Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, huolisitko miehen joka on joskus ostanut seksiä?

Vierailija
30.05.2017 |

?

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kertoo sen verran miehen arvomaailmasta. Ja se ei kohtaa mun arvomaailman kanssa.

Vierailija
2/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan saman kuin eka kommentoija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on niin helppo jeesustella tässä asiassa. Naurattaa ihan. :)

Vierailija
4/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, arvomaailmat ei kohtaa täälläkään.

Vierailija
5/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi miestä, joka

a) haluaisi jostain syystä avautua minulle seksin ostamisestaan ja/tai

b) olisi aktiivinen prostituution kannattaja.

Siitä minulla ei ole aavistustakaan, onko nykyinen mieheni tai joku entisistä ostanut sitä.

Vierailija
6/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan täysin ykköstä.

Vierailija
7/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ajattelin etten missään nimessä, mutta nykyään varmaan voisin. Menneet on menneitä.

Vierailija
8/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sitten kun prostituutio on Suomessa ammatinharjoittajalle turvallista, työolosuhteet hyvät ja varmuudella vapaaehtoista, voidaan keskustella uudelleen. Vaikka olisi se jo turn off, että miehen ylipäänsä tarvitsee ostaa seksiä.

Vierailija
9/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni sellainen ei haittaisi. Tykkään siitä, että ihmiset ovat aktiivisia oman seksuaalisuutensa suhteen ja uteliaita ja kokeilunhaluisia etsiessään nautintoa.

Vierailija
10/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
11/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ja jos paljastuisi tuollainen näin 10 vuoden seurustelun jälkeen, jättäisin silmääni räpsäyttämättä.

Vierailija
12/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä naista.

Vierailija
13/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Prostituutioon liittyy aina riski ihmiskaupasta tai kuten esim. Thaimaassa yksi perheen tyttäristä uhrataan tienaamaan muulle perheelle elannon prostituutiolla. Jollei tällaisia asioita käsitä, ei herätä kunnioitusta. Poikkeuksena ehkä pitäisin esim. vammaisia, jotka joltain suomalaiselta opiskelijatytöltä ostaisivat seksiä. Vaikka itse epäilenkin, että sellaista prostituoitua olisi, jolle ei siitä duunista jäisi jonkinlaiset traumat loppuiäksi.

Vierailija
14/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se ois pakko hyväksyä. Hyväksyn prostituution, joten on kai prostituoitujen asiakkaatkin hyväksyttävä :P

Jokin siinä kyllä vähän tökkii kuitenkin, jos mies ois säännöllisesti käyttänyt maksullista. Hyväksysiköhän se mies minun maksulliset toy boyt..?

Vierailija
15/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska melkein aina siihen liittyy ihmiskauppaa.

Vierailija
16/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Sitten kun prostituutio on Suomessa ammatinharjoittajalle turvallista, työolosuhteet hyvät ja varmuudella vapaaehtoista, voidaan keskustella uudelleen. Vaikka olisi se jo turn off, että miehen ylipäänsä tarvitsee ostaa seksiä.

No jotkut ovat poikaporukalla kokeilleet esim Hollannissa, ei siis kerro siitä oliko oikea tarve.

Vierailija
17/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, herää liian vastenmielisiä tunteita jos joku kertoo ostaneensa. 

Ja jotenkin herää positiivinen ihmetys jos ei ole ostanut, kun olen aivopesty kuvittelemaan että todella moni niin tekee.

Vierailija
18/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi seurustelukumppaniksi. En kykene ymmärtämään, miten joku maksaa rahaa jotta saisi hyväksikäyttää toista ihmistä. Jos seurustelukumppanista paljastuisi että on joskus käynyt maksullisella, niin parisuhde loppuisi siihen.

Vierailija
19/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miten prostituutio sinänsä eroaa esim hieronnasta. Siinäkin henkilö myy käsiään ja tekee toiselle hyvää koskemalla häneen.

Vierailija
20/103 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykenisi olemaan tuollaisen kumppanin kanssa, arvomaailmamme olisivat liian eriävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi