Mitä hemmettiä? Virheiden suosio ennätylukemissa HS-gallupissa
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005230008.html
Ketkä näitä populisteja oikein kannattaa?
Kommentit (55)
vihreät olisi tilkinnyt rajan paremmin kuin persut, kokoomus ja keskusta teki :)
Kun todellisuus käy tukalaksi osa ihmisistä vetäytyy fantasiamaailmoihin
En luottaisi liikaa hs:n tekemiin gallupeihin. Niiden mukaan kaikki haluavat maan täyteen nuoria irakilaismiehiä. Jeps.
Vierailija kirjoitti:
vihreät olisi tilkinnyt rajan paremmin kuin persut, kokoomus ja keskusta teki :)
Virheethän eivät koskaan ole kysyttäessä suostuneet ottamaan kantaa siihen kuinka monta juhlapaikanhakijaa tänne voidaan maksimissaan ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virheethän eivät koskaan ole kysyttäessä suostuneet ottamaan kantaa siihen kuinka monta juhlapaikanhakijaa tänne voidaan maksimissaan ottaa.
onko sipilä, orpo tai soini sanoneet mitään?
Minä äänestin ja äänestän seuraavissakin vaaleissa. Itse ihmettelen kuka äänestää keskustaa (muut kuin maanviljelijät)
Minä esimerkiksi, miksi kukaan äänestäisi enää keskustaa tämän hallituskauden jälkeen
Enemmän ihmettelen, miksi kokoomus on aina niin suosittu. Oikeistolaiset porvarit!
Vihreät on nuorten naisten, maailmanhalaajien ja opiskelijoiden puolue. Vetää just puoleensa kaiken maailman haihattelijoita ja taivaanrannanmaalareita. Nämä kun saadaan seuraavaan hallitukseen koheltamaan, niin voitte olla varmoja että velkaantuminen sen kun jatkuu. Ja maksumiehenä näiden ambitioille toimii veroja maksava keskiluokka.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin ja äänestän seuraavissakin vaaleissa. Itse ihmettelen kuka äänestää keskustaa (muut kuin maanviljelijät)
Oletko harkinnut lääkitystä?
Idioottikansa on puhunut, pulinat pois. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Minä esimerkiksi, miksi kukaan äänestäisi enää keskustaa tämän hallituskauden jälkeen
luuletko että suomen velka maksetaan ja leikkaukset loppuvat mikäli maahan saadaan kymmeniätuhansia iphone-miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmettelen, miksi kokoomus on aina niin suosittu. Oikeistolaiset porvarit!
Kokoomushan on hoitanut hallitusvastuunsa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Etkö seurannut vaaleja? Vihreille tuli jytky.
No tulihan se. Mutta entäs sitten? Onko elämä siellä kuuluisassa punavihreässä kuplassa mitenkään olennaisesti muuttunut? Nimittäin jos punavihreiden ulinasta viime kuukausien ajalta voi jotain päätellä, niin ei ole.
Olisi tavallaan mielenkiintoinen tilanne seurata, jos vihreät ja vasemmistoliitto olisivat luotsaamassa kahdestaan Suomea...
Minä äänestin. Millään toisella puolueella eivät ilmastoasiat olleet tarpeeksi suuressa roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
luuletko että suomen velka maksetaan ja leikkaukset loppuvat mikäli maahan saadaan kymmeniätuhansia iphone-miehiä?
Mitä ihmeen iphone miehiä?
Eihän siinä mittään, vihreät vaan hallitukseen päsmäröimään valtion budjettia....kaikille vaan reppukaupalla etuuksia ja pienelle vähemmistölle velvollisuuksia verojen ja maksujen muodossa. Kaikki muslimit otetaan vastaan ja elätetään seuraavat vuosikymmenet. Kyllä muisteltaisiin lämmöllä kepua, persuja ja kokkareita. Sehän täytyy kokea, jotta eräät ymmärtävät, miten tämä hallitus edes yrittää saada velkaantumista kuriin. Vihreät ja talouspolitiikka eivät sovi samaan lauseeseen.
Iso osa suomalaisista ei suinkaan vastusta vihreää politiikkaa esim. maahanmuuton suhteen , tosin kuin palstalla annetaan ymmärtää.
Etkö seurannut vaaleja? Vihreille tuli jytky.