Missä paikoissa pakko käydä ainakin kerran kesässä?
Pääskysestä ei päivääkään...
Punaista, oranssia, vihreää, keltaista...niillä väreillä olen täyttänyt kalenteria ja kesän to do -listaa. Oranssi on väreistä ihanin. Sen olen varannut paikoille, jossa on käytävä ainakin kerran kesässä.
Mitä sellaisia "MUST" paikkoja teillä on? Tässä minun ihanuuksien listani:
1. Kaivohuone - kesä ei olisi mitään ilman piipahdusta näissä bileissä. Olen käynyt jo 1990-luvulta lähtien.
2. Linnanmäki - kestääköhän vanha vuoristorata vielä yhden reissun ;)
3. Suomenlinna - piknik-korin on jo pakattu ;)
4. Uimastadion - aamupulahdus <3
5. Hietaniemen uimaranta - #näkeeketkäpärjää tiimin kokoontumisajot ;) Tämä ei jää yhteen kertaan.
6. Ravintola NJK - rapurapurallaa...
7. Korkeasaari - Kummitytölle aivan must paikka
8. Tähtitorninmäki - täällä käytiin jo vappuna...
9. Allas - täällä kävin viime kesänä hyvässä seurassa. Olisiko aika aloittaa uusi perinne...
10. Löyly - Terkut Jasperille. Tullaan vihdoin testaa paikat!
Kommentit (60)
Fiskars Village
Porvoon vanha kaupunki
Linnanmäki ja Särkänniemi
Tuurin kyläkauppa
Mökkiranta
Etelä-Euroopan lomakohde
Aamukahvilla torilla
Naku-uinnilla luonnonvesissä
Hanko on aivan upea kesäkaupunki. Siellä tulee käytyä useammankin kerran kesässä.
Fru Terrier kirjoitti:
Pääskysestä ei päivääkään...
Punaista, oranssia, vihreää, keltaista...niillä väreillä olen täyttänyt kalenteria ja kesän to do -listaa. Oranssi on väreistä ihanin. Sen olen varannut paikoille, jossa on käytävä ainakin kerran kesässä.
Mitä sellaisia "MUST" paikkoja teillä on? Tässä minun ihanuuksien listani:1. Kaivohuone - kesä ei olisi mitään ilman piipahdusta näissä bileissä. Olen käynyt jo 1990-luvulta lähtien.
2. Linnanmäki - kestääköhän vanha vuoristorata vielä yhden reissun ;)
3. Suomenlinna - piknik-korin on jo pakattu ;)
4. Uimastadion - aamupulahdus <3
5. Hietaniemen uimaranta - #näkeeketkäpärjää tiimin kokoontumisajot ;) Tämä ei jää yhteen kertaan.
6. Ravintola NJK - rapurapurallaa...
7. Korkeasaari - Kummitytölle aivan must paikka
8. Tähtitorninmäki - täällä käytiin jo vappuna...
9. Allas - täällä kävin viime kesänä hyvässä seurassa. Olisiko aika aloittaa uusi perinne...
10. Löyly - Terkut Jasperille. Tullaan vihdoin testaa paikat!
Hyvä lista!
Miksi alapeukut?
Paskalla kannattaa käydä joka kesä. Mielellään useamminkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap on ilmeisesti muuttanut jostain muualta ja pitää Hesaa jotenkin erityisen hienona. Stadilaisena haluan pois täältä, metsien hiljaisuuteen, skutsiin ja jorpakkoon. Merelle. Tai euroopan kaupunkeihin.
Hesassa juntit tukkii metron liukuportaat, seiskää oikealla että kiireisemmät pääsee ohittamaan. Kaikki hesalaiset ei ole täällä lomalla koko aikaa.
Kesää ei tarvitse suorittaa kohteita bongaten. Relatkaa.
Vain juntit käyttää sanaa Hesa, jota itsekin tuossa viljelet. Paljastuit juntiksi itsekin.
Sitan bucketlist on ihana, mut aika paljon alkoholia. Monta vinkkiä tosta kyllä saa https://www.youtube.com/watch?v=Xeq61loZOQs
Viitasaaren torilla hakemassa leipää ja vihanneksia.
Pehmiskioskilla. Muualla ei ole pakko kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Viitasaaren torilla hakemassa leipää ja vihanneksia.
Tuo Lomaseutu on parasta aluetta. Kirkkaat vedet ja ihanat ihmiset. Harmi että ihmisiä on vähän eikä mistään saa hyvää ruokaa. Mutta muuten jees.
Pihtiputaalla on aina pakko käydä vetämässä ähkyt TakkaTupa-nimisessä kievarissa.
Uimassa meressä/järvessä, jokilaivalla Aurajoessa, hakemassa kesäkeittoainekset kauppatorilta, joku rockfestari jos esiintyjälista nappaa.
Mitään paikkoja ei ole, mutta kahdeks viikoks on kreikkaan päästävä joka kesä.
puistozumba
puistojooga
puistokalja
Tuurissa! Siellä minäkin tunnen olevani muodikas.
Pakko, pakko, pakko...Ja sitten facebookiin joka ikinen juttu, mitä on tehnyt. Ei elämä ole mikään suoritus.
Linnanmäki ja saimaanranta!!!