Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naisen pituus merkitse miehille oikeastaan mitään?

Vierailija
29.05.2017 |

Miksei?!

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyehköt sirot petite-naiset ovat useimpien miesten mieleen mutta geenien kannalta ei tosiaan se paras valinta...

Alle 162cm alkaa olla liian lyhyt useimmille miehille.

Hah! 165 on naisten ihannepituus. 162 on aivan sama pituus. 

Yksi maailman seksikkäimmistä naisista on 155cm, Anna Nyström. Taitaa Ariana Grande olla saman pituinen.

Anna on upea mutta olisi kyllä vielä upeampi ja sopusuhtaisemman näköinen +10cm pidempänä.

Näyttää livenä varmaan aika hassulta - lyhyillä naisilla tuollaiset lihaksikkaat reidet tekee aikamoisen persjalka-efektin. Ei siis ihme että ottaa koko vartalon näyttävät kuvat aina sellaisesta kulmasta mikä saa jalat näyttämään edes vähän pidemmiltä.

Vierailija
82/104 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkitse mitään. Muut asiat ulkonäössä merkitsevät paljon enemmän kuin pituus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyehköt sirot petite-naiset ovat useimpien miesten mieleen mutta geenien kannalta ei tosiaan se paras valinta...

Alle 162cm alkaa olla liian lyhyt useimmille miehille.

Hah! 165 on naisten ihannepituus. 162 on aivan sama pituus. 

Yksi maailman seksikkäimmistä naisista on 155cm, Anna Nyström. Taitaa Ariana Grande olla saman pituinen.

Anna on upea mutta olisi kyllä vielä upeampi ja sopusuhtaisemman näköinen +10cm pidempänä.

Näyttää livenä varmaan aika hassulta - lyhyillä naisilla tuollaiset lihaksikkaat reidet tekee aikamoisen persjalka-efektin. Ei siis ihme että ottaa koko vartalon näyttävät kuvat aina sellaisesta kulmasta mikä saa jalat näyttämään edes vähän pidemmiltä.

Sanoi nainen.

Vierailija
84/104 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on keskimääräistä tärkeämpää suomalaisnaisissa, koska suomalaiset petite-naiset säilyttävät useammin naisellisen suloisuuden ja lempeyden, temperamentinkin - pitkät suomalaisnaiset ovat vastaavasti monesti voimakastahtoisempia ja itsenäisempiä.

Vierailija
85/104 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisessa elämässä miehet ovat kiinnostuneita naisen pituudesta. Ja mitä julkkiksiin esim. tulee niin monesti miehet toteavat kun livenä näkevät seksikkäänä pitämänsä misun että se olikin tosi lyhyt. Ja se on selkeästi turn off. Kun miettii noita julkkisnaisia niin lyhyillä on huono flaksi miesten kanssa. Joutuvat useasti petetyksi ja jätetyksi ja miehet osoittautuvat kusipäiksi. Mun kavereista myös lyhyillä on ollut vaikeuksia saada itselleen kunnollista suhdetta, paljon sellaisia lyhyitä panosuhteita. Varsinkin yksi kaverini ei todellakaan olisi pitänyt joutua kärsimään kaikista niistä kuspäistä. Kyllä miehet usein ihan suoraan sanovat lyhyelle naiselle että sä oot liian lyhyt mulle mutta muuten oikein söpö. 

Vierailija
86/104 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei alle 170-senttisillä naisilla ole oikein mitään käyttöä.

Vierailija
87/104 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisessa elämässä miehet ovat kiinnostuneita naisen pituudesta. Ja mitä julkkiksiin esim. tulee niin monesti miehet toteavat kun livenä näkevät seksikkäänä pitämänsä misun että se olikin tosi lyhyt. Ja se on selkeästi turn off. Kun miettii noita julkkisnaisia niin lyhyillä on huono flaksi miesten kanssa. Joutuvat useasti petetyksi ja jätetyksi ja miehet osoittautuvat kusipäiksi. Mun kavereista myös lyhyillä on ollut vaikeuksia saada itselleen kunnollista suhdetta, paljon sellaisia lyhyitä panosuhteita. Varsinkin yksi kaverini ei todellakaan olisi pitänyt joutua kärsimään kaikista niistä kuspäistä. Kyllä miehet usein ihan suoraan sanovat lyhyelle naiselle että sä oot liian lyhyt mulle mutta muuten oikein söpö. 

Höpö höpö. Kuten tästä kuvasta näkyy

https://cdn-images-1.medium.com/max/800/0*upmzlEYUhMiHfy-k.png

Pituudet yli 165cm (5'5") haittaa pikkasen, mutta merkittävää haittaa alkaa tulemaan vasta 180cm kohdalla (5'11"). Alle 150cm on niin vähän dataa että käppyrät heittelee. Samoin miehille alkaa olemaan varsinaista haittaa lyhyydestä heti 177cm alle mentäessä.

88/104 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän oli ihan tutkimus suomalaisten miesten mielipiteistä. Kyllä pituus merkitsee. Paras pituus oli 167cm, eli kivan, normaalin kokoinen.

Vierailija
89/104 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla on ollut viimeaikoina jatkuvasti näitä pituuskeskusteluja ja erityisesti lyhyiden haukkumista.

Joku varmaan viimeinkin päässyt laitokselta nettiin?

Vierailija
90/104 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on selkeesti jonkun pitkän naisen katkera tilitys.

Vierailija
91/104 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaan että pituudella on loppujen lopuksi hyvin vähän merkitystä. Ulkonäköasioissa moni juttu menee pituuden edelle ja millainen muuten ihminen on menee ulkonäköasioiden edelle.

Itseäni pidempi nainen saattaisi olla kyllä turnoff, olen tosin itse 190cm niin harvemmin tähän olen törmännyt.

Näin ajatuksen tasolla, jos muut tärkeämmät asiat olisi ok, niin sellainen pieni ja siro tyyliin 150cm pituinen nainen olisi kyllä kiva. Jotenkin se kontrasti pituuden kanssa olisi mielenkiintoista.

Törmäsin kerran naiseen joka oli varmaan 135-140cm luokkaa pituudeltaan, ei ainakaan ulkoisilta piirteiltään kärsinyt mistään dwarfinismista vaikka ehkä vähän pötkylä ruumiinrakenteeltaan olikin. Oli kyllä jo vähän hämmentävä pituusero.

M27

Vierailija
92/104 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki on naisia, jotka väittävär, ettei heillä ole mitään merkitystä miehen pituudella, mutta arkisne kokemukseni pohjalta sann, että hyvin harvassa ovat ne parit tai pareiksi luulemani pariskunnat, joissa nainen on miestä selvästi pidempi ja silloinkin yleensä kyse on siitä, että miestä pidempi nainen on miehen äiti.

Pituus ei oo mulla ollut ikinä pääkriteeri, vaikka keskivertoa pidempi nainen olenkin. Oon ihastunut lyhyempiin miehiin ja seurustellutkin sellaisen kanssa, hän ei tosin ihan kovin montaa senttiä lyhyempi ollut. 

Mulle taas on kuitenkin joskus lyhyemmän miehen toimesta sanottu, että olisimpa lyhyempi, ja tällä viitattu siihen, että olis voinut kehkeytyä jotain vakavampaakin. Mua pituusero ei millään tavalla haitannut, en oikeastaan edes huomannut sitä. Siinä on oikeestaan jopa jotain seksikästä, jos mies on lyhyempi ja kuitenkin itsevarma olemaan se lyhyt osapuoli. Harmi ettei tuolta ihmiseltä sitä itsevarmuutta "loppuun asti" löytynytkään vaikka sitä ei muuten huomannutkaan. 

Mutta tottahan se on, että yleensä mies on pidempi, mutta niinhän se jako muutenkin menee, joten loogista sinänsä.

Vierailija
93/104 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana halusin olla lyhyempi kuin olen, sitten tapailin sellasta lähes parimetristä koripalloilijaa. Sillä oli tapana nostaa mut seinää vasten pussailemaan, mikä ajatuksena voi kuulostaa jotenkin kivalta, mutta sen jälkeen oon karttanut fyysisesti vahvoja ja pitkiä miehiä, ja ollut kiitollinen siitä, etten ole lyhyt. Tuo kokemus auttoi ymmärtämään miltä lyhyistä naisista voi tuntua kun mies ajattelee, että nyt olen MIES ja nostelen naista kuin pikkulasta pitkin poikin. Tuossa kokemuksessa ei siis ollut mitään pakotettua tai sinänsä "pahaa", vasta jälkikäteen mulla tuli sellainen kammotus sitä nostelua kohtaan. 

Kaikissa pituuksissa on hyvät ja huonot puolensa, ja tosiaan kyllä se kauneus on ihan muista asioista kiinni kuin pituudesta, ellei sitten satu pitämään sitä oikeasti tärkeimpänä kriteerinä, mutta vaikea uskoa että se olis kovin yleistä.

Vierailija
94/104 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Geenien kannalta? Mitä mahdat tarkoittaa?

Lyhyitä miehiä syrjitään, sekä työelämässä että soidintansseissa. Naisille lyhyys ei ole haitaksi, mutta leveys on. Eli tee tyttöjä lyhyiden naisten kanssa, ja poikia pitkien naisten kanssa.

Ilmankos onkin aina ollut niin vähän kysyntää keskipituisena naisena, kun miehet eivät huoli vakavaan suhteeseen huonojen geenien vuoksi. Osalle taas olen liian tavallinen kun en ole pygmi enkä amatsoni!

Suomalaisista miehistä vähemmistö on yli 15 cm pidempiä kuin minä ja yllättävän moni samanpituinen tai lyhyempi. Harva mies haluaa oikeasti tieten tahtoen itseään isomman naisen - pituuskompleksisia muutenkin useimmat. Vielä harvempi miettii tulevien poikiensa pituutta kun iskee naiseen silmänsä. Come on, jotain rajaa tähän paskanjauhantaan kiitos 😂

Aivan käsittämätön keskustelu 😂 Keitä te oikein olette? Naisia vai miehiä, jotka käsittelevät naisia vain tietokoneruudun läpi jollain helkkarin excel-taulukolla? Kilttimiehiä?

95/104 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs vaikka Ylen aamuteeveetä. Siellä on yksi pitkä kuvankaunis nuori nainen Lina Winkqvist. Luulisi että olisi etulyöntiasemaa. Sitten on nämä suomenkieliset 40-50 -vuotiaat normaalimittaiset naiselliset naiset jotka päihittää viehättävyydessä ja haluttavuudessa tuon pitkän siskon mennen tullen. Esim. Sanna Ukkola, Hanna Visala ja se ihana 50-vuotias jumppanainen Marjo Rein.

Pituus ei tee naisellisuutta. Pitää olla myös tyyliä.

Vierailija
96/104 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyemmät naiset on söpömpiä. Pitkät on honkkeleita, muistuttavat usein variksenpelättimiä, varsinkin alasti. Pitkillä naisilla on myös usein ns. roikku- tai poikaperseet.

Vierailija
97/104 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa kaikkien puolesta mutta veikkaisin että suurimmalle osalle se on lähes merkityksetön asia kunhan kumppani on yli metrin ja alle kaksi.

Vaikea puhua, näinden olojen ulkopuolella. Kun ruokaa ei muutaman kymmenen vuoden päästä riitä kaikille, niin ihmisen pituus takaa kunnollisen ravinnon saannin, tuolloin ihmisen pituus ei riipu enää geeneistä vaan myös lapsuuden ravinnosta.

Ehkä aletaan katsoa synnyttäjän lantiota ja rintojen kokos ja sirot hiirulaiset jää syrjään. Tai miesten mpniavioisuus lisääntyy

Vierailija
98/104 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasia, oletan. Joillekin merkitsee, joillekin ei.

Minä en naisena halua pitkää miestä.

Sitäpä ei kysytty.

ap

Vierailija
99/104 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvin tärkeä juttu. Ei saa olla just sen kokonen, että suuseksiä antaessa seisten on liian korkealla ja kontallaan ei ylety.

Vierailija
100/104 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitsee todellakin. Naisen pitää olla vähintään 165 cm pitkä. Eli vastaisi miestä noin 170 cm, jos olisi nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi