Osaatko twerkata? Ikäsi?
Itse 42 ja olen ihan kotona yksikseni opetellut twerkkauksen. Kenellekään en ole kehdannut kertoa "taidostani" ja kenellekkään en sitä ikinä kehtaa näyttää.
Se on yllättävän raskas laji ja olen huomannut että jalat ja keskivartalo on muuttuneet voimakkaammiksi ja kiinteämmiksi. Olen jo mielestäni ihan hyvä tässä :D
Ehkä jonain päivänä järkytän teinitytärtäni twerkkaamalla hänen edessää, tai sit en.
Kommentit (19)
Mun lapsi on osannut aina twerkata. Ei oo mistään opetellu, on vaan tverkannu pikkulikasta lähtien. Siis ei mitään lattian tm mauttoman hinkkausta, vaan pyllynheilutusta seisten musiikin tahtiin. Oli kyllä koominen näky pikkulapsena.
Eli jollain se sujuu itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Yritin juuri. En tunnu osaavan. Yllättävän vaikeaa. Ns. vatsatanssia harrastelin joskus kotona huvikseni ja sekin tuntui helpommalta. Vaatiiko twerkkaus muuten sitä, että takamuksessa on tavaraa?
Hyvähän se on, että liikuntaa harrastaa. Varmaankin saisit katsojia, jos loisit youtube-tilin, jossa olisi twerkkausvideoita. :D Voisit kuvata salaa sellaisen reaktiovideon, jossa yllätät tyttären. XD
M29
Ei tarvi olla mitään läskilastia takamuksessa, mutta leveästä lantiosta on hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Yritin juuri. En tunnu osaavan. Yllättävän vaikeaa. Ns. vatsatanssia harrastelin joskus kotona huvikseni ja sekin tuntui helpommalta. Vaatiiko twerkkaus muuten sitä, että takamuksessa on tavaraa?
Hyvähän se on, että liikuntaa harrastaa. Varmaankin saisit katsojia, jos loisit youtube-tilin, jossa olisi twerkkausvideoita. :D Voisit kuvata salaa sellaisen reaktiovideon, jossa yllätät tyttären. XD
M29
Heh, itsetunto ei taida ihan riittää vielä videointiin :D
Tämä on lähinnä hauskaa kunnonkohotusta ja alussa se vasta tehokasta olikin kun en pystynyt lopettaa nauramista peilin edessä..
Kyllä se twerkkaus näköjään vähän pienemmälläkin takamuksella onnistuu.
Ap
En kyllä osaa vaikka muuten olen liikkuvainen ja urheilullinen. Alaselkä on aika jäykkä, johtuisikohan siitä. Tuo on varmasti hyvä taito osata etenkin arvostettuna 40-60veenä, saa vauhtia mihin tahansa juhliin. :D
-N29
6v tyttärenpoika just viikolla päätti, että mummin pitää oppia twerkkaan. Kovat oli treenit ja koomiset. T:50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Ei tarvi olla mitään läskilastia takamuksessa, mutta leveästä lantiosta on hyötyä.
Joo leveästä lantiosta on hyötyä! Itsellä vyötärö on 62cm ja lantio 95cm, twerkkaaminen on helppoa.
N19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Heh, itsetunto ei taida ihan riittää vielä videointiin :D
Tämä on lähinnä hauskaa kunnonkohotusta ja alussa se vasta tehokasta olikin kun en pystynyt lopettaa nauramista peilin edessä..
Kyllä se twerkkaus näköjään vähän pienemmälläkin takamuksella onnistuu.
Ap
Voin kuvitella, että se on hauskaa hommaa. Itselläni oli aika lystiä tuon napatanssin kanssa. Ihan uteliaisuuttani kokeilin ja sitten jatkoin vähän aikaa kun se oli hauskaa. Ex-avokki olisi varmaan hämmentynyt, jos olisi saanut tietää tai jos olisi tullut kotiin kesken kaiken. En ole varmaan tätä ennen kertonut kenellekään. Kadehdin tuolloin vähän niitä tanssivia naisia, joilla on vähän mahaa ja leveät lanteet. Se jotenkin näytti vaikuttavammalta.
Kaipa pienikin takalisto heiluu kun osaa heiluttaa. :D
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Joo leveästä lantiosta on hyötyä! Itsellä vyötärö on 62cm ja lantio 95cm, twerkkaaminen on helppoa.
N19
Aika mielenkiintoista. (Miksi, en tiedä XD).
Mä en tunnu pystyvän ollenkaan, vaikka pidän itseäni notkeana. Suvussa on sellaista kummaa yliliikkuvuutta, mutta twerkkaamiseen en kykene.
M29
En usko, että tuo taito edistäisi työllistymistäni mitenkään ratkaisevasti. Mutta olen valmis kokeilemaan aina kaikkea uutta ja mielenkiintoista. Jospa sitten seuraavassa työhaastattelussa harrastuksista kysyttäessä...
Selkäleikkauksen jälkeen ei onnistu
En, mutta semmosen jutun osaan kuin jerk off.
Vierailija kirjoitti:
En alentuisi moiseen
Poista se palkokasvi nenästäs:)
Harrastan twerkkausta ja hauskaa on. Painokin tippunut kuukaudessa muutaman kilon. Reidet, selkä ja vatsa on kovilla.
T. Twerkkaava läski jonka aloitukset twerkkauksesta poistetaan
Kyllähän nyt joka jamppa osaa ilmaa panna...
M29