Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder mies myönsi polttelevansa silloin tällöin

Vierailija
28.05.2017 |

Mitä mieltä?Mun mielestä ei ole kovinkaan kummonen juttu.Ei polta tupakkaa eikä juo alkoholia ollenkaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä sitten helmestäsi hyvää huolta. Itse en huolisi.

Vierailija
2/25 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

millä 80-luvulla sinä elät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais polttavaa miestä. Tupakoivat haisee niin helvetin pahalta.

Vierailija
4/25 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis polttaa huumeita?

Itse en ottaisi. Kun polttaa pilvee niin kyllä sen huomaa ihmisestä että se polttelee, se on vähän hidas ja omituinen. Näin ainakin omien kokemuksien mukaan.

5/25 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon iskeny tinderis paljon naisii ketkä ei polta. Sit oon sanonu et mä kyll poltan. He eivät ole välittäneet asiasta. Joten opetin häidät, Sauhuttelee ja harrastaa sairasta psykedeelistä seksii. Ja ovat sen jälkeen sanoneet kiitti ku opetit.

Vierailija
6/25 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis polttaa huumeita?

Itse en ottaisi. Kun polttaa pilvee niin kyllä sen huomaa ihmisestä että se polttelee, se on vähän hidas ja omituinen. Näin ainakin omien kokemuksien mukaan.

Mulla kannabista omien sanojensa mukaan silloin tällöin polttava tuttava. Ihan mukava, mutta jutut välillä vähintäänkin omituisia ja usein myös naureskelee yksinään. Oletan tämän johtuvan kannabiksen käytöstä, koska muutakaan syytä en keksi. Voin olla väärässäkin.

Vierailija
7/25 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmasti tosi hyvä tyyppi, sellainen rento ja lainkuuliainen kaikin puolin. Mitäköhän muuta mukavaa hän onkaan tehnyt elämässään? Tuollaisen ihanuuden kanssa on hyvä aloittaa parisuhde ja perustaa perhe. Hän on ihan passeli sinulle siis!

Vierailija
8/25 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Mä oon iskeny tinderis paljon naisii ketkä ei polta. Sit oon sanonu et mä kyll poltan. He eivät ole välittäneet asiasta. Joten opetin häidät, Sauhuttelee ja harrastaa sairasta psykedeelistä seksii. Ja ovat sen jälkeen sanoneet kiitti ku opetit.

Mutta nyt kirjoittelet yksinäisenä täällä av:lla? Missä ne naiset ovat? Eivätkö he jääneetkään luoksesi? Miksi et harrasta heidän kanssaan nyt sitä psykedeelistä seksiä? Joo, oot sä aika kova jätkä! Murr!

Vierailija
9/25 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

millä 80-luvulla sinä elät?

Oletko sinä edes syntynyt 80-luvulla? :)

10/25 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta ootko mies vai nainen? Koska jos oot mies. Niin todella heikko mies, kun joudut kateudesta huutelee tyhmyyksiä. Silla vahvan miehen ei tarvitse mennä tuolle tasolla. Vaan kehuu muitten miesten kaatoja.

Vierailija
11/25 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on varmasti tosi hyvä tyyppi, sellainen rento ja lainkuuliainen kaikin puolin. Mitäköhän muuta mukavaa hän onkaan tehnyt elämässään? Tuollaisen ihanuuden kanssa on hyvä aloittaa parisuhde ja perustaa perhe. Hän on ihan passeli sinulle siis!

Jossain päin mailmaa kannabis laillistuu mutta meillä on näitä ennakkoluuloja vielä riittää. Niissä jotka satunnaisesti polttelee on monenlaisia ihmisiä. Suoraan sanoen huvittaa stereotypiat joissa kaikki polttelijat on samanlaisia.

Vierailija
12/25 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihannetilanne olis, mutta jos saisin tietää ihastukseni polttavan pilveä olisin edelleen ihastunut. Kunhan hän ei vaan paasais hullunkiilto silmissä kuinka kannabis on täysin vaaraton päihde ja on polttanut päivittäin 40 vuotta, eikä vieläkään ole koukussa.

Vierailija
13/25 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikoinani vakavasti nuoren miehen kanssa, jonka kaverit polttelivat ja yrittävät vikitellä poikaystäväänikin samaan puuhaan. Sanoin, että jos hän siihen lähtee, niin suhteemme on siinä ja sen jälkeen minulle ei kannata enää tulla yhteisestä tulevaisuudesta juttelemaan. Mutta kun en paikalla ollut, niin niinpä tämä mies meni porukkaan mukaan. Sen kuullessani pistin poikki miehen kanssa. En todellakaan pitänyt häntä enää millään tavoin aviomiesmateriaalina, saatika sitten tulevien lasteni isämateriaalina ja luotettavana ystävänä. Selittelyt ja lupaukset eivät enää auttaneet miestä, en olisi voinut tuollaista selkärangatonta pikkupoikaa enää edes ajatella.

Tämä mies tuli minua vastaan joku aika sitten yli kymmenen vuotta sitten tapahtuneen eron jälkeen. Hän oli siirtynyt vahvempiin aineisiin ja elämä oli niin sekaisin, että hyvä kun tunnistin koko tyyppiä. Minulla on nykyään ihana perhe ja aviomies ja kaunis koti, hänellä ei oikeastaan mitään.

Vierailija
14/25 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis polttaa huumeita?

Mulla kannabista omien sanojensa mukaan silloin tällöin polttava tuttava. Ihan mukava, mutta jutut välillä vähintäänkin omituisia ja usein myös naureskelee yksinään. Oletan tämän johtuvan kannabiksen käytöstä, koska muutakaan syytä en keksi. Voin olla väärässäkin.

Minä olen juuri tuollainen omituinen yksinään naureskelija ja päihteidenkäyttö rajoittuu kahviin. Eli luultavasti valot olleet vintillä valmiiksi himmeänä, satunnaisella kannabiksenkäytöllä tuskin jos ollenkaan vaikutusta asiaan.

Vierailija
15/25 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää katsoisi läpi sormien. Kerran ajattelin että kokeillaan nyt sitten vaikka epäilyttikin, mutta virhehän se oli.

Vierailija
16/25 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä polttelusta saa muuta kuin pään sekaisin? Mikä järki sitten siinä on olla hetki nuppi tillin tallin? En ymmärrä asiaa nyt, enkä ymmärtänyt kun olin nuori. En ole ymmärtänyt edes tupakan polttoa ja alkoholia on kulunut hyvin vähän, joten en katselisi hetkeäkään miestä, joka polttelisi. Hyvä olo pitää tulla ihan muista asioista kuin huumaavista aineista laittomasti.

Vierailija
17/25 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä polttelusta saa muuta kuin pään sekaisin? Mikä järki sitten siinä on olla hetki nuppi tillin tallin? En ymmärrä asiaa nyt, enkä ymmärtänyt kun olin nuori. En ole ymmärtänyt edes tupakan polttoa ja alkoholia on kulunut hyvin vähän, joten en katselisi hetkeäkään miestä, joka polttelisi. Hyvä olo pitää tulla ihan muista asioista kuin huumaavista aineista laittomasti.

Polttelun tavoite on saada hyvä fiilis, ei sekoittaa päätä. Tupakka on täysin turha aine, se vain kokuttaa muttei siitä saa mitään oloja. Kannabiksen laittomuus on politikkojen idiotismia.

Vierailija
18/25 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polttelun tavoite on saada hyvä fiilis, ei sekoittaa päätä. Tupakka on täysin turha aine, se vain kokuttaa muttei siitä saa mitään oloja. Kannabiksen laittomuus on politikkojen idiotismia.

Hyvä fiilis? Minkälainen sellainen? Sekava, harhainen ja tyhmä fiiliskö? Saan mukavan fiiliksen siitä, kun juttelen ja nauran ystävieni kanssa ihan selvin päin. Myös lasteni ja mieheni kanssa yhdessä oleminen tuo mukavan fiiliksen, joka kestää ja siitä jää kaikille myös mukavat muistot päinvastoin kuin kemiallisesta "hyvän olon fiiliksestä", hyvin teennäisestä ja laittomasta sellaisesta.

Vierailija
19/25 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä fiilis? Minkälainen sellainen? Sekava, harhainen ja tyhmä fiiliskö? Saan mukavan fiiliksen siitä, kun juttelen ja nauran ystävieni kanssa ihan selvin päin. Myös lasteni ja mieheni kanssa yhdessä oleminen tuo mukavan fiiliksen, joka kestää ja siitä jää kaikille myös mukavat muistot päinvastoin kuin kemiallisesta "hyvän olon fiiliksestä", hyvin teennäisestä ja laittomasta sellaisesta.

Sitä fiilistä on vaikea kuvata. Vähän kuin humala mutta ilman sitä sekavuutta. En näe siinä mitään teennäistä, se on oma asia miten sen kokee. Kannabis pitäisi laillistaa suomessakin. Vähiten haitallinen tunnetuista päihteistä.

Vierailija
20/25 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis polttaa huumeita?

Kuulostaa vähän multa.

Mua tosin pidettiin vähän outona jo lapsena, ja kummasteltiin miksi naureskelen itsekseni ja "liikaa".

Eli mä vaan olen tällainen, en siksi että poltan muutaman kerran vuodessa kannabista.:Dd