Vierailija

Mihin perustat luulosi?

  • ylös 3
  • alas 7

Sivut

Kommentit (41)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kuka niin luulee?
Laihtuessa kannattaa syödä riittävästi proteiinia, jotta lihakset eivät kutistu. Ettei muutu laihaläskiksi. Proteiini auttaa myös pysymään kylläisenä.

  • ylös 29
  • alas 2
Vierailija

proteiinia syötään niin paljon, kuin on tarvetta. liian vähäinen määrä ei ole lihaksille hyväksi ja ei hyötyä syötä enemmän kuin on tarve. suositelutu määrä proteiinia on 1-3 grammaa painokilo.

  • ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Quuhyty2 kirjoitti:
No, itseasiassa tutkimuksissa on havaittu että proteiinit ehkäisevät nälkää ja siksi koehenkilö syö vähemmän ja laihtuu.

Missä ihmeen tutkimuksissa?

Vierailija

Siinähän särkevät munuaisensa. Ootellaan tän fitness/proteiinibuumin tuloksia tossa 10v päästä. Itse tajusin lopettaa, kun kävin ihan eri testissä ja totesivat, että proteiini tulee läpi ja ei ole oikein terveellistä ellet sitten halua dialyysikoneeseen. Siihen loppu ne teolliset paskajauhot.

  • ylös 14
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka niin luulee?
Laihtuessa kannattaa syödä riittävästi proteiinia, jotta lihakset eivät kutistu. Ettei muutu laihaläskiksi. Proteiini auttaa myös pysymään kylläisenä.

Kyllä, proteiini pitää kylläisenä, jos sitä syö omalle keholle sopivan määrän. Jos syöt sen yli, niin nälkä on heti. Rasva on muuten se, joka oikeesti kylläisenä pitää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siinähän särkevät munuaisensa. Ootellaan tän fitness/proteiinibuumin tuloksia tossa 10v päästä. Itse tajusin lopettaa, kun kävin ihan eri testissä ja totesivat, että proteiini tulee läpi ja ei ole oikein terveellistä ellet sitten halua dialyysikoneeseen. Siihen loppu ne teolliset paskajauhot.

Siis luulet että proteiini on keinotekoinen valmiste jota myydään vain jauhona?

  • ylös 27
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niin luulee?
Laihtuessa kannattaa syödä riittävästi proteiinia, jotta lihakset eivät kutistu. Ettei muutu laihaläskiksi. Proteiini auttaa myös pysymään kylläisenä.

Kyllä, proteiini pitää kylläisenä, jos sitä syö omalle keholle sopivan määrän. Jos syöt sen yli, niin nälkä on heti. Rasva on muuten se, joka oikeesti kylläisenä pitää.


Eli voit syödä vaikka 12 kg riisiä kun siinä ei ole rasvaa ja ei kun ei tule millään täyteen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niin luulee?
Laihtuessa kannattaa syödä riittävästi proteiinia, jotta lihakset eivät kutistu. Ettei muutu laihaläskiksi. Proteiini auttaa myös pysymään kylläisenä.

Kyllä, proteiini pitää kylläisenä, jos sitä syö omalle keholle sopivan määrän. Jos syöt sen yli, niin nälkä on heti. Rasva on muuten se, joka oikeesti kylläisenä pitää.


Eli voit syödä vaikka 12 kg riisiä kun siinä ei ole rasvaa ja ei kun ei tule millään täyteen?

Mitä sekoot?

  • ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
proteiinia syötään niin paljon, kuin on tarvetta. liian vähäinen määrä ei ole lihaksille hyväksi ja ei hyötyä syötä enemmän kuin on tarve. suositelutu määrä proteiinia on 1-3 grammaa painokilo.

Niin jos urheilet ja käyt salilla joka päivä sen tunnin verran ja teet jotain muutakin kun otat selfieitä ja silloin tuo 3g on jo aivan liikaa ellet ole kehonrakentaja,1,0-1,5g/kg ja sekin on oikeasti päivittäin urheilevalle(raska salitreeni, juoksija tms. ei tartte) ja vielä pitää muistaa se, että se jaetaan tasaisesti koko päivälle eikä vedetä jauhoina salin jälkeen.

  • ylös 18
  • alas 2
Vierailija

Mä voin hyvin kun syön 20-30-50 tyylillä.
En mittaile tai laske kaloreita, mutta noin suunnilleen.

20% ruokavaliosta on hyvin proteiinipitoista
30% hyvää rasvaa sisältäviä ruokia
50% vihanneksia, juureksia, hedelmiä

  • ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Proteiinia reilusti, niin syöpä on taattu. (Ei ole trolli, voit rauhassa googlettaa itse)

  • ylös 4
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siinähän särkevät munuaisensa. Ootellaan tän fitness/proteiinibuumin tuloksia tossa 10v päästä. Itse tajusin lopettaa, kun kävin ihan eri testissä ja totesivat, että proteiini tulee läpi ja ei ole oikein terveellistä ellet sitten halua dialyysikoneeseen. Siihen loppu ne teolliset paskajauhot.

voit varmaan kertoa kuinka paljon mätit proteiinia ennen kuin vähensit sen syöntiä, vai onko se salaisuus jota ei saa muille kertoa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niin luulee?
Laihtuessa kannattaa syödä riittävästi proteiinia, jotta lihakset eivät kutistu. Ettei muutu laihaläskiksi. Proteiini auttaa myös pysymään kylläisenä.

Kyllä, proteiini pitää kylläisenä, jos sitä syö omalle keholle sopivan määrän. Jos syöt sen yli, niin nälkä on heti. Rasva on muuten se, joka oikeesti kylläisenä pitää.


Eli voit syödä vaikka 12 kg riisiä kun siinä ei ole rasvaa ja ei kun ei tule millään täyteen?

Mitä sekoot?


Niinhän sä sanoit, että vain rasva pitää kylläisenä. Vai mitä tarkoitit?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Proteiinia reilusti, niin syöpä on taattu. (Ei ole trolli, voit rauhassa googlettaa itse)

Googlatin, ei löytynyt mitään todistetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu paljon myös proteiinin laadusta kuinka elimistö siihen reagoi. Suurin osa marketeissa myytävistä jauhoista on aika huonolaatuisia. Tuossa ketjussa asiasta keskusteltiin enemmänkin ja mainittiin mm. siitä melko huonosta food-grade laadusta mitä suurin osa marketin lisäravinnejauhoista on.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14418129/nain-testaat-ptn-rehellisyyden[/...

Syötkö kaiken ruokasi jonain jauheina?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niin luulee?
Laihtuessa kannattaa syödä riittävästi proteiinia, jotta lihakset eivät kutistu. Ettei muutu laihaläskiksi. Proteiini auttaa myös pysymään kylläisenä.

Kyllä, proteiini pitää kylläisenä, jos sitä syö omalle keholle sopivan määrän. Jos syöt sen yli, niin nälkä on heti. Rasva on muuten se, joka oikeesti kylläisenä pitää.


Eli voit syödä vaikka 12 kg riisiä kun siinä ei ole rasvaa ja ei kun ei tule millään täyteen?

Mitä sekoot?


Niinhän sä sanoit, että vain rasva pitää kylläisenä. Vai mitä tarkoitit?

Niin, rasva pitää kylläisenä. Vatsa täysi ei tarkoita kylläisyyttä, vain vatsan täynnä olemista.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.
 
Sisältö jatkuu mainoksen alla