Mitä lahjaksi opelle? kevätjuhlaan
Ei mitään hajua..? naisopettaja kyseessää..Riittäkö pelkkä omatekoinen kortti?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
omatekemä kortti on loistava! se riittää.
nojaa... haluaisin kyllä ostaa lahjan mutta en mitääh hilpetööriä..
Lahjoin aina kukkasin keväällä myös enkun ja ruotsin open. Tosin oli sama. Yläasteella oli jo enemmän lahjontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nojaa... haluaisin kyllä ostaa lahjan mutta en mitääh hilpetööriä..
Mites vaikka pari leffalippua kortin väliin?
Lapsen itse tekemä kiitos kortti tekstein. Ei mitään muuta roinaa.
Mä ostan aina Muumi-mukin lapsen opelle. En tiiä mitä tykkää, mutta olen ajatellut että se lienee hänen helppo laittaa vaikka kiertoo jos ei nappaa.
Miten olis silikoni versio omasta kyrvästäsi, voisi sitten aina muistella sinua
Ei mitään, pliis. Niitä kortteja, kippoja ja suklaarasioita kun on jo ennestään kertynyt liiaksi nurkkiin pölyttymään.
Jos tunnet muita vanhempia niin ostakaa yhdessä lahjakortti vaikka Stokkalle, S-ryhmään tai Suomalaiseen kirjakauppaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan aina Muumi-mukin lapsen opelle. En tiiä mitä tykkää, mutta olen ajatellut että se lienee hänen helppo laittaa vaikka kiertoo jos ei nappaa.
Muumimuki ja heti perään toteat, että helppo laittaa kiertoon. Tiedätkö, että lahja annetaan ajatuksella, ei sillä ajatuksella, että se laitetaan kiertoon. Lahjan laittaminen eteenpäin on tietää vanhan kansan mukaan huonoa onnea. Toivottavasti et muumimukia antaessasi kerro ääneen, että tämä on helppo lahja laittaa eteenpäin kiertoon.
Posliininen koriste-esine on aina hyvä lahja. Mitä isompi ja näyttävämpi, sen parempi.
Ei mitään. Hän on vaan töissä siellä, herranjumala!