://www.viikonloppu.com/?p=85259

Ohoh, peräti 12 huumemyönteistä alapeukuttanutta av-mammaa keskuudessamme!!! :0

Säällin heidän lapsiaan... :(

Vierailija
226/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tullut huumemyönteinen. Omien, aikuisiällä, terapiamielessä tehtyjen kokeilujen myötä.

Aivan, ensimmäinen hassispiikki vie ojan pohjalle ja sitä kautta varmaan kuolemaan!

Hautasin juuri huumeisiin kuolleen veljeni 57-v.

Aloitti tosiaan ihan sillä hasan pössyttelyllä ja myynnillä, oli siitä lusimassakin, kunnes kama vaihtui speediin ja hepoon ja lopulta heroiinin korvaushoitoon Metadoniin.

Hänen muut huumekamunsa kuolivat jo 35 vuotta sitten, hän eli poikkeustapauksena jopa ihmeellisen vanhaksi, mutta ratkesi sitten sen viimeisen kerran heroiiniin ja sitten tuli loppu.

Vierailija
227/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, minäkin olen istunut sen ysärivalistuksen aikanaan läpi. Noilla ihmisillä on riippuvuus. Minulla ei, eikä myöskään tarvetta viihdekäyttöön.

Noin siskoni puhui aina, kunnes löysi itsensä kadulta haisevana narkkina hyväksikäytettynä ja hivin saaneena.

Vierailija
228/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain komean, älykkään, mukavan ja huumorintajuisen poikaystävän. Itse olen aika tylsää seuraa enkä ole edes kaunis, joten pidän ihmeenä, että kyseinen mies kiinnostui minusta.

Aivan tavallista nainen voi saada itseään tasokkaamman miehen. Toisin päin se ei tosin toimi

Vierailija
229/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskonut että isona minusta tulikin ruma mies joka ei tyttöystävää löydä. Harmittaa kun melkein kaikista muista ystävistäni tuli komeita ja ovat siksi onnellisesti suhteissa

Vierailija
230/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, minäkin olen istunut sen ysärivalistuksen aikanaan läpi. Noilla ihmisillä on riippuvuus. Minulla ei, eikä myöskään tarvetta viihdekäyttöön.

Noin siskoni puhui aina, kunnes löysi itsensä kadulta haisevana narkkina hyväksikäytettynä ja hivin saaneena.

Olen pahoillani. Jokainen tekee, tai tietysti mieluummin jättää tekemättä, kokeilunsa omalla riskillään ja vastuullaan. Omat kokemukseni (PTSD, tietoinen päätös) olivat aikanaan hyvät, mutten luonnollisestikaan suosittele samaa kenellekään.

Vierailija
231/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohoh, peräti 12 huumemyönteistä alapeukuttanutta av-mammaa keskuudessamme!!! :0

Säällin heidän lapsiaan... :(

Tarkkuuden vuoksi: alkuperäisessä kommentissani nro 48 tänään klo 18 mennessä 69 ylös, 13 alas, jos nyt siitä haluat jotain päätelmiä tehdä.

Lapsi on meillä jo kasvatettu.

Vierailija
232/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin työkaveriin. Rakastan vieläkin mutta koska elämä ei ole elokuvaa ei siitä tullut mitään. Muuta kuin elämä pilalle.

Vierailija
233/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo reilu pari vuotta. Eron jälkeen mieli oli aika maassa ja tuntui olo että tästä miehestä on parasta ennen -päiväys mennyt. Sitten huikean ihmeelliset treffit minun mielestä hurjan luonnonkauniin ja nuoren neidon kanssa. Olin todella skeptinen, mutta sitten vaan annoin periksi, että meillä oikeasti synkkaa. Kumpikaan ei vaan voinut pidätellä hymyä toisen seurassa! Seuraavan kerran tavatessa päätyi homma nopeasti huikeaan seksiin, jossa toinen näytti mulle maailman, mitä en ollut aiemmin kuvitellut edes fantasioihini.

Olin niin ihmeissäni ja onneni kukkuloilla, että leijuin valehtelematta viikon asialla. Samalla itsetunto nousi kohisten kohti normaalia.

Se ei jatkunut, mutta kaunein muisto koskaan. Ja se määrä minkä sain rohkaisua...

Näin muuten hänet taas tänään pitkästä aikaa ja hymyt oli edelleen läsnä. :)

Vierailija
234/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin itseäni 30 vuotta vanhempaan mieheen.

Moi Jenni H

Vierailija
235/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoinfarkti. Nainen, 47-vuotias. Ei aivoinfarkteja suvussa.

Vierailija
236/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain komean, älykkään, mukavan ja huumorintajuisen poikaystävän. Itse olen aika tylsää seuraa enkä ole edes kaunis, joten pidän ihmeenä, että kyseinen mies kiinnostui minusta.

Aivan tavallista nainen voi saada itseään tasokkaamman miehen. Toisin päin se ei tosin toimi

Ei pidä paikkaansa - olen nähnyt joitain kertoja upeita pitkiä naisia kävelemässä lyhyemmän vähähiuksisen länkisäären tai muuten persjalkaisen miehen kanssa käsikädessä, nokka pystyssä.

Ehkäpä sielujen sympatiaa, mies on rikas tai sitten mies on naisen palvelija, joka nuolee naisen varpaatkin ja palvelee muutenkin 24/7.

Vierailija
237/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut, että ostan omaa asuntoa ikinä.

Vierailija
238/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistun maisteriksi.

Minun lapsuudella olisi pitänyt päätyä vähintäänkin neula käsivarressa ojaan makaamaan.

Vierailija
239/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedot meni, ja koti.  Velkaannuin narsistin uhrina.  Jäin kuitenkin henkiin ja lapset kanssa.

Vierailija
240/298 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin Serbiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi