Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, huolisitko miehen joka on joskus ostanut seksiä?

Vierailija
30.05.2017 |

?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pystyy todistamaan, että on ostanut seksiä sitä vapaaehtoisesti myyvältä aikuiselta, joka on maksanut verot ja muut maksut sekä saanut pitää loput ansioistaan itse (tai on maksanut promoottorilleen vapaaehtoisesti).

Vierailija
102/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan täysin ymmärrä miten rahan tuleminen mukaan kuvioon eroa mm. siitä, että jossain Levillä käydään höyläämässä ihan vain seksin itsensä takia. Harvemmin siinäkään on mitään tunteita mukana vaan osapuolia vaan panettaa. Sitten jos jompikumpi tuo kuvioon rahan, niin onkin ongelma kyseessä?

Tietysti jos kuvioon liittyy jotain ihmiskauppaa tai että maksua ottava osapuoli on ollut orjan asemassa, tilanne on toinen ja kysymyksessä hyväksikäyttö.

Kaksi aivan eri asiaa. Levillä se nainenkin haluaa seksiä juuri sen kyseisen miehen kanssa. Mies joka ei saa seksiä muuten kuin maksamalla on säälittävä.

Miksi on? Ymmärräthän, että miehen on paljon, paljon vaikeampi saada seksiä kuin naisen?

En ymmärrä. Aina kun heteronainen saa seksiä niin myös mies saa seksiä. Ja ehdottomasti suurin osa niistä seksiä harrastavista heteronaisista saa sitä seksiä ihan tavallisilta miehiltä. Joten jos joku mies ei kuulu niihin seksiä saaviin miehiin, niin hänessä on jotain vialla. Keskusteluun ei todellakaan tarvitse vetää mitään axleita tai jotain myyttistä 10-20 % miesryhmää, joka panee 80-90 % naisista, koska minä puhun ihan tavallisista miehistä ja naisista. Sellaisista miehistä ja naisista, jotka eivät koskaan edes biletä niissä paikoissa, joissa axlit käyvät.

Et ymmärrä, et. Ja selityksenkin torppaat heti, koska se ei sovi agendaasi. Kuitenkin todellisuus vain on sellainen, että naiset saavat niin paljon helpommin seksiä kuin miehet, että he voivat jopa tienata satoja euroja tunnissa myymällä sitä miehille. Ihan tavalliset naiset. Ja seksitreffisivustot ovat täynnä miehiä ja sivuston ylläpitjien luomia naisten feikkiprofiileja. En tiedä miten naiset edes kehtaavat yrittää kieltää tätä tosiasiaa. Eikö hävetä?

Miehet mahdollistavat omalla toiminnallaan esim. tuon seksin myymisen ja kaiken muunkin kuvailemasi. Lakatkaa suhtautumasta seksiin niin epätoivoisen tarvitsevasti ja pakkomielteisesti. Tai pankaa toisianne. Ongelma ratkaistu.

Et voi olla tosissasi? Seksi ja "siemenen levittäminen" on miehelle iso biologinen tarve ! Ei se ole mitään epätoivoa eikä todellakaan pakkomielteistä vaan tarve. Mies ei voi sille mitään, vaikka haluaisikin voida. Miehen pitää päästä purkautumaan ja tarve yhdyntään (en sano naisen kanssa, koska on yllättäen olemassa myös homoja) on suuri. 

Olen nainen itse, mutta ymmärrän miehiä tässä asiassa paremmin kuin hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa epäempaattisia kommenteja.

Entä sellaiset miehet, jotka eivät esimerkiksi pienen kalun vuoksi kelpaa tavallisille naisille ja joille maksullinen on ainoa mahdollisuus kokea naisen läheisyys? Siinähän mies on naisten "arvomaailman" uhri, koska syrjitään ominaisuuden vuoksi jolle ei voi mitään!

Eli huolisivatko naiset miehen, jota he eivät joka tapauksessa huoli? Vai mitä oikein yrität selittää? Jos kerran pienikaluinen mies ei kelpaa naisille, niin miksi häntä liikuttaa huolisiko joku häntä hänen huorissa käymisensä takia vai ei?

Ajatuksena oli että ei tunnu kivalta kuinka ketjun naiset pitävät reppanana ja säälittävänä, melkein hirviönä miestä, joka ei kelpaa naisille. Entä kun se johtuu mainitusta pienestä kalusta? Ei sitä kohtaloa ole voinut valita.

Mistä naiset sinun kalusi koon etukäteen tietävät? Kuviako siitä lähetät? Vai kerrotko mitat? Olen itse ollut sängyssä monen kokoisten miesten kanssa, enkä kertaakaan ole tiennyt etukäteen mitä on tulossa. Olen seurustellut pienikaluisten miesten kanssa. Koskaan en ole nauranut heikolle varustukselle vaan sitten on pitänyt miehen pistää parastaan suulla ja sormilla.

Kerro meille, miten pienikaluisuutesi estää sinua samaan naiset kiinnostumaan sinusta, koska päällepäin se ei todellakaan vaatteet päällä näy.

Ekan yhteisen yön jälkeen toista kertaa ei naisten kanssa koskaan tule. Kaverimieheksi kelpaisi kyllä monelle. Kyllä sen vaivautuneisuuden naisista aistii, kun huomaavat miehellä olevan pieni. On joku sanonut suoraankin, että olet ihan kiva tyyppi mutta voisit olla paremmin varusteltu.

Eli sinä kuitenkin saat seksiä. Alussa annoit ymmärtää, että joudut panemaan maksullisia, koska "maksullinen on ainoa mahdollisuus kokea naisen läheisyys". Jännästi nämä jutut aina muuttuvat.

Sain muutaman kerran siinä kolmenkympin korvalla. Tuntuu pahalta kun etukäteen jo tietää lopputuloksen eli ettei kalun mitta riitä naiselle. Siksi ei enää huvita edes yrittää lähestyä tavallisia naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan