Masentaako kylmä alkukesä? Juhannus 3 viikon päästä ja kesä puolivälissä.
Kommentit (65)
Ei masenna, lento aurinkoon lähtee perjantaina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulussa kymmenen päivän ennusteessa on +11 lämpimin päivä.
Kannattaa ehkä muuttaa pois Oulusta jos niin kovasti paleltaa.
Suomi on maantieteellisesti epäkäytännöllisellä paikalla varsinkin kun eu ja venäjä kalistelevat kikkeleitään. Kylmä ja pitkämatka eurooppaan. Suurimman osan kannattaisi muuttaa käytännöllisempään paikkaan täältä valittamasta. Tiestysti etelämpänä on enemmän härdelliä ja vähemmän rauhaa.
On masentanut jo vuosia tämä suomen kesä, koska se on lyhyt ja vähäluminen. Lomat, jos niitä on, vietän jossain ihan muualla.
Mulla on sellainen asenne säätä vastaan, että fuck you! Odotan innolla kesää ja lämpöä. En voi säälle mitään tehdä pakko vaa hyväksyy tilanne vaikka haluaisin näyttää keskisormea taivaalle. Ei mitään auta vaikka sen sormen näyttäisin...
Ei masenna, mutta vituttaa kuin pientä oravaa 😎🖕🐿
Ei ole normaalia että 25 astetta tekee toimintakyvyttömäksi. Pikkuisen liioittelun makua.
Ei mua oululaisena kovin palella vaikka kylmää onkin mutta kevät on muutenkin tosi myöhässä verrattuna aikaisempiin. Puissa ei oo lehtiä ja ei yhtään voikukkaa edes teiden varsilla. Jäät lähti muutama viikko sitten.
Vaikka pohjoisessa on ollut kylmää, niin siellä, missä suurin osa suomalaisista asuu, on ollut aurinkoista ja ihan normaalit ilmat viimeiset kaksi viikkoa. Hellerajakin paukkui sisämaassa pariin otteeseen.
Ei masenna, toivon mukaan ei tule mikään aivan älyttömän kuuma kesä (vietän kesäni raskausmahan kanssa lyllertäen).
Vierailija kirjoitti:
Ei mua oululaisena kovin palella vaikka kylmää onkin mutta kevät on muutenkin tosi myöhässä verrattuna aikaisempiin. Puissa ei oo lehtiä ja ei yhtään voikukkaa edes teiden varsilla. Jäät lähti muutama viikko sitten.
Ystäväni matkusti Oulusta Turkuun ja kertoi, kuinka iso ero voi olla kevään tulossa. Oulussa ei tosiaan edes voikukat kukkineet ja Turussa on täysi kesä.
Bias kirjoitti:
Ei masenna juuri mikään, säät vähiten.
Maaliskuussa pari viikkoa Balilla, sitten toukokuussa Amsterdam, Ruotsi ja Islanti vuorossa. Heinäkuussa moottoripyörällä kuukaudeksi Saksa - Italia - Kreikka - Albania - Montenegro yms... suunnalle.
-Bias-
Kuulostaa hyvältä! Mä olin maaliskuussa Dominikaanisessa lämmittelemässä pari viikkoa, muuten sitten Euroopassa kevättä vastassa (Liettua, Romania, Ruotsi, Viro,Englanti), noissa maalis-toukokuussa jo täysi kevät ja alkukesä. Kohta taas mennään.
Masentaa ihan vittuna ja kylmä on oollut eikä aurinkoakaan ole oikein näkynyt kun vain noin minuutin ajan päivässä... Onhan nämä kelit aivan perseestä kun lunta on kesälläkin vitunmoiset kinokset :)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken viikon sään ja kolealle näyttää.
Anteeks mitä??? Kalenteri hiukka hakusessa,juhannukseen on 8 viikkoo!!!! Ja tiedoks,nyt on kevät,toukokuukin kevätkuukausi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mitä??? Kalenteri hiukka hakusessa,juhannukseen on 8 viikkoo!!!! Ja tiedoks,nyt on kevät,toukokuukin kevätkuukausi!
Mitä helvettiä täällä onkin näköjään vuoden vanhoja aloituksia 👎👎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yksinkertainen, vai kömpelö provo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kui nii? Vastadin ap.n aloitukseen ja huomasin vasta et se onkin viimevuotinen,ei muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oot pihalla jos oletat juhannuksen olevan vapun kanssa samassa kuussa , hei haloooooo !!!
Vierailija kirjoitti:
Oho, sinnekin aloitettu lennot siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, sinnekin aloitettu lennot siis.
Entä jos sielläkin sataa, mihin hellevihannekset sitten valittavat?
Itkettää nämä kelit, juhanus pilalla :(
Ihme kyllä mutta ei masenna yhtään. Sairastan vieläpä keskivaikeaa masennusta ja masennun usein pienimmistäkin asioista. Nyt ei kuitenkaan masenna. Kai mä olen tottunut ettei suomen kesältä kannata liikoja odotella. Siksi onkin heinäkuulle jo perinteiseksi muodostunut Bulgarian reissu tilattu. Pääsee edes hetkeksi lämpöön.