Olen vähän huolissani että Niinistö vaan kulkee kuningasmielisten käsipuolessa
Ja Jenni hakee mekkokankaitaan Vatikaanista! Se Rooman Republican tasavalta oli kuitenkin ihan erilainen tasavalta patriiseineen feodaalimalleineen ja orjineen kuin tämä meidän - ainakin siksi tarkoitettu tasavalta!
Taitaa olla nämä erot epäselviä sillä ei kai muuten kukaan älykäs ihminen tuollaiseen muuten lankea? Olen huolissani en vihainen heille. He ovat hienoja tyyppejä ja maltillisia ja viisaan tuntuisia.
Mutta: kun meitä ei vaan vietäisi kohti luokkayhteiskuntaa ihan vedättämällä johtoammekin?
Nämä ovat tärkeitä asioita osata erottaa sillä kun pirulle antaa pikkusormen niin se vie koko käden ja varmasti ei Niinistö halua myydä isänmaataan ihan tahallaan! ?
Kommentit (12)
Nyt on jo vähän fiilis että sieltä sanotaan meille että " syökää kakkuja jos ei ole leipää"!
Vierailija kirjoitti:
Niinistösä tulee uusi Kekkonen
Lännen Gekkonen?
Pitäskö tähän aloitukseen nyt ihan oikeasti olla muutakin sanottavaa kuin lääkkeet? Miten olisi oma analyysi ja perustelut asiallisesti. Tunteellako te pyöritte?
Taas kerran meni avaus korkealta yli tajuntani. Aloittajan mielestä vika on tietenkin minun tajunnassani, mutta siitä olen eri mieltä ja väitän, että avaus on harhaista horinaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran meni avaus korkealta yli tajuntani. Aloittajan mielestä vika on tietenkin minun tajunnassani, mutta siitä olen eri mieltä ja väitän, että avaus on harhaista horinaa.
Kyllä se on vika sinun läksyjen tekemättömyydessäsi ellet ymmärrä taaskaan. Mutta ei sinun tarvitsekaan kaikkea ymmärtää - kaikki eivät kaikesta vaan ymmärrä en minäkään tajua lentokoneitten moottorista yhtään mitään ja silti lennetään. Mukana.
Nyt on kyse eräänlaisesta valtiomoottorista ja sen takaisesta aatteesta jolla tätä yhteiskuntaa vedetään. Siihen on eri malleja ja meidän malli ollaan kirjattu lakiin missä järjestyksessä asioita tehdään ja mikä asema on kansalaisilla. Meillä on tasa - arvolaki ja se on erilainen kuin tuo Rooman malli.
KOska olemme Eu- ssa niin huoli on siitä kuinka paljon Roomasta mallia hivutetaan vaivihkaa tänne meille niin että syntyy eriarvoisuutta Keski- Euroopan entisen feodaalimallin mukaan.
Sinunkin pitäisi olla tästä erittäin huolestunut ellet halua menettää itsenäisyyttäsi suomalaisena kokonaan.
Esim Roomassa oli legioonat armeijana. Ammattisotilaita. Haluatteko te meidän poikamme huseeraamaan ympäri maailmaa sotiin? Rooman malliin?
On varmasti hirmuisen imarreltua keikkua kuninkaitten kasipuolessa parvekkeilla mutta se on aika marginaali rooli tämän TASAVALLAN presidentille sittenkin. Tämä keikkuminen on uutisoitu näkyvämmin kuin muut vierailut ja niissä meitä sumutetaan ulkonäköpainotteisilla asioilla enemmän ja enemmän ihan kuin Jenni olisi jokin koriste kuningasmielisten ihastella. Tuoko se on se uusi naisen malli?
Ei se tänne sovi Pohjolan nainen on itsenäisempi. Jenni onneksi on osoittanut sitä ainakin eläinsuojeluinnossaan mutta kunpa siihen vielä ylettyisivät muutkin naiset läpikotaisin tasa- arvoisine esiintymisineen ja vaikka riskattujen naisten tukeminen - niitähän nyt riittää!
Nekin Wienin Oopperan tanssiaiset... enpä tiedä mutta vapaamuurarit siellä pyörittävät sitä valssia ja hyvälistön nuoriso vaan debytoi. No voihan siellä stunttina olla mutta silti... eikö ole omaakin maata jota käydä katsastamassa?????? Eikö ole huolia joihin puuttua?
Vierailija kirjoitti:
Ap ottaa nyt ne vitun lääkkeet!
Tämä!
Ja huoleni vain syveni kun työttömiä passitetaan jo palkattomaan työhön. Missä meillä oikein mennään? Missä on tämän kritiikki ja analyysi mihin tässä oikein sitoudutaan : SPQR malliin vai Suomen Perustuslailliseen Tasavaltaan ja sen omiin itsenäisiin ratkaisuihin ja lakeihin?
Nämä isot linjat pitäisi olla selvempiä siellä kärjessä!