Lue keskustelun säännöt.
Mitä sinusta on oletettu ulkonäkösi, työsi, sukupuolesi tai harrastuksiesi perusteella?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Kysyin kerran nettitreffiltä, että ootko insinööri :D
Olihan se. Perusteet kysymykseen: olin käynyt noin viisillä treffeillä lyhyen ajan sisään ja kaikki miehet + useimmat niistä, jotka kirjoittelivat, olivat insinöörejä. Jollain tavalla myös samantyylisiä ja samoin elkein liikkeellä! Mietin, on ko netti insinöörien tapa tutustua naisiin ja mahtaako sieltä muitakin löytyä. Nörttejä ja insinöörejä nyt ainakin.
En tod. ollut hakemassa insinööriä eikä kenekään tarjokkaan hakemus ihan mennyt läpi... Vois joku insinööri olla ihan kivakin, nämä ei ainakaan olleet muuta kuin "ihan kivoja", korkeintaan. Itse olen aika kaukana perusinsinöörin elin- ja ajatustavoista ja uskon että voisi olla ika vaikea sopia yhteen. Muuten kyllä mielellään insinööri tai mikä vaan, ihan sama.
En välitä ammateista tai titteleistä, monet miehet kyllä enkä mielellään niille tittelin kärkkyjille paljasta omaani. Vähän muuta miehetkin yleensä olettaa ulkonäön perusteella ja selittää asioita, jotka on mulle ihan itsestäänselviä ja tylsiä. Ei moni mies usko, vaikka näkee, että tällainen akat. pitkätukkainen blondi humanisti on myös matemaattinen ihminen, joka leipoo pullaa, ompelee vaatteita ja korjaa auton. Perusinsinöörien putkiajattelu, järkevyys ja säännöllisyys on kauhistus.