Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elämäni nyt sitten pilalla vai miten on?

Vierailija
30.05.2017 |

Olen 26-vuotias. Olen käynyt lukion, ammattikoulun ja opiskelen ammattikorkeakoulussa, mutta en silti tiedä, mitä oikeasti haluaisin tehdä työkseni. Lääkis kyllä kiinnostaa ja eräänä vuonna jäin varasijalle jotain neljä.

Minua harmittaa myös se, ettei minulla ole juuri lainkaan työkokemusta ihan nuoresta lähtien. Olen ollut kesätöissä yhtenä kesänä 19-vuotiaana. 24-vuotiaasta asti olen ollut töissä silloin tällöin. Nyt olen myös aloittamassa uudessa työpaikassa. Mutta silti on niin paska olo, koska tuntuu, että kaikki muut on menestyneet paremmin ja vaikka mitä.

Onko minulla mahdollisuus?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sä olet pärjännyt ja tulet varmaan pärjäämäänkin. Hyödynnä kertynyt ammattiosaaminen ja ponnistele kohti tavoitettasi. Sullahan on työvuosia jäljellä vaikka kuinka.

Jos ja kun taidat olla vähän uupunnut, lepää kesällä ja hae syksyllä uudestaan lääkikseen. On kai niihinkin peruutuspaikoja?

Samanikäinen jälkeläiseni opiskelee yhä yliopistossa ja tekee siivouskeikkaa siinä sivussa, eikä ole yhtään epäonnistunut. Ei kukaan koulutettu ja täyspäinen ihminen ole. Minäkin sain vakipaikan vasta yli 40 v enkä ole VIELÄ hyödyntänyt aikuislukiosta saatua yo-tutkintoa mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi