Missä paikoissa pakko käydä ainakin kerran kesässä?
Pääskysestä ei päivääkään...
Punaista, oranssia, vihreää, keltaista...niillä väreillä olen täyttänyt kalenteria ja kesän to do -listaa. Oranssi on väreistä ihanin. Sen olen varannut paikoille, jossa on käytävä ainakin kerran kesässä.
Mitä sellaisia "MUST" paikkoja teillä on? Tässä minun ihanuuksien listani:
1. Kaivohuone - kesä ei olisi mitään ilman piipahdusta näissä bileissä. Olen käynyt jo 1990-luvulta lähtien.
2. Linnanmäki - kestääköhän vanha vuoristorata vielä yhden reissun ;)
3. Suomenlinna - piknik-korin on jo pakattu ;)
4. Uimastadion - aamupulahdus <3
5. Hietaniemen uimaranta - #näkeeketkäpärjää tiimin kokoontumisajot ;) Tämä ei jää yhteen kertaan.
6. Ravintola NJK - rapurapurallaa...
7. Korkeasaari - Kummitytölle aivan must paikka
8. Tähtitorninmäki - täällä käytiin jo vappuna...
9. Allas - täällä kävin viime kesänä hyvässä seurassa. Olisiko aika aloittaa uusi perinne...
10. Löyly - Terkut Jasperille. Tullaan vihdoin testaa paikat!
Kommentit (60)
Pihlajasaaressa koko päivän piknik ja torikahvit useamman kerran kesässä.
Mökillä lojumista. Siinäpä ne. Ei viitsi suunnitella etukäteen. Syksylle varattu ulkomaanreissu.
Wau Vauva.fi!
Kiitos aivan uskomattoman hyvistä kesävinkeistä.
Torikahvit ja joku uusi houkuttelevan kiehtova saari Helsingin edustalla täytyy laittaa listaan!
Telttailemassa jossain rauhallisessa paikassa, ei leirintäalueella. Yleensä melotaan jonnekin, minne ei pääse autolla, eikä mieluusti edes kävellen (saari).
Syyskuussa Kreikassa snorklaamassa.
Pihlajasaari. Tuntuu kuin olisi jossain muualla kuin Helsingissä :), ihanat kalliot ja hiekkarannat. Suomenlinna on niin täynnä aina turisteja, että jos haluaa rauhaa niin tuohon saareen suosittelen piipahtamaan :)
Lupasin muksulle että kierretään kaikki Helsingin muumi kahvilat
Vessassa. (Enkä nyt tarkoita sitä turkulaista ravintolaa.)
Flow, Ruissi ja Ilis
enempään ei lompakko taivu. eli varmaan vaan hietsussa chilautusta
Flow on ollut must. Oon syönyt siellä elämäni parhaat safkat!
Kesällä landella ja ulkomailla oon käynyt muutaman vuoden.
Jahas,ap kub luetteli paikkoja Helsingissä,niin kauheat alapeukut.Savonlinnan muikut saa tietty vaan yläpeukkuja,molemmat oli kivoja.Helsinki on myös ihana kesäkaupunki.
Mulla:
-mökki (tänä kesänä ehkä vain kerran!!!)
-Suomenlinma
-prätkäreissut länsi-Uusimaalla ja Pohjanmaalla
-Kaivopuisto
-tietyt järvet
-etelä-Espoon rannat ja ravintolat
-Espoon saaristo
-Nuuksio
Hailuoto. Olisi sen verran lähellä, että pitäisi käydä useamminkin, mutta jostain syystä tulee käytyä vain kerran kesässä.
Lonnan vohvelibaari ja Liuskaluodon Skiffer. Meidän suvun perinteiset pysähdyspaikat purjehtiessa.
Kesämökillä rantasaunassa ja uimassa, vaikka vesi on aina hemmetin kylmää; Kitkajoella Kuusamossa; kotoa lähellä olevassa paikassa varmistamassa,että kangasvuokot ovat yhä paikoillaan.