Mitä sinusta on oletettu ulkonäkösi, työsi, sukupuolesi tai harrastuksiesi perusteella?
Kommentit (41)
Voi kuule, vaikka mitä. Mutta en paljasta työtäni ja harrastuksiani. Olettakaa vähemmän ihmiset.
No ainakin vanhemmilleni (siis omille vanhemmilleni) olen aina ollut se pikkutyttö joka ei ymmärrä mistään mitään. Olen pikkusisko ja beibifeissi, mutta on kai minulla aikuisen aivot ! Ikinä en ole sössinyt asioitani ja vanhemmat tietävät sen. Silti heillä on aina kamala kammo, että minä en ymmärrä mitä teen elämässäni.
Että kirjoitan pelkkiä runoja.
Kirjoitan muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, vaikka mitä. Mutta en paljasta työtäni ja harrastuksiani. Olettakaa vähemmän ihmiset.
mikä tän viestin pointti on? "on minusta oletettu vaikka mitä mutta en kerro mitään"
Kerran rankan yöpäivystyksen jälkeen huojuin puoliunessa bussipysäkin penkillä, tukka sekaisin ja parta sängellä silmät punaisena ja parin kahvipannullisen kofeiinista tärisevänä. Päällä oli mielestäni ihan siistit farkut, kauluspaita ja hieman kyllä kulahtanut kipparitakki. Joku ohikulkija heitti syliin kaksieuroisen ja sanoi, että ota pari tasoittavaa ensi hätään. :'D Olen siis anestesiologiaan erikoistuva lääkäri...
M28
Noh, mun oppilaat luulee että olen tissutteleva alkoholisti ja diskohile.
Oikeasti olen kohta 50-vuotias uskovainen lähes absolutisti, jonka vanhemmat ei ikinä nuorena päästäny diskoon ja joka ei ole omia lapsiaankaan koskaan päästänyt sinne :D
Että olen lesbo koska tykkään pukeutua poikamaisesti.
Oon koulutukseltani kokki ja aina tulee nää samat "teeppäs mulle ruokaa" kommentit ja hörönauru perään. Miehen kanssa ollaan samalla alalla ja ihmiset ei ymmärrä, ettei me pidetä mitään kokkikisoja keskenään joka päivä :D
Vierailija kirjoitti:
Oon koulutukseltani kokki ja aina tulee nää samat "teeppäs mulle ruokaa" kommentit ja hörönauru perään. Miehen kanssa ollaan samalla alalla ja ihmiset ei ymmärrä, ettei me pidetä mitään kokkikisoja keskenään joka päivä :D
Voin hyvin kuvitella. Juttelin kerran yhden tutun kokin kanssa ja aika toistavalta ja rankalta ne perusvuorot kuulosti. Ei siis ihan se kuva, joka telkkarista välittyy. Toisaalta on ihan kiva, että kokkeja ja kokkiohjelmia on paljon. Ehkä se kannustaa jonkun nuoren alalle. :)
M28
Eikö se pointti ollut suoraan kirjoitettuna. Olettakaa vähemmän ihmiset. Ammatin ja harrastuksen perusteella et tiedä ihmisestä oikeastaan mitään. T. Rautalankausta pyydettäessä
En tiedä minkä perusteella nainen näin päätteli mutta olin siis naisen kanssa treffeillä ja hän kysyi heti treffien alussa multa, että "oletko insinööri?"
En ymmärrä tuollaisia statuksen perään olevia naisia.
Miksi muka luulevat sua diskohileeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin hyvin kuvitella. Juttelin kerran yhden tutun kokin kanssa ja aika toistavalta ja rankalta ne perusvuorot kuulosti. Ei siis ihan se kuva, joka telkkarista välittyy. Toisaalta on ihan kiva, että kokkeja ja kokkiohjelmia on paljon. Ehkä se kannustaa jonkun nuoren alalle. :)
M28
Itse yleensä käyn hakemassa pitsaa tai muuta mättöä töiden jälkeen jos en oo töissä ehtiny syödä. Jos oot puolenyön maissa kotona niin ei siinä kauheesti mitään ihmeellistä jaksa tehdä kun on päivän paistellu pihvejä.
Tällä alalla on aina kyllä töitä, se on pakko sanoa vaikka onkin aika huono palkka. Arvostan jos joku oikeesti jaksaa tehdä tätä kauemmin kuin pari vuotta.
Vaikka mitä.
Koska olen nuorehko nainen, en voi olla yhtä pätevä kuin työtoverini. Naurattaa ilmeet kun pyydetään esimiestä paikalle - ja minä olen se esimies autokorjaamossa.
Ammattiani ei uskota koska olen naisellinen ulkonäöltäni.
Työni perusteella: olen yksinkertainen kouluttamaton idiootti jonka naamalle voi tulla ihan pokkana vaikka sylkemään oman vitutuksensa ja kohdella muuten kuin en olisi olemassa, ei vastata tervehdykseen jne. Olen suorittanut korkekoulututkinnon, en ole löytänyt koulutustani vastaavaa työtä, en halunnut jäädä työttömäksi, joten teen töitä siivoojana.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä minkä perusteella nainen näin päätteli mutta olin siis naisen kanssa treffeillä ja hän kysyi heti treffien alussa multa, että "oletko insinööri?"
Status, insinööri??? hahahhhhaa!!!
t. insinööri
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä (fyyseinen syy) oleva 27v nainen ja käytännössä kouluttamaton (pelkkä lukio) ja ihmiset ovat avoimen hämmästyneitä kun en olekaan tyhmä, vaan fiksu ja avarakatseinen. Harrastan pianonsoittoa voimieni rajoissa ja luen paljon. Jostain syytä ihmiset olettavat, että katson vain telkkaria tai olen somessa päivät pitkät. Ei työkyvyttömyys ja sairaus määritä mitenkään kenenkään persoonaa. Tämä pitäisi jo nykyaikana ymmärtää.
Meikattuna tyhmä blondi. Ilman meikkiä uskovainen.
Insinöörinörtti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Status, insinööri??? hahahhhhaa!!!
t. insinööri
Naisinsinööri. Tämä saa miehet yleensä pelkäämään että tiedän autoista ja tietokoneista enemmän.
Ulkonäön perusteella: Oon sovinistinen junttipersutyämies. Oikeasti oon akateeminen tietsikkanörtti