Nainen, huolisitko miehen joka on joskus ostanut seksiä?
Kommentit (103)
Vastaan saman kuin eka kommentoija.
Naisten on niin helppo jeesustella tässä asiassa. Naurattaa ihan. :)
En, arvomaailmat ei kohtaa täälläkään.
En huolisi miestä, joka
a) haluaisi jostain syystä avautua minulle seksin ostamisestaan ja/tai
b) olisi aktiivinen prostituution kannattaja.
Siitä minulla ei ole aavistustakaan, onko nykyinen mieheni tai joku entisistä ostanut sitä.
Nuorempana ajattelin etten missään nimessä, mutta nykyään varmaan voisin. Menneet on menneitä.
En.
Sitten kun prostituutio on Suomessa ammatinharjoittajalle turvallista, työolosuhteet hyvät ja varmuudella vapaaehtoista, voidaan keskustella uudelleen. Vaikka olisi se jo turn off, että miehen ylipäänsä tarvitsee ostaa seksiä.
Itseäni sellainen ei haittaisi. Tykkään siitä, että ihmiset ovat aktiivisia oman seksuaalisuutensa suhteen ja uteliaita ja kokeilunhaluisia etsiessään nautintoa.
En, ja jos paljastuisi tuollainen näin 10 vuoden seurustelun jälkeen, jättäisin silmääni räpsäyttämättä.
En. Prostituutioon liittyy aina riski ihmiskaupasta tai kuten esim. Thaimaassa yksi perheen tyttäristä uhrataan tienaamaan muulle perheelle elannon prostituutiolla. Jollei tällaisia asioita käsitä, ei herätä kunnioitusta. Poikkeuksena ehkä pitäisin esim. vammaisia, jotka joltain suomalaiselta opiskelijatytöltä ostaisivat seksiä. Vaikka itse epäilenkin, että sellaista prostituoitua olisi, jolle ei siitä duunista jäisi jonkinlaiset traumat loppuiäksi.
Kai se ois pakko hyväksyä. Hyväksyn prostituution, joten on kai prostituoitujen asiakkaatkin hyväksyttävä :P
Jokin siinä kyllä vähän tökkii kuitenkin, jos mies ois säännöllisesti käyttänyt maksullista. Hyväksysiköhän se mies minun maksulliset toy boyt..?
En. Koska melkein aina siihen liittyy ihmiskauppaa.
Vierailija kirjoitti:
En.
Sitten kun prostituutio on Suomessa ammatinharjoittajalle turvallista, työolosuhteet hyvät ja varmuudella vapaaehtoista, voidaan keskustella uudelleen. Vaikka olisi se jo turn off, että miehen ylipäänsä tarvitsee ostaa seksiä.
No jotkut ovat poikaporukalla kokeilleet esim Hollannissa, ei siis kerro siitä oliko oikea tarve.
En, herää liian vastenmielisiä tunteita jos joku kertoo ostaneensa.
Ja jotenkin herää positiivinen ihmetys jos ei ole ostanut, kun olen aivopesty kuvittelemaan että todella moni niin tekee.
En huolisi seurustelukumppaniksi. En kykene ymmärtämään, miten joku maksaa rahaa jotta saisi hyväksikäyttää toista ihmistä. Jos seurustelukumppanista paljastuisi että on joskus käynyt maksullisella, niin parisuhde loppuisi siihen.
Minä en ymmärrä miten prostituutio sinänsä eroaa esim hieronnasta. Siinäkin henkilö myy käsiään ja tekee toiselle hyvää koskemalla häneen.
En kykenisi olemaan tuollaisen kumppanin kanssa, arvomaailmamme olisivat liian eriävät.
En. Kertoo sen verran miehen arvomaailmasta. Ja se ei kohtaa mun arvomaailman kanssa.