Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keltaiset verhot

Vierailija
27.05.2017 |

Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!

Kommentit (1079)

Vierailija
801/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Sanasta pidänkin niin olisin toivonut ettei hän ihan näin helpolla olisi päässyt, että Isak ottaa syyt niskoilleen. (Samoin Saran olisin toivonut joutuvan suurempaan vastuuseen puheistaan). Hyvä kuitenkin, että Sana alkoi vihdoin avautumaan, toivottavasti avautuu tunteistaan myös varsinaisille asianosaisille eli tytöille.

Mä oon samaa mieltä. Nyt saa sen vaikutelman et Sanan toiminta olisi ihan ok kuhan ei vaan itse jää kiinni.

Sana ei ensin itse tajunnut mitä seurauksia hänen paljastuksillaan on, että hän ei voi tietää miten ihmiset reagoivat kuullessaan niistä. Isak taitaa tehdä nyt saman virheen, luulee et riittää et hänelle itselle on ihan sama mitä jengi hänestä kelaa. Vilde ei kuitenkaan varmasti tule antamaan nöyryytystään noin vain anteeksi.. kääntyykö Vilde Isakia vastaan ja pakottaa näin Sanan kuitenkin tunnustamaan osallisuutensa nyt sitten Isakin pelastamiseksi?

Miksi Vilde kääntyisi Isakia vastaan? Eihän Isak ole niiden Vilde-juorujen takana.

Vierailija
802/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisko joku suomentaa tuon anteeksipyynnön ellevillevillde2 instassa?

Englanninkielinen käännös löytyy Isak + Even twittersivulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muut muuten katsoneet noiden klippien lisäksi myös nuo jaksot areenasta? Mä taisin ekan jakson katsoa, mutta sen jälkeen seuraillut vaan noita klippejä. Jossain vaiheessa tuli sellainen olo, ettei kiinnosta katsoa vielä noita jaksoja, tai siis että katson ne sitten vielä putkeen kun kaikki jaksot on tullut, mutta tää viimeisin klippi oli jotenkin niin toiveikas, että taidan vihdoin katsoa noi kaikki tähän saakka tulleet jaksot vielä putkeen tässä joku päivä.:) Ellei nyt sitten ehdi tulla taas jotain epätoivonklippiä..

Sinänsähän ihan sama kun samat klipit siellä, mutta voi herättää vähän eri tunteita kun katsoo nuo klipit putkeen (ja ehkä tajuaa paremmin suomennosten kanssa joitain juttuja :D).

Mä katsoin just viime viikonloppuna putkeen kaikki neloskauden siihenastiset jaksot areenasta. Eihän se tarinankulku sitten niin hitaalta tunnukaan, kun on kokonaiset jaksot eikä 3min klippi kerrallaan ;)

Vierailija
804/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hienointa tuossa Isakin ja Sanan keskustelussa oli se, että Sana joka puhuu toisten ennakkoluuloista häntä kohtaan osoittaa tavallaan myös omat ennakkoluulonsa ja vieläpä omaa veljeään kohtaan (Sana on pitänyt Eliasta homofobisena).

Vierailija
805/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset verhot on apeat.

Vierailija
806/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin uskon, että Sana tunnustaa vielä, vähintäänkin omille kavereilleen. Mutta toivon mukaan pahin draama tästä aiheesta on silti jo ohi..?

Vierailija
807/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Sanasta pidänkin niin olisin toivonut ettei hän ihan näin helpolla olisi päässyt, että Isak ottaa syyt niskoilleen. (Samoin Saran olisin toivonut joutuvan suurempaan vastuuseen puheistaan). Hyvä kuitenkin, että Sana alkoi vihdoin avautumaan, toivottavasti avautuu tunteistaan myös varsinaisille asianosaisille eli tytöille.

Mä oon samaa mieltä. Nyt saa sen vaikutelman et Sanan toiminta olisi ihan ok kuhan ei vaan itse jää kiinni.

Sana ei ensin itse tajunnut mitä seurauksia hänen paljastuksillaan on, että hän ei voi tietää miten ihmiset reagoivat kuullessaan niistä. Isak taitaa tehdä nyt saman virheen, luulee et riittää et hänelle itselle on ihan sama mitä jengi hänestä kelaa. Vilde ei kuitenkaan varmasti tule antamaan nöyryytystään noin vain anteeksi.. kääntyykö Vilde Isakia vastaan ja pakottaa näin Sanan kuitenkin tunnustamaan osallisuutensa nyt sitten Isakin pelastamiseksi?

Miksi Vilde kääntyisi Isakia vastaan? Eihän Isak ole niiden Vilde-juorujen takana.

Mutta niiden Saran viestien julkaisun seurauksena nuo Vilden juorutkin tuli. Eli hyvinkin Vilde voi syytellä Isakia, jos ja kun ei tiedä asioiden oikeaa laitaa. 

Vierailija
808/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hienointa tuossa Isakin ja Sanan keskustelussa oli se, että Sana joka puhuu toisten ennakkoluuloista häntä kohtaan osoittaa tavallaan myös omat ennakkoluulonsa ja vieläpä omaa veljeään kohtaan (Sana on pitänyt Eliasta homofobisena).

Niimpä. Mä uskoin aluksi, että tämä kausi käsittelisi vain ennakkoluuloja, joita muilla on Sanaa kohtaan (Don't let me be misunderstood), mutta onkin käynyt ilmi, että myös Sana itse syyllistyy tekemään liian nopeita johtopäätöksiä ja olemaan ennakkoluuloinen muita kohtaan. Ja hyvä niin, ei täydellisistä hahmoista saa hyvää tarinaa.

Vierailija
809/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta niiden Saran viestien julkaisun seurauksena nuo Vilden juorutkin tuli. Eli hyvinkin Vilde voi syytellä Isakia, jos ja kun ei tiedä asioiden oikeaa laitaa. 

Joo, mutta tuskin se ehtii kovin pitkälle. Sana ei kyllä varsinkaan ton edellisen keskustelun jälkeen anna Isakin ottaa yhtään enempää syitä niskoilleen, joten uskon että hän kertoo tytöille asioiden todellisen laidan, jos joku alkaa vihoitella Isakille.

Vierailija
810/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KLIPPI!!

Vierailija
811/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että on kamalana asioita, mitä tulee selvittää tässä kolmen jakson aikana:

1) Yousef ja Sana. Mä olen varma, että ne päätyy yhteen, mutta niiden pitäisi nyt keskustella. Ja varmaan tulee vielä draamaakin.

2) Se vitosjakson tappelu. Mitä siinä kävi? Luulen, että sitä pantataan, koska sen kautta tulee draamaa Yousefin ja Sanan välille.

3) Vilden kotiolot selviää.

4) Saako Sara selville että viestit on Isakin kanssa käydystä keskustelusta, ja seuraako siitä jotain? Vai syyttääkö pm-tytöt vain Vildeä? (kauan kestää, että ne tajuaa , että kuvat ei ole Saran keskustelusta vaan vastapuolen :D)

5) Noora ja William. Mä luulen, että niiden tarinalle tulee jonkinlainen päätös.

Muutenkin, koska vika kausi, niin kaikkien hahmojen tarinat tulee saattaa loppuun sillä tapaa, että ei jää mitään kovin avonaisia kysymyksiä. 

Törmäsin tähän viestiin kun selaimen historiasta kaivoin tän keskustelun esiin! Mukavasti tässä päivän aikana jo asioita selvisi: 2) tappelu, 3) Vilden kotiolot tavallaan (en ehtinyt nähdä sitä vilden valetiliä, oliko siellä sen äidistä juttua, mutta varmasti tästä tulee jatkossa tyttöjen välillä keskustelua), 4) tää vähän auki vielä jääkö koko homma Isakin harteille, mutta pahin homma kuitenkin ohi.

Vierailija
812/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä klippi?

Vierailija
813/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että on kamalana asioita, mitä tulee selvittää tässä kolmen jakson aikana:

1) Yousef ja Sana. Mä olen varma, että ne päätyy yhteen, mutta niiden pitäisi nyt keskustella. Ja varmaan tulee vielä draamaakin.

2) Se vitosjakson tappelu. Mitä siinä kävi? Luulen, että sitä pantataan, koska sen kautta tulee draamaa Yousefin ja Sanan välille.

4) Saako Sara selville että viestit on Isakin kanssa käydystä keskustelusta, ja seuraako siitä jotain? Vai syyttääkö pm-tytöt vain Vildeä? (kauan kestää, että ne tajuaa , että kuvat ei ole Saran keskustelusta vaan vastapuolen :D)

5) Noora ja William. Mä luulen, että niiden tarinalle tulee jonkinlainen päätös.

Muutenkin, koska vika kausi, niin kaikkien hahmojen tarinat tulee saattaa loppuun sillä tapaa, että ei jää mitään kovin avonaisia kysymyksiä. 

Törmäsin tähän viestiin kun selaimen historiasta kaivoin tän keskustelun esiin! Mukavasti tässä päivän aikana jo asioita selvisi: 2) tappelu, 3) Vilden kotiolot tavallaan (en ehtinyt nähdä sitä vilden valetiliä, oliko siellä sen äidistä juttua, mutta varmasti tästä tulee jatkossa tyttöjen välillä keskustelua), 4) tää vähän auki vielä jääkö koko homma Isakin harteille, mutta pahin homma kuitenkin ohi.

Totta tosiaan! Nyt ensi jaksossa voidaan alkaa sitten selvittää Yousefin ja Sanan välejä! t. tuon ekan viestin kirjoittaja.

Vierailija
814/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tosiaan! Nyt ensi jaksossa voidaan alkaa sitten selvittää Yousefin ja Sanan välejä! t. tuon ekan viestin kirjoittaja.

Ja Nooran ja Sanan välejä. En ihan ymmärrä vieläkään tuota parittamiskuviota, jos on itse sekoillut kyseisen tyypin kanssa.

Ja jos/kun Yousana päätyy yhteen, niin heidän tapauksessaan haluan kyllä nähdä senkin, että miten heidät vastaanotetaan perheen keskuudessa pariskuntana. Eli millaisen tuen saavat, koska päätös yhdessäolosta on heille molemmille heti vakavampi sitoumus eikä mikään "no kattellaan pari kuukautta ja erotaan sitten".

Vierailija
815/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä klippi?

En tiedä kuinka innokkaasti seuraat Skamia mutta pitkin viikkoa ilmestyy pieniä klippejä tulevasta jaksosta,josta täälläkin koko ajan jutellaan.Katso YouTubesta Feudly nimellä niin sieltä löytyy enkuks tekstitettynä!

Vierailija
816/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumblrissa ollaan tottakai vihaisia Isakille, porukka on sitä mieltä että Isak on kusipää ja vähättelee Sanan kokemaa rasismia. ...vaikka Isak nimenomaan sanoi, että joo tottakai on paljon rasismia enkä voi tietää miltä susta tuntuu kun en ole ollut sun asemassa. Hohhoijjaa kun ei ihmiset taaskaan ymmärtäneet pointtia

Vierailija
817/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä klippi?

En tiedä kuinka innokkaasti seuraat Skamia mutta pitkin viikkoa ilmestyy pieniä klippejä tulevasta jaksosta,josta täälläkin koko ajan jutellaan.Katso YouTubesta Feudly nimellä niin sieltä löytyy enkuks tekstitettynä!

Viimeinkin joku vastaa. Kysyin samaa joskus aikaisemmin ja sain vain alapeukkuja.

-ohis

Vierailija
818/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi klippi oli ihana! Kiitos Skam, lisää tällaista. Ymmärrän Sanaa, että ne tyhmät kysymykset varmasti ärsyttää, mutta Isak oli aivan oikeassa siinä, että niihin pitää vastata. Koska jos kysyy ja saa vastauksia, oppii uutta. Jos ei uskalla edes kysyä, ei opi uutta ja ylläpitää samoja vanhoja oletuksia, juuri niitä, joista Sana kertoi (perään sylkeminen ja usko siitä, että Elias alistaa Sanaa käyttämään huivia yms.) Aah, mä olen niin iloinen tuosta Sanan ja Isakin välisestä keskustelusta! Rakastin myös sitä Sanan ja Yousefin "det beste fra Isla*"-klippiä. Haluaisin vielä lisää tällaisia kohtia, jossa käsitellään uskoa ja sitä, millaista on olla nuori m*slimityttö Norjassa (tai missä tahansa länsimaassa).

Vierailija
819/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tässä viel mahista klipille..

Vierailija
820/1079 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tässä viel mahista klipille..

Rytmityksen puolesta tuntuu että ei, mutta toisaalta olisi kyllä varsin erikoista jos Evan synttärit olisi kuitattu tuolla viime yön viestittelyllä.