Jos sinun olisi pakko valita, kummat kulmakarvat ottaisit omaan naamaasi; suorat ja viiruiksi nypityt vai paksuhkot skarpit instakulmat?
Itselläni oli teininä nuo ohkaiset viirut niinkuin varmaan monella muullakin, nyt kyllä valitsisin sata kertaa mieluummin nuo hiukan överit instakulmat viirujen sijaan, entäs te?
Kommentit (11)
Valintaa helpottaisi kuvien näkeminen.
Jos otan nuo suorat viirut (oletetaan, ettei kulmia saa muokata), niin ne näyttäisi joka tapauksessa huonolta.
Täydellisesti ääriviivoitetut instakulmat ei mun muuten "sotkuiseen" naamaan sopisi, mutta valitsisin ne, koska sitten voisin ehkä parantaa muutakin olemusta sellaiseksi, että kaikki sopis kulmien kanssa yhteen.
Olen kai vanhanaikainen, mutta järkyttäviä karvamatoja silmien päällä nykyään vaikka jollain malleilla.😰
Omien ohuiden, harvojen ja muodoltaan epämääräisten kulmakarvojen tilalle ottaisin ilman muuta jämäkät instakulmat mallia "Jorma Sterling":
Instakulmat ehdottomasti. Ovat mielestäni liian överit, mutta ovat silti usein imartelevat, ja sellaiset naamassa ei näyttäisi koskaan täysin räjähtäneeltä ja vastaheränneeltä, jos vain muistaisi kammata hiukset.
Mulla on ihan aidot omat eli kaiketi nuo jälkimmäiset. Kulmakynää vähän laitan harvoihin kohtiin aamuisin, muuten en jaksa uhrata niille ajatustakaan.
Instakulmat ottaisin. Mun naamassa kaikki on paksua, Silmät on pyöreät, huulet täyteläiset ja paksut, nenäkin vähän isompi. Viirukulmat ei vaan sopisi.
Mulla on ihan omasta takaa tuuheat tummat kulmakarvat mallia bresnew. Käyn kosmetologilla niitä nypityttämässä ja siistimässä.
Omat täydelliset instakulmat ei tarvi tehdä mitään. Siipimäinen kaunis muoto luonnostaan.
Instakulmat ottaisin, jos olisi pakko valita.