Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinusta on oletettu, ettet osaa tehdä vain siksi että olet nainen?

Vierailija
25.05.2017 |

Omalla kohdalla miehen kaveriporukka oli mökillä hoo moilasena kun osasin käyttää halkomakonetta.

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää moottorisahaa, vesuria, viikatetta, porakonetta, osata ajaa traktorilla koneineen eli tehdä peltotöitä.

Vierailija
2/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa pyörään sisäkumit, hallita isoa koiraa, tehdä "miesten"punnerruksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa renkaita, maalata taloa ja matkustaa yksin (ei niinkään osaamis-, vaan enemmänkin uskallusmielessä)

Vierailija
4/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt tuollaiseen sukupuoleni takia, ei kukaan ole koskaan sanonut että "vau, NAINEN osaa jotain TOLLASTA" tmv, mutta joskus olen yllättänyt hyvällä matikkapäälläni ja sivistyssanojen osaamisella siksi, että olen vähän tällainen iloinen persoona.

Vierailija
5/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri sanoi, että osaan tehdä taskuparkin yllättävän hyvin, ja lisäsi, niin siis, naiseksi.

Vierailija
6/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa autoa radalla hyvin.

Vierailija
7/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa autonrenkaat, lisätä nesteitä autoon (bensa, vesi, öljy), asentaa kattolamppua, voidella suksia, ruuvata ruuvimeisselillä, vaihtaa pyörän sisäkumit, lapioida , sahata, naulata vasaralla, kantaa multasäkkejä, ajaa autolla, parkkeerata ....onhan näitä miesreppanoita jotka luulee että naisilla ei ole aivoja. Ei moneenkaan hommaan tarvita sitä (elintä jota naisella ei ole). Ihan kädet, aivot ja jokunen työkalu riittää :)

Vierailija
8/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koota erään ruotsalaisen huonekalufirman isoa vuodesohvaa.

Vierailija
9/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa harrikkaa

Vierailija
10/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten perusasenne on naisia kohtaan vähättelevä.

Kul_li on maailman monipuolisin monitoimityökalu; siis jos sit tarvitaan jonkin klapikoneen käyttöönkin jne.

Vierailija
11/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla peruuttaminen ja pakettiautolla ajaminen. :D

Vierailija
12/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa vessaan loisteputkea. Olettaja oli iäkäs mies. Toisaalta toinen pappaikäinen mies ei uskonut täysi-ikäisen tytön osaavan laittaa matkapuhelintaan laturiin.

Vierailija
13/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väitellyt tohtoriksi eräältä miesvaltaiselta alalata. Vielä nuorempana jaksoin olla jotenkin kohtelias näiden pätevyydestäni järkyttyneiden suuntaan, mutta kun mittarissa on 40+, en enää jaksa olla lainkaan myötätuntoinen. Pöhköiltä reppanoilta tiedustelen, että pystyykö hän elämään tämän faktan kanssa, että olen nainen ja tarvittaessa voin sanoa, että siihen kyllä tottuu kun minäkin olen tottunut. Sitten sovinistisille törkymöykyille sanon, että luojan kiitos opponentti ei pyytänyt minua tekemään helikopteria - siihenhän se olisi jäänyt.

Lukemattomat kerrat on käynyt niin, että minua tutkimusryhmän johtajana on luultu assariksi tai rivitutkijaksi ja alaisiani on oletuksena pidetty pomona. Tämä siis ennen kuin olen suutani ehtinyt aukaista. Onneksi alaiseni ovat ihan pirun fiksuja eikä kukaan yhtä (todellakin entistä) alaista lukuunottamatta ole pyrkinyt hyötymään asetelmasta.

Aikansa sitä jaksaa hymyillä, mutta kun se ei saatana johda yhtään mihinkään, vastaan sitten samalla idiotismin tasolla. Vähän niin kuin lapselle puhutaan niin, että lapsi ymmärtää, idiootille puhutaan niin, että idiootti ymmärtää.

Vierailija
14/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammun tarkasti tauluun ja se tuntuu olevan miehille kova paikka.

Vierailija
15/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, ei liity sukupuoleen sinänsä, mutta koska olen humanististen ns. hömppätieteiden maisteri, on tullut muutamalle miehelle yllätyksenä, että olen kirjoittanut laudaturin pitkästä matematiikasta.

Vierailija
16/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut vastaan. Nuorena tosin hinkusin mopoa ja isä sanoi ettei tytöt mopoilla ajele. Huomasi myöhemmin että ajelee ne vaikka moottoripyörällä jos sikseen tulee.

Vierailija
17/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koota huonekaluja! Epäilijä oli myös nainen, käsittämätöntä.

Vierailija
18/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla järkevä, looginen ja vastuuntuntoinen. No, totta tuo kaikki.

Vierailija
19/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua kyllä, mutta eräs eksä koko ajan oletti, että koska olen nainen, niin en pysty säilyttämään rauhallisuuttani hermostuttavassa tilanteessa. Pystyin aina, ja joka kerta hän aidosti yllättyi ja sitten kehui minua. Outoa mielestäni.

Vierailija
20/155 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ollu koskaan sellaista tilannetta. Montaa perinteistä miesten asiaa en osaa, mutta kukaan ei ole koskaan heti kättelyssä jo olettanut että en osaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan