Mies jätti minut :(
Pitkä, syvä ja ihana rakkaus päättyi kuin seinään, kun mies ilman mitään ennakkovaroitusta jätti minut. On niin tyhjä ja merkityksetön olo. Olimme tosi tiiviisti yhdessä (miehen aloitteesta). Oli ihanaa, kun joku rakasti ja välitti niin paljon. Nyt minulla ei ole enää mitään :(
Kommentit (51)
Selvästikään EI rakastanut. Kerää ylpeytesi rippeet ja jatka elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sulle parempi löytyy, annat vaan ajan kulua.
Juu niin varmaan:D
Kiitos <3 Miten ihmiset olette saaneet koottua itsenne tämmöisen jälkeen? Sattuu niin kamalasti.
Ap
Asuitteko yhdessä? Olitteko kauan yhdessä?
Minulle eräs mies teki täysin saman. Siinä meni kieltämättä pitkään kun sain päähäni taouttua järkeä että hän ei vaan välittänyt ja oli sitoutumiskammoinen keski-ikäinen ikuinen Peter Timo Pan.
Olimme yhdessä reilun vuoden. Molemmilla oli oma koti, mutta käytännössä asuimme miehen kotona. Hän muutto keväällä uuteen asuntoon, jonka laitoimme ja sisustusmessujen yhdessä ja hän kutsui sitä koko ajan meidän yhteiseksi kodiksi.
Ap
Mies halusi olla kanssani ihan koko ajan. Kulkea samaa matkaa töihin ja töistä kotiin jne, ihan koko ajan. Oli aina vähän mustasukkainen, jos halusin tehdä jotain muuta. En ole käytännössä nähnyt kavereitani juurikaan vuoteen. En enää edes muista, mitä ennen tein ja siksi tuntuu, että jäin yhtäkkiä ihan tyhjän päälle.
Ap
Jokainen meistä tietää miltä ero tuntuu ja aina on selvitty erojen jälkeen. Anna aikaa, itke paha olo pois, puhu jollekin pahasta olosta ja piristä itseäsi jollain tavalla. Suru on hyvä itkeä ulos se helpottaa oloa. Älä tee yhtä virhettä mitä itse olen tehnyt... Laastarisuhde... Eli älä hyppää uuteen parisuhteeseen uuden ihmisen kanssa se ei ole fiksua.
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi olla kanssani ihan koko ajan. Kulkea samaa matkaa töihin ja töistä kotiin jne, ihan koko ajan. Oli aina vähän mustasukkainen, jos halusin tehdä jotain muuta. En ole käytännössä nähnyt kavereitani juurikaan vuoteen. En enää edes muista, mitä ennen tein ja siksi tuntuu, että jäin yhtäkkiä ihan tyhjän päälle.
Ap
Sillä on joku toinen. Se on selvästi alistanut sua ja pyrkinyt estämään sun normaalin elämän. Nyt herätys ja alat elää omaa elämää ilman tuollaista narsistia! Sä ansaitset jonkun paremman. Ja missään tapauksessa et laita sille miehelle mitään viestiä enää, muuten teet itsesi vain naurettavaksi. Nyt kavereiden kanssa ulos ja nauttimaan keväästä ja kesästä =)
Ehkä se ei kuitenkaan pitänyt siitä että häntä petetään tai käytetään hyväksi.
Hän lähetti Whatappissa viestin, kun olin töissä, että aikoo nyt keskittyä omiin juttuihinsa ja sen jälkeen matkustaa loppukesäksi Ruotsiin perheensä luo. Voidaan kuulemma viestitellä.
Ap
En tiedä mitään säälittävämpää kuin ihminen jonka koko elämä ja arvo riippuu siitä onko sillä kumppania vai ei. Onni on itsestä lähtöisin, ei ulkopuolelta. Nyt pää pystyyn ja miettimään ihanaa tulevaa sinkkukesää!
Jos vaikka kokoaisit elämäsi uudelleen. Ja kun seuraavan miehen tapaat, niin älä muuta sitä elämääsi vain hänen ympärillään pyöriväksi. Äläkä nyt vaan lähde tämän tuoreen exän "voidaan viestitellä" vedätyksiin mukaan. Tai voit tietty laittaa viestin, että oot löytänyt uuden. Valehtele vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen meistä tietää miltä ero tuntuu ja aina on selvitty erojen jälkeen. Anna aikaa, itke paha olo pois, puhu jollekin pahasta olosta ja piristä itseäsi jollain tavalla. Suru on hyvä itkeä ulos se helpottaa oloa. Älä tee yhtä virhettä mitä itse olen tehnyt... Laastarisuhde... Eli älä hyppää uuteen parisuhteeseen uuden ihmisen kanssa se ei ole fiksua.
EI, ei meistä jokainen tiedä miltä ero tuntuu. Sen sijaan aika harva tietää miltä tuntuu olla aina yksin. Kun kukaan ei huoli. Sitä tuskan määrää on vaikea sanoin kuvitella kun seuraa muiden suhdeonnea sivusta tietäen että itse ei ehkä koskaan pääse kokemaan samaa. Tuntuu hullulta sanoa mutta kadehdin AP:ta, jopa siitä että hän on tuossa tilanteessa. Ainakin hänellä on edes ne muistot. Meillä harvoilla ei ole edes mahdollisuuttta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli oli henkisesti väkivaltainen ja kontrolloiva. Onnittelut, että pääsit eroon.
Useasti sellaiset tyypit tekevät eron vaikeaksi ja jäävät jopa vainoamaan. Mutta osa toimii ihan päinvastoin, he ottavat eron yks kaks täysin kylmästi ja lähtevät taakseen katsomatta. Se on aluksi yhtä traumatisoivaa kuin se vainoaminen ja talkkauskin, mutta ehkä loppujen lopuksi parempi kuitenkin.
Eräänlainen sairas persoona siis kyseessä. osa saattaa tehdä sen tarkoituksella mahdollisimman julk´masti ja ääkkiä ilman selittämistä, jos tietävät esim, että toisella on hylätyksi tulemisen pelko suuri.. Se on siis vain yksi viimeinen tapa olla henkisesti väivaltainen kumppaniaan kohtaan.
Kokonaisuudessa on kuitenkin parempi, että pääsit eroon, vaikka itsensä kokoaminen estänee kauan.
Ap, tämä sinulle. Minä olen kärsinyt paljon, jäänyt kahdesti leskeksi jne. Sitten aloin seurustelemaan entisen työkaverini kanssa, olimme yhdessä vuoden. Hän jätti minut joku aika sitten, ja olin ihan romuna. Ei meinannut itkusta loppua tulla. Aivan samoin tunsin että mitäs nyt, elämä loppui tähän ja ei ole muutakaan. Tännekin kirjoittelin vastauksia tämän tyyppisiin ketjuihin,
Tein sitten pikaisesti lohduksi/kostoksi suomi24-profiilin. No siellä näyttäisi olevan etupäässä seksin vonkaajia tai sekopäitä. Mutta on siellä ihan kiinnostavan kuuloisiakin. Olen muutaman tyypin tavannut, käytiin kahvilla tai kaljalla. Jäi siihen, en voi kuvitellakaan alkavani jatkamaan pitemmälle.
Mutta ei, minulle tämä on aivan liian varhaista. Ei ole reilua tapailla heitä, koska en pysty kiinnostumaan. Kaiken kukkuraksi eksäni nyt palasi. Hänen piti vain tulla käymään muutama päivä sitten, mutta jäikin öiksi. Viimeistään tämä parantaa oloni, koska en ole kiinnostunut enää hänestäkään!. Olen tullut siihen lopputulokseen , että minun on kaikkein parasta olla yksin. Asua yksin, kelata kaikki menneet päässäni, rentoutua elämättä kenenkään muun ehdoilla. Tällä hetkellä minulle on parasta perheeni (aikuiset lapset ja lastenlapset), rauhallinen kotielämä, työssä pärjääminen, yksinmääräämisoikeuteni. Jospa sinäkin voisit löytää elämääsi jotain muuta, ellei exäsi palaa.
Paljon tsemppiä sinulle, Ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli oli henkisesti väkivaltainen ja kontrolloiva. Onnittelut, että pääsit eroon.
Useasti sellaiset tyypit tekevät eron vaikeaksi ja jäävät jopa vainoamaan. Mutta osa toimii ihan päinvastoin, he ottavat eron yks kaks täysin kylmästi ja lähtevät taakseen katsomatta. Se on aluksi yhtä traumatisoivaa kuin se vainoaminen ja talkkauskin, mutta ehkä loppujen lopuksi parempi kuitenkin.Eräänlainen sairas persoona siis kyseessä. osa saattaa tehdä sen tarkoituksella mahdollisimman julk´masti ja ääkkiä ilman selittämistä, jos tietävät esim, että toisella on hylätyksi tulemisen pelko suuri.. Se on siis vain yksi viimeinen tapa olla henkisesti väivaltainen kumppaniaan kohtaan.
Kokonaisuudessa on kuitenkin parempi, että pääsit eroon, vaikka itsensä kokoaminen estänee kauan.
Nyt vasta itsekin olen alkanut miettiä, että tuohan on henkistä väkivaltaa. Hän oli todella hellä, rakastava ja huomaavainen kumppani enkä pidä häntä pahana ihmisenä. Tuli mieleen, että ehkä tämä on joku tapa käyttää valtaa ja näyttää minulle "paikkani". Mies hävisi eroviestien jälkeen vuorokaudeksi tavoittamattomiin. Nyt oli sitten ihan muina miehinä laittanut viestin "Mitä kuuluu rakas?" ja sydämiä perään. Mitä ihmett tämä tarkoittaa?
Ap
Kyllä sulle parempi löytyy, annat vaan ajan kulua.