Mies jätti minut :(
Pitkä, syvä ja ihana rakkaus päättyi kuin seinään, kun mies ilman mitään ennakkovaroitusta jätti minut. On niin tyhjä ja merkityksetön olo. Olimme tosi tiiviisti yhdessä (miehen aloitteesta). Oli ihanaa, kun joku rakasti ja välitti niin paljon. Nyt minulla ei ole enää mitään :(
Kommentit (51)
No eihän toi ole normaalia käytöstä nähnytkään! Kyllä sillä miehellä on päässä jotain tosi pahasti vialla. Et voi antaa kenenkään kohdella sua noin tai muuten se on selkeä viesti sille, että sulle voi tehdä ihan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
No eihän toi ole normaalia käytöstä nähnytkään! Kyllä sillä miehellä on päässä jotain tosi pahasti vialla. Et voi antaa kenenkään kohdella sua noin tai muuten se on selkeä viesti sille, että sulle voi tehdä ihan mitä vaan.
Tämä! Älä ole kynnysmatto ja sylkykuppi nainen!
Mies kysyi viestillä, että vieläkö rakastan häntä. No, rakastan ihan valtavasti! Mutta mitä tuohon nyt vastaa?
Ap
Kun sinulla on tavaroitasi hänen luonaan ja teidän on tosiaan pakkokin tavata, käytä tilaisuus hyväksesi ja kerro, mitä mieltä olit hänen "äkkilähdöstään".
Mies saa tilaisuuden selittää, miksi käyttäytyi niin kuin teki.
Yritä pitää omat tunteesi hallinnassa ja olla rauhallinen, kun tapaatte.
Jos -ja tämä on Iso JOS- päätätte jatkaa suhdettanne, tee miehelle selväksi, että sinulla on muutakin elämää, eikä hän voi "omia" sinua tai määräillä niin kun aiemmin.
Onko mies muuten kantaruotsalainen vai toisesta kulttuurista?
Vierailija kirjoitti:
Mies kysyi viestillä, että vieläkö rakastan häntä. No, rakastan ihan valtavasti! Mutta mitä tuohon nyt vastaa?
Ap
Se on selkeä persoonallisuushäiriöinen.
Älä vastaa yhyään mitään. Sitten arkipäivänä ilmoitat hakevasi tavarat sieltä klo x ja et mene yksin vaan otat mukaan sukulaisia tms.
Usko mua, kiität tästä myöhemmin. Vai haluatko tuhlata vuosia elämästäsi parisuhdeväkivaltaiseen mieheen (hän on sellainen) ja tajuta vanhana, että siinä meni sun mahdollisuus löytää joku hyvä mies ja saada onnellinen normaali perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se on selkeä persoonallisuushäiriöinen.
Älä vastaa yhyään mitään. Sitten arkipäivänä ilmoitat hakevasi tavarat sieltä klo x ja et mene yksin vaan otat mukaan sukulaisia tms.
Usko mua, kiität tästä myöhemmin. Vai haluatko tuhlata vuosia elämästäsi parisuhdeväkivaltaiseen mieheen (hän on sellainen) ja tajuta vanhana, että siinä meni sun mahdollisuus löytää joku hyvä mies ja saada onnellinen normaali perhe.
Se on ihan totta, että hän on yrittänyt pakottaa minua asioihin, joita en halua. Se on kontrollia ja alistamista eikä toisen kunnioitusta. Eikä se siitä miksikään tule muuttumaan, vaikka kuinka toivoisi.
Ap
Tommosen ihmisen kanssa olisit aina alistumassa, juokse ja lujaa!
Vierailija kirjoitti:
Onko mies suomalainen?
Ruotsalainen, mutta asunut pitkään Suomessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulle eräs mies teki täysin saman. Siinä meni kieltämättä pitkään kun sain päähäni taouttua järkeä että hän ei vaan välittänyt ja oli sitoutumiskammoinen keski-ikäinen ikuinen Peter Timo Pan.
Vai olisiko vaan ollut niin, ettet huomannut, että hän ei ollut suhteessanne onnellinen? Eihän ne naisetkaan koskaan yllättäen jätä vaan miehet vaan on sokeita näkemään niitä merkkejä.
No itse en ole mitään diagnooseja tekemässä, jätetään se ammattilaisille. Ja kuten sanoin, en halua katkeroitua ja vihata tätä miestä. Olen kuitenkin viettänyt elämäni onnellisimpia hetkiä hänen kanssaan. Haluaisin vain jotenkin käsitellä ja ymmärtää tätä tilannetta, jotta opin tästä kaiken mahdollisuuden enkä joutuisi tähän tilanteeseen uudelleen. Ja miten jaksan pysyä lujana, kun tunteita on kuitenkin ihan valtavasti.
Ap