Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hemmettiä? Virheiden suosio ennätylukemissa HS-gallupissa

Vierailija
28.05.2017 |

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005230008.html

Ketkä näitä populisteja oikein kannattaa?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö seurannut vaaleja? Vihreille tuli jytky.

Vierailija
2/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreät olisi tilkinnyt rajan paremmin kuin persut, kokoomus ja keskusta teki :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun todellisuus käy tukalaksi osa ihmisistä vetäytyy fantasiamaailmoihin

Vierailija
4/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi liikaa hs:n tekemiin gallupeihin. Niiden mukaan kaikki haluavat maan täyteen nuoria irakilaismiehiä. Jeps.

Vierailija
5/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vihreät olisi tilkinnyt rajan paremmin kuin persut, kokoomus ja keskusta teki :)

Virheethän eivät koskaan ole kysyttäessä suostuneet ottamaan kantaa siihen kuinka monta juhlapaikanhakijaa tänne voidaan maksimissaan ottaa.

Vierailija
6/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virheethän eivät koskaan ole kysyttäessä suostuneet ottamaan kantaa siihen kuinka monta juhlapaikanhakijaa tänne voidaan maksimissaan ottaa.

onko sipilä, orpo tai soini sanoneet mitään?

Vierailija
7/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestin ja äänestän seuraavissakin vaaleissa. Itse ihmettelen kuka äänestää keskustaa (muut kuin maanviljelijät)

Vierailija
8/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esimerkiksi, miksi kukaan äänestäisi enää keskustaa tämän hallituskauden jälkeen

Vierailija
9/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen, miksi kokoomus on aina niin suosittu. Oikeistolaiset porvarit! 

Vierailija
10/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät on nuorten naisten, maailmanhalaajien ja opiskelijoiden puolue. Vetää just puoleensa kaiken maailman haihattelijoita ja taivaanrannanmaalareita. Nämä kun saadaan seuraavaan hallitukseen koheltamaan, niin voitte olla varmoja että velkaantuminen sen kun jatkuu. Ja maksumiehenä näiden ambitioille toimii veroja maksava keskiluokka.

Vierailija
11/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestin ja äänestän seuraavissakin vaaleissa. Itse ihmettelen kuka äänestää keskustaa (muut kuin maanviljelijät)

Oletko harkinnut lääkitystä?

Vierailija
12/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottikansa on puhunut, pulinat pois. Eiku...

Vierailija
13/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä esimerkiksi, miksi kukaan äänestäisi enää keskustaa tämän hallituskauden jälkeen

luuletko että suomen velka maksetaan ja leikkaukset loppuvat mikäli maahan saadaan kymmeniätuhansia iphone-miehiä?

Vierailija
14/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelen, miksi kokoomus on aina niin suosittu. Oikeistolaiset porvarit! 

Kokoomushan on hoitanut hallitusvastuunsa hyvin.

Vierailija
15/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö seurannut vaaleja? Vihreille tuli jytky.

No tulihan se. Mutta entäs sitten? Onko elämä siellä kuuluisassa punavihreässä kuplassa mitenkään olennaisesti muuttunut? Nimittäin jos punavihreiden ulinasta viime kuukausien ajalta voi jotain päätellä, niin ei ole.

Vierailija
16/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tavallaan mielenkiintoinen tilanne seurata, jos vihreät ja vasemmistoliitto olisivat luotsaamassa kahdestaan Suomea...

Vierailija
17/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestin. Millään toisella puolueella eivät ilmastoasiat olleet tarpeeksi suuressa roolissa.

Vierailija
18/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luuletko että suomen velka maksetaan ja leikkaukset loppuvat mikäli maahan saadaan kymmeniätuhansia iphone-miehiä?

Mitä ihmeen iphone miehiä?

Vierailija
19/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mittään, vihreät vaan hallitukseen päsmäröimään valtion budjettia....kaikille vaan reppukaupalla etuuksia ja pienelle vähemmistölle velvollisuuksia verojen ja maksujen muodossa. Kaikki muslimit otetaan vastaan ja elätetään seuraavat vuosikymmenet. Kyllä muisteltaisiin lämmöllä kepua, persuja ja kokkareita. Sehän täytyy kokea, jotta eräät ymmärtävät, miten tämä hallitus edes yrittää saada velkaantumista kuriin. Vihreät ja talouspolitiikka eivät sovi samaan lauseeseen.

Vierailija
20/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa suomalaisista ei suinkaan vastusta vihreää politiikkaa esim. maahanmuuton suhteen , tosin kuin palstalla annetaan ymmärtää.