Eikö naisen pituus merkitse miehille oikeastaan mitään?
Kommentit (104)
Onhan se nyt aavistuksen hassun näköistä jos nainen on miesten mittainen.
Olkaa mitä mieltä olette, itse tiedän miehille oikein hyvin kelpaavani, ihan niille pisimmillekin. 😊
Nainen 157 cm
Vierailija kirjoitti:
Olkaa mitä mieltä olette, itse tiedän miehille oikein hyvin kelpaavani, ihan niille pisimmillekin. 😊
Nainen 157 cm
Sama täällä, ja oon vielä suakin pari senttiä lyhyempi! :) Silti on lähes parimetrisiä miehiä riittänyt. Ei sillä, et se olis ollut tarkoitus, kunhan nyt vaan ovat sattuneet olemaan pitkiä.
itselläni on ollut naisia 150cm -180cm . oikeastaan ei kiinnosta naisen pituus yhtään. ajattelen kaikkia saman pituisina. valokuvia katsoessa olen ihmeissäni.
t: mies 190cm
Miten kukaan jaksaa märehtiä asiaa johon ei voi itse vaikuttaa. Olen hyvin lyhyt nainen ja ylpeä siitä. Senttiäkään en lisää haluaisi, sillä pituuuteni on osa minua. Ehkäpä ihmisen viehättävyys on kuitenkin kiinni siitä miten itsensä kantaa ja rakastaako kehoaan.
Miksi pitäisi merkitä? Mikä siinä pituudessa on niin oleellista?
Haluaako lyhyt mies itseään pidemmän naisen?
Suurimmalle osalle ei. Mun tyttöystävät ovat olleet 148cm - 185cm
Nainen on omasta mielestäni parhaimmillaan alle 160-senttisenä, jätän pidemmät suosiolla muille. Pitkät naiset ovat toki kauniita ja haluttavia sinänsä, mutta satun vain pitämään lyhyemmistä naisista.
Mies180cm
159 cm, eikä koskaan mitään ongelmia. Sekä ulkonäkö että aivot löytyy.
Kyllä pitkät naiset ovat kauniimpia. Pituudesta tulee karismaa.
Minusta ihminen voi olla puoleensavetävä, vaikka pituutta olisi 150 cm. Kovin pitkät ihmiset saattavat vaikuttaa vähän kolkoilta ja romuluisilta. Pienet ovat usein siroja, kuin koriste-esineitä kattiloiden ja arkisten tarvekalujen keskellä. Itse asiassa varsin viehättäviä useimmiten. Ystäväni (152 cm) ainakin on kovasti miesten mieleen, taitaa herättää miehiset suojeluvaistot.
Ja minä kelpaan erinomaisesti kaiken pituisille miehille. Minusta kiinnostuneet itseäni lyhyemmät miehet ovat olleet hyvin varakkaita. Olen 176 cm ja melko hoikka. Ei isoja ryntäitä ja vaaleat hiukset.
Summa summarum: kaikille omansa!
Vierailija kirjoitti:
Exä väitti olevansa 185 vaikka oli oikeesti minun pituinen eli 187.
Kerran vapaana ollessani vietin illan ja yönkin ukrainalaisnaisen kanssa joka oli hyvinkin 2 metriä, ei ainakaan senttejä vailla.
Sitä muistelen joskus vieläkin kun näen oikein kauniin pitkän naisen. Lentopalloilijat ovat minusta kauneimpia.
Mutta jo tää lähtökohta etteikö naisten pituus muka merkitse ja vain miesten merkitsee on jotenkin outo ajatus.
Miksi juuri naiset ( tiettyyn pituuteen asti) käyttävät korkokenkiä, mutta korkokengät miehillä on naurettavia.
Keskipituisilla naisilla on varmasti laajimmat miesmarkkinat (poikkeuksia löytyy aina mutta kyllähän keskiverto mies etsii yleensä itseään ainakin 10cm lyhyempää naista) ja kyllä lyhyillä miehillä on paljon vaikeampaa kuin lyhyillä naisilla. Pituus liitetään niin vahvasti miehekkyyteen.
Vierailija kirjoitti:
159 cm, eikä koskaan mitään ongelmia. Sekä ulkonäkö että aivot löytyy.
Ja kaapillinen korkokenkiä tietty, niin voi saada pitkänkin miehen.
Minä olen 152 cm pitkä ja olen silti seurustellut useampaan otteeseen. Sen lisäksi on olemassa oma miesten alalajinsa joka on kiinnostunut nimenomaan meistä pienistä ja siroista naisista. Mutta huono puoli tässä pituudessa on se että koen paljon enemmän seksuaalista häirintää kuin moni pidempi ystäväni. Syynä varmasti se että itseään huomattavasti pienemmälle ja heikommalle on helpompi olla törkeä, olen täydellisen vaarattoman näköinen... Ja sitten on tietysti ne miehet jotka luulevat että kaipaisin jotain suojelijaa! Ihan tavallinen mies riittää kiitos, miehen pituudella ei ole minulle mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri naiset ( tiettyyn pituuteen asti) käyttävät korkokenkiä, mutta korkokengät miehillä on naurettavia.
Ennen korkokenkiä käyttivät myös miehet.
Sopusuhtaisuus on pituutta täekeämpää.