Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin vasta nyt, että ei tarvitse sisustaa "sääntöjen mukaan".

Vierailija
17.01.2025 |

Näin yhden talon, missä oli rikottu kaikkia sisustuksen ns. sääntöjä, tai mitä nyt yleensä pidetään "tyylikkäänä", ja se näytti hyvältä ja kodikkaalta. Olen aina miettinyt hirveästi symmetriaa, värien yhteensopivuutta jne. Ja lopputulos on kyllä ihan ok, mutta sieluton, kun mietin vain miten kaikki sopii yhteen ja onko mittasuhteet oikeat.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän keittiö on varmaan sellainen joka haukuttaisiin täällä pystyyn niin tyylin kuin toiminnallisuuden kannalta, mutta minusta se on ihana. 

Vierailija
2/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, en edes tiedä sisustamisen sääntöjä =) Meen ihan oman maun mukaan, mikä miellyttää mun silmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustuksessa on lukemattomia asioita, joissa voit tehdä "virheitä". Taulujen ja koriste-esineiden asettelu,  huonekalujen ja mattojen koko ja sijoittelu, materiaalit, tekstiilit, värien valitseminen. Jos ei mene näiden ohjeiden mukaan, sisustuksesta ei tule "harmoninen". Mutta ei sisustuksen tarvitse olla harmoninen, että se näyttäisi hyvältä. 

Vierailija
4/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama jotku sisustussäännöt mulle.

Vierailija
5/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaastipa sinulla ajatus kulkee. Hyvä, että viimein heräsit.

Vierailija
6/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustan itse kotini niin että viihdyn.

Vierailija
7/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 sävyä valkoista?

Vierailija
8/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!!

Vierailija
9/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sisustetaan taloa myyntiä varten, niin noilla säännöillä on jotain väliä. Kun aiotaan itse asua, niin sisustetaan omannäköiseksi ja omia toimintoja silmällä pitäen.

Vierailija
10/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, en edes tiedä sisustamisen sääntöjä =) Meen ihan oman maun mukaan, mikä miellyttää mun silmää.

Sama. Raha ratkaisee myös usein, tai oikeastaan sen puute. Harvoin on varaa siihen, mitä haluaisin, joten etsin jonkun riittävän hyvän korvaavan, joka mahtuu budjettiin. Useimmiten se on jonkun toisen vanha.

Vierailija
11/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ketä se palvelee että ap sisustaisi sääntöjen mukaan? Sen sijaan että hankkisi asioita mistä itse tykkää...

Vierailija
12/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ketä se palvelee että ap sisustaisi sääntöjen mukaan? Sen sijaan että hankkisi asioita mistä itse tykkää...

Koska yksittäiset asiat, joista pitää, eivät aina sovi yhteen. Esimerkiksi jos pitää graavilohesta ja suklaasta, ei niitä kuitenkaan kannata laittaa samalla lautaselle.

Vierailija
13/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska yksittäiset asiat, joista pitää, eivät aina sovi yhteen. Esimerkiksi jos pitää graavilohesta ja suklaasta, ei niitä kuitenkaan kannata laittaa samalla lautaselle.

No jaa ihan hyvin ne siitäkin menee. Ei kai sillä lautasella väliä oo

14/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ruuan kattaus liittyy sisustukseen??

Ja aloitukseen kommentti, en ole koskaan sisustanut. Asuntooni on vain pikkuhiljaa kerääntynyt huonekaluja ym joista tykkään.

Viime kuukausina äitini on rahdannut asuntooni kaikenlaista kamaa, joku kuolinsiivous meneillään? Ot kunhan tuli mieleen.

Vierailija
15/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ruuan kattaus liittyy sisustukseen??

Ja aloitukseen kommentti, en ole koskaan sisustanut. Asuntooni on vain pikkuhiljaa kerääntynyt huonekaluja ym joista tykkään.

Viime kuukausina äitini on rahdannut asuntooni kaikenlaista kamaa, joku kuolinsiivous meneillään? Ot kunhan tuli mieleen.

Eiköhän tuossa tarkoitettu noiden syömistä, ei kattausta. 

Vierailija
16/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla raskas elämä jos jopa sisustamisessa pitäisi jotain "sääntöjä" noudattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi