Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää korsenvatiivisen miehen.

Vierailija
30.05.2017 |

Sellaisen joka antaisi minun tehdä ruuon ja kotityöt. Ja hoitaisi itse miestentyöt ja korjaukset. Ja olisi perheen pää ja turva. Sellaisen joka uskaltaa tehdä päätöksiä ja johtaa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ottaisin mielelläni konservatiivisen miehen, siis poliittisilta mieltymyksiltään, ja ns hengen arvojen suhteen.

Tiina

Vierailija
22/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä saa, mutta se viesti poistettiin. Se on tuolla metsässä nyt.

Olet siis mies, vai lupailetko horona muiden puolesta, jotka eivät ole lupautuneet?

Ihan reilusti lupaan vain toisen puolesta. Mitäs parkuu minulle naisettomuuttaa. Minä en jaksa sitä kitinää kuunnella. Kun joku veisi sen pois nurkusta, niin hyvä olisi.

Ei se varmaan sitä tarkoita, että mikä tahansa av-lehmä kelpaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työkaverina! Olisin esitellyt sen mun konservatiiviselle sinkkukaverille, joka on 39 v. Todella nätti, hoikka mutta kurvikas blondi. Mutta oli kuulemma aivan liian vanha, naisella saisi olla ikää korkeintaan 29 v, mielellään vähemmän. Työkaveri itse täytti pari viikkoa sitten 54 v.

Se on naisten oma ongelma. Ihan turha teidän on vikistä ja vinkua esim. Aasialaiset naiset tykkäävät itseään 20 vuotta vanhemmista miehistä. Olisi kannattanut olla ajoissa liikenteessä.

Sinkkumies

Vierailija
24/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ottaisin mielelläni konservatiivisen miehen, siis poliittisilta mieltymyksiltään, ja ns hengen arvojen suhteen.

Tiina

Straponillako ottaisit?

Vierailija
25/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan halua sellaista mieheksi, joka on ollut liian monen naisen kanssa. Sori. Tämä on mielipiteeni. Saan valita. Panomiehet ei kiinnosta. Ihan sama mitä muut tekee. Saan itse valita.

Jos joku on pannut viittäkymmentä naista, niin kiitos ei.

Tuota tuota, mistä sinä tiedät montako niitä olikaan?  Ei se ole oikea panomies, joka sellaisella kehuu.Ei niitä kerry, jos erehtyy sille linjalle.   Oikeastaan, ei muistakaan viittä enempää. Tosin ne viis saattaa olla kaikki nyksiä, joten ne pitääkin muistaa.

Vierailija
26/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työkaverina! Olisin esitellyt sen mun konservatiiviselle sinkkukaverille, joka on 39 v. Todella nätti, hoikka mutta kurvikas blondi. Mutta oli kuulemma aivan liian vanha, naisella saisi olla ikää korkeintaan 29 v, mielellään vähemmän. Työkaveri itse täytti pari viikkoa sitten 54 v.

Se on naisten oma ongelma. Ihan turha teidän on vikistä ja vinkua esim. Aasialaiset naiset tykkäävät itseään 20 vuotta vanhemmista miehistä. Olisi kannattanut olla ajoissa liikenteessä.

Sinkkumies

Ei ne tykkää kuin rahasta. Köyhä suomalainen on rikas niiden näkökulmasta.

Vierailija
27/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnasta?