Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinusta on oletettu ulkonäkösi, työsi, sukupuolesi tai harrastuksiesi perusteella?

25.05.2017 |

Haluaisin kuulla kokemuksistanne.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja töissä lähihoitajana. Nainen kysyi työporukassa että:

"onko sulla tyttö tai poikaystävää?"

Ihan asiallinen kysymys periaatteessa mutta jos en olisi hoitajan töissä niin ei varmasti olisi lisännyt tuota poikaystävän mahdollisuutta kysymykseen..

Vierailija
22/41 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fyysisesti todella hyvässä kunnossa, joten yllättys yllätys...

Moni olettaa minun olevan jotenkin pinnallinen ja että treenaisin/urheilisin pelkästään ulkonäön takia.

Todellisuudessa tuo tilanne on jotain ihan muuta.

Eikä minusta saa pinnallista tekemälläkään ja oikeastaan vihaan kaikkea peruspinnallista roskaa.

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, ihmisten ulkonäkö, vaatetus, työpaikka, tilin saldo yms jne.

Mutta minkäs teet?

Nautin siitä itse liikunnasta, itseni likoon laittamisesta ja niiden fyysisten sekä henkisten rajojen rikkomisesta.

Enkä ajatellut lopettaa, niiden rajojeni rikkomista, vain koska se "puoleensa vetävä fysiikka" luo niitä vääriä mielikuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen helppo, eli annan kaikille, ketkä vaan tajuaa pyytää. Tai sitten luullaan lesboksi ja että tykkään rassata autoja, pidän moottoripyöristä ja kaikesta ns. miehekkäästä. Luullaan myös että olen tyhmä ja kouluttamaton. Oikeasti olen elänyt ilman seksiä yli viisi vuotta, en harrasta irtosuhteita, en ole lesbo, en bi enkä edes curious, autoista saan ihan tarpeeksi töissä, enkä osaa niitä sen kummemmin rassailla. En omista moottoripyöräkorttia, eikä ne kiinnosta minua millään tavalla. Olen myös kouluttautunut ihan toiseen ammattiin aikoinaan ja olen omasta mielestäni fiksu ja sivistynyt, vaikka ammattina onkin rekkakuski.

Vierailija
24/41 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset olettavat, etten ymmärrä suomea ja että minun ulkonäköäni voi arvostella ääneen.

Rugby-kaverit tunnusti yhdessä saunaillassa muutaman oluen jälkeen: "eka me mietittiin et mikä vi*un Don Juan sieltä tulee meidän treeneihin, mutta kyllä me sit huomattiin jo heti alkuun, et kyllä sä osaat pelata". Onhan tuo kehu, eikö niin?! M29 ja latino

Vierailija
25/41 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein luullaan prostituoiduksi. Moni mies on tullut suoraan kysymään, että mitä maksaa tms.

Vierailija
26/41 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan mun opiskelukaverini, eläinlääketieteessä siis, sai maalta harjoittelupaikan keinosiementäjänä.

Kun tilan lehmille oli tilattu keinosiementäjä, paikalle asteleekin sitten entisen miespuolisen keinosiementäjän sijasta pienikokoinen naisihminen. Kyllä maalaisisännät oli ihan tohkeissaan että "ei käy, ethän sä pysty hommaan naisena".

Siinä sai tyttö selittää tarkkaan, että tän homman nimi on nimenomaan KEINOsiemennys, joten siinä ei tarvita niitä miehen elimiä!

Vierailija
27/41 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen helppo, eli annan kaikille, ketkä vaan tajuaa pyytää. Tai sitten luullaan lesboksi ja että tykkään rassata autoja, pidän moottoripyöristä ja kaikesta ns. miehekkäästä. Luullaan myös että olen tyhmä ja kouluttamaton. Oikeasti olen elänyt ilman seksiä yli viisi vuotta, en harrasta irtosuhteita, en ole lesbo, en bi enkä edes curious, autoista saan ihan tarpeeksi töissä, enkä osaa niitä sen kummemmin rassailla. En omista moottoripyöräkorttia, eikä ne kiinnosta minua millään tavalla. Olen myös kouluttautunut ihan toiseen ammattiin aikoinaan ja olen omasta mielestäni fiksu ja sivistynyt, vaikka ammattina onkin rekkakuski.

5 vuotta ilman. Huh huh. Laitappas yhteystietoja, niin hoidetaan homma kuntoon heti. Orgasmitakuulla.

Vierailija
28/41 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein luullaan prostituoiduksi. Moni mies on tullut suoraan kysymään, että mitä maksaa tms.

Miten oikein pukeudut? Tai meikkaat? 😰

Vierailija
29/41 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän ensi vuonna 40 vuotta, lapsia mulla on neljä. Olen valmistunut ammattiini 16 vuotta sitten ammattikorkeakoulusta. Mutta aina vain olen asiakkaille tyttö ja lapsikulta. Minua myös ylenkatsotaan, aliarvioidaan, pidetään apulaisena tai opiskelijana. Useimmiten aika ärsyttävää, mutta myös huvittavaa. Kymmenen vuoden päästä tätä voi pitää jo imartelevana. :D Enkä oikeastaan keksi tälle muuta selitystä kuin pienikokoisuuteni. Naamaakin jos vaivautuu vähän tarkemmin katsomaan, niin eletyn elämän juonteet kyllä näkyy silmäkulmissa. :)

Vierailija
30/41 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä lukiossa. Koululle tuli jotain ihmisiä palaveriin. Istuin opettajainhuoneessa. Yksi palaveriin tulleista kysyi minulta että että täälläkö oppilaatkin pääsee opettajainhuoneeseen istumaan. Olin 36- vuotias.

Vierailija
31/41 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten oikein pukeudut? Tai meikkaat? 😰

Ei tuohon mitään kummoista meikkiä tai vaatetusta tarvii kun idioottimiehet alkaa kysellä paljon maksaa.

Olin parikymppisenä melko hyväkroppainen sillä perinteisellä tapaa, että oli isot tissit, pyöreä peppu ja hoikka vyötärö. Naamakin oli ihan nätti ja melko babyface silloin nuorena, meikkasin aika hillitysti jotain huulikiiltoa, aurinkopuuteria ja ripsaria vaan.

Kerran olin pukeutunut löysiin kangashousuihin, narusandaaleihin joissa oli kapeat korot ja tiukkaan valkoiseen t-paitaan, missä ei edes ollut antavaa kaula-aukkoa vaan pieni pyöreä. Odottelin kaveria rautatieasemalla jonkun kiskan nurkilla ja peräti kaksi miestä tuli kysymään paljon maksaa siinä parinkymmenen minsan aikana mitä venasin, kun kaveri oli myöhässä. Kaipa ne miehet luuli että hengailin asiakkaita odottamassa siinä ärrän vieressä...

Nyt olen plösähtänyt, vanha ja ryppyinen eikä kukaan enää kysele mitään :D

Vierailija
32/41 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoin Itäkeskuksen ovensuussa tupakalla muovikassi kädessä. Joku tuli kysymään "mitä Mallboro maksaa", luuli että myyn salakuljetettua tupakkaa.

Vierailija
33/41 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän ensi vuonna 40 vuotta, lapsia mulla on neljä. Olen valmistunut ammattiini 16 vuotta sitten ammattikorkeakoulusta. Mutta aina vain olen asiakkaille tyttö ja lapsikulta. Minua myös ylenkatsotaan, aliarvioidaan, pidetään apulaisena tai opiskelijana. Useimmiten aika ärsyttävää, mutta myös huvittavaa. Kymmenen vuoden päästä tätä voi pitää jo imartelevana. :D Enkä oikeastaan keksi tälle muuta selitystä kuin pienikokoisuuteni. Naamaakin jos vaivautuu vähän tarkemmin katsomaan, niin eletyn elämän juonteet kyllä näkyy silmäkulmissa. :)

Ymmärrän niin tämän! Minä myös 35N, ja kaikki tuo sen vuoksi että tosiaan näytän ikäistäni nuoremmalta. Sehän tarkoittaa joillekkin automasttisesti, että ei hallitse tai osaa oikein vielä mitään. Ihan uskomatonta mitä ihmiset saattavat ulkonäön puolesta ajatella toisista > toisilta puuttuu aivotkin, jos näyttää nuorelta. Itseäni alkoi jo häiritsemään, kun en aluksi edes tajunnut, että se onkin nuorelta näyttävät kasvot. Miten tämmöisestä voi huomauttaa asiallisesti, tuntuisi typerältä alkaa kyselemään tai selittämään erikseen omaa ikää.

Vierailija
34/41 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan kyllä osaksi tuon urheiluun liittyvän tekstin: jos pidät huolta kunnostasi ja liikut paljon ja reenailet, niin monilla saattaa liittyä siihenkin stereotypioita tai mielikuvia pinnallisesta henkilöstä. Toki osissa ihmisissä tämä pitääkin paikkansa. Minä itse kuitenkin liikun puhtaasti urheilun ilosta. Liikunta parantaa kuitenkin huomattavasti keskittymiskykyä ja virkistää mieltä.

Vierailija
35/41 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävelin kaupungilla ja näin vanhan mummon kaatuvan. Lähdin kohti auttamaan kun viereisestä kampaamoliikkeestä tuli ulos kauhistuneen näköinen nainen joka äkkiä vei mummon minulta turvaan sisälle. Olen tatuoitu bodaava mies.

Vierailija
36/41 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni ja toimenkuvani perusteella minua pidetään sivistymättömänä idioottina, joka ei koskaan ole lukenut yhtäkään kirjaa ja kuuntelee himokseen jotain Tauskia tms. Ei vois mennä enemmän pieleen.

Vierailija
37/41 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen enkä tietenkään voi ymmärtää tietokoneista. Hahaa. Usein ymmärrän enemmän kuin miespuoliset työkaverit.

Vierailija
38/41 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset olettavat, etten ymmärrä suomea ja että minun ulkonäköäni voi arvostella ääneen.

Rugby-kaverit tunnusti yhdessä saunaillassa muutaman oluen jälkeen: "eka me mietittiin et mikä vi*un Don Juan sieltä tulee meidän treeneihin, mutta kyllä me sit huomattiin jo heti alkuun, et kyllä sä osaat pelata". Onhan tuo kehu, eikö niin?! M29 ja latino

Ihan normi suomalainen kehu :)

Vierailija
39/41 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan mun opiskelukaverini, eläinlääketieteessä siis, sai maalta harjoittelupaikan keinosiementäjänä.

Kun tilan lehmille oli tilattu keinosiementäjä, paikalle asteleekin sitten entisen miespuolisen keinosiementäjän sijasta pienikokoinen naisihminen. Kyllä maalaisisännät oli ihan tohkeissaan että "ei käy, ethän sä pysty hommaan naisena".

Siinä sai tyttö selittää tarkkaan, että tän homman nimi on nimenomaan KEINOsiemennys, joten siinä ei tarvita niitä miehen elimiä!

Kiitos päivän nauruista :D Olisinpa halunnut nähdä isäntien ilmeet tuon vastauksen jälkeen :D

Vierailija
40/41 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan vähän ja pukeudun hyvin tavallisiin vaatteisiin (farkut ja neule). Olin uudessa työpaikassa niin yks työkaveri keitti kahvia ja mietti montako kuppia keittäisi, totes mulle että sä oot niin freessi ettet varmaan juo edes kahvia. :'D joo kyl mä juon. Oliskohan se pyörtynyt jos olisin kertonut että poltan välilä tupakkaakin. Ja juon viiniä. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan