Minkä ikäisenä olit vielä niin seksikäs että pystyit vamppaamaan melkein kenet tahansa (varatunkin) miehen sänkyyn jos halusit?
Kommentit (143)
En ole koskaan ollut noin moraaliton.
Kohta 32 ja edelleen saan kenet haluan. Minua aina luullaan noin 24-vuotiaaksi.
En ole koskaan siinä onnistunut: terveisin 23-vuotias rumilus.
Sinkkuna olo päättyi 25- vuotiaana, mutta varattuja en harrastanut
Hrr mikä aloitus. En ole ikinä ollut sen ikäinen että olisin "vampannut" miehiä. Ajatuksena jonkun varatun miehen "vietteleminen" oksettaa kyllä niin paljon että jo nyt tiedän että inhoaisin ap:ta jos joskus kohdattaisiin :D
Toki edelleen varatut miehet nykii hihoista ja olen 34 mutta sitä ei kysytty. En usko että olisin ensisijainen valinta kellekään alle 20:lle, sen verran alkaa ikä kuitenkin jo näkyä :-)
Kolmenkympin jälkeen nainen voi vielä vampata paljon miehiä jos on hyvässä treenatussa kunnossa. Mutta kaikkein halutuimmat miehet ei enää lähde.
Enpä ole koskaan sellaista harrastanut, yhden kainalossa olen viihtynyt täysi-ikäisestä asti.
No nyt 40 vuotiaana olen parhaimmillani tähän mennessä. Miehet (myös nuoret) käy kuumana. Paperitkin kysyttiin just siideriä ostaessa eli en ihan ikivanhan näköinenkään. Itseasiasss moni van paranee vanhetessaan mut jotkut tätiytyy jo alle 30v, leikataan pitkät hiukset lyhyiksi jne.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan siinä onnistunut: terveisin 23-vuotias rumilus.
Miten olet yrittänyt? Jos et ole ollut riittävän suora?
En ole koskaan ollut. En tosin ole koskaan uskaltanut yrittääkään iskeä ketään.
Toinen 37 v. Ja nimenomaan ne 20-25 vuotiaat helpoimpia. Mutta mua luullaan aina 25 vuotiaaksi, joten sillä varmaan osuutta että kiinnostaa nuorempia. Kuulemma ihan eri kun oman ikäiset tytöt keltä puuttuu itsevarmuus ja kokemus esim. seksijutuissa.
Odotin sitä oikeaan, enkä sotkeutunut moraalittomuuksiin.
25-vuotiaana tapasin mieheni ja avioiduttiin.
Enkä ole vieraisiin kainoloihin eksynyt.
Morkkis on ollut jo niistä katseista töissä ja kova tarve sammuttaa alkanut kiinnostus. Silmiin katsominen on lähes vaarallista ollut minulle.
Vielä 35-vuotiaana onnistui, sen jälkeen en ole kokeillut. Yksiavioisessa suhteessa onnistuu edelleen.
Olen 27 ja nykyään paljon kauniimpi kuin 20 vuotiaana. Toivottavasti paranee vaan :D
Vierailija kirjoitti:
Voi kultaista nuoruutta.
En koskaan!
Miehet ovat pelottavia ja vihamielisiä.
Siitä lähtien kun täytin 16, olen saanut toisinaan eri-ikäisiltä miehiltä huomiota,
yleensä väheksyvää ja naljailevaa,
alentuvaa kehumista tai häijyä töksäyttelyjä.
Yleensä miehet huomauttelevat rumasti ääneen hyvännäköisellekin naiselle, että tämä se mystinen "tyrkky" (Mitä mahtaa tarkoittaa? Burka puuttuu? Ei katso koko ajan kenkiään?),
ja että -Onpa lyhyt hame/ hyvät sääret/ vähän paksut sääret/
liian laiha/ joku lehmä/ naama ku Esa Pakarisella/ ihan ku Sophia Loren ym. ym.
loputtoman kekseliäitä tapoja ilmoittaa, että naama ja ruumis ei nyt ihan kelpaa, mutta saat elää.
Erityisen inhottavaa on kun mies sanoo: -Hymyile vähän.
Onnistuu vielä hyvin näin 37-vuotiaanakin.