Jussi Halla-aholla on avioliiton ulkopuolinen suhde ja lapsi! :O
Kommentit (834)
Vierailija kirjoitti:
Se minulle on epäselvää edelleen, että tekin puhutte 8 vuoden suhteesta faktana, mutta mistä se tieto on. Suhdehan on voinut kestää kaksi kuukautta. Ovat tunteneet toisensa aika pitkään, mutta tarkoittaako se, että siitä lähtien on heti muhinoitu?
Kaikki faktat aiheesta kyllä selviävät ajan kanssa, älä nyt huolehdi. Olen satavarma, että Elisa tulee julkisuuteen haastattelun kanssa ja kertoo kaiken. Ja Jussi rehtinä miehenä myöntää naisen kertomukset oikeiksi. (kyllä, sarkasmia oli ujutettuna tekstiin).
Tämä on erittäin huono uutinen näin persujen puheenjohtajavaalien alla. Jos Halla-aho voittaisi, niin hallituksen kaatumiseen olisi hyvät mahdollisuudet ja pahimmat sote-heikennykset voitaisiin vielä välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika perinteinen juttu. Misseillä vaihtuu yllättäen usein poikaystävä missiksi tulon jälkeen. Poliitikoilla vaihtuu usein puoliso tai tulee rinnalle joku. Valta ja menestys kihahtaa ihmisillä helposti hattuun ja tulee mieleen että voi tehdä melkein mitä vain ja jopa ansaitsee tehdä sen.
Jos on esim. miespoliitikko ja hyvin tienaava ja suosittu (kuten HA on) eli on valtaa ja menestystä, niin aina löytyy naisia jotka kiinnostuu. Vai luuletteko että joku Trump tai Berlusconi on naisia vetänyt puoleensa ulkonäön takia? Ei tarvitse välttämättä olla edes rahan perässä.. pelkkä valtakin ja itseluottamus miehessä vetää puoleensa monia naisia.
Öööh, ehkä hieman eri juttu. Jos ei kykene politiikkaa tekemään ja vallassa olemaan ilman moraalista rappeutumista niin on parasta, ettei toimi politiikassa sitten ollenkaan, minun henkilökohtaisesta mielestäni. En takuulla olisi äänestänyt jotain Berlusconia.
Nuo esimerkkisi eivät mitenkään kerro vallan sekoittaneen poliitikkojen päät, vaan siitä, että hekin ovat tavallisia ihmisiä avioeroineen ja jotkut harvat seksistisen sairaine ajatuksineen. Äänestäjillä on valta laittaa päättäjiksi ne, joiden toimintaa arvostetaan. Toivon, että nimenomaan persuäänestäjiin Halla-Ahon moraalinen rappio iskisi niin, ettei miestä enää kannateta. Mutta enhän minä sitä päätä.
Ainahan tuota pettämistä on ollut poliitikoilla. Virolainen keskustasta, Kekkosella oli naisia, Lipponen, tämä Turun pettäjäpiispa jne. Vallan liepeillä pyörii samalla tavalla misuja kuin rallivarikoilla :D. Raha ja valta vetävät puoleensa kuin mesi.
Ainut mikä ihmetyttää, on Jussin lausunto virheestä.Mistä ihmeen virheestä? Eihän lapsi voi olla virhe.Kenties en ymmärrä asiaa.
Niin paljon voi poliitikkoihin luottaa ylipäätänsäkin. En ole äänestänyt enää vuosiin.
Paljastuksella ei ole vaikutusta puoluekokukseen, koska siellä saavat äänestää vain ne, jotka ovat olleet jäseniä jonkun tietyn ajan ja se aika on jo mennyt umpeen. Luulen, että aika monet halla-aholaiset ovat liittyneet puolueeseen hyvissä ajoin päästäkseen Jyväskylässä äänestämään Mestariaan. Heille rasismi on suurempi aate kuin uskottomuus avioliitossa. Ehkä monet heistä ovat myös samaa mieltä Siekkisen kanssa miehen ja naisen rooleista avioliitosta ja siitä, että vaimon saa raiskata.
Mutta on tämä tuhnuinen ja koominen pikku skandaali. :) Se, että Tommi Parkkonen Iltalehdessä liki viikottain kirjoittaa läpiä päähänsä ei ole mikään uutinen. Mutta että hän menee somessa valehtelemaan että "Terho/ Soini" on vinkannut hänelle sivusuhteesta jo aikoja sitten, on kyllä toimittajalta aivan erityisen tyhmää. Hän ei itse juttua peruessaan tietenkään puhunut valheesta, vaan "innostuksesta": hän innostui liikaa. Ja mitä tuo Terho/ Soini edes tarkoittaa? Soini lähetti Terhon asialle Parkkosen luo, vinkkasi Terhon kautta? Jompiklumpi noista, mutta Parkkonen ei muista kumpi?
PS:n puoluekokous on tulossa, puolue on vielä hallituksessa ja eduskuntaryhmä suuri. Kuka PS -poliitikko suostuu enää pukahtamaan Parkkoselle mitään tämän jälkeen? Ehkä miehen olisi aika siirtyä Seiskaan seulomaan lukijoiden ilmiantoja ja etsimään kadonneita julkkiksia baarien pimeistä nurkista?
Mikä helvetti noita Halla-ahon FB-ilmoitukseen kommentoivia ihmisiä oikein vaivaa? Äijä siittänyt toiselle muidulle lapsen ja touhunnut 8 vuoden ajan vaimonsa selän takana Luoja tietää mitä (todennäköisesti kun vaimo on ollut kotona huolehtimassa melko pienestä vauvasta ja muista lapsista, niin Jussi on ollut pylsimässä tuota toista emäntää). Kun jää kaikesta tästä kiinni suurelle yleisölle, niin kuittaa kaiken "joo oon tehny elämässä vähän virheitä, näitä nyt sattuu"-meiningillä. Ei 8 vuoden suhde toiseen naiseen ole mikään yhden yön haksahdus, pikku virhe, vaan systemaattista, julmaa, ja nöyryyttävää toimintaa sitä henkilöä kohtaan, jota Jussin tulisi tässä elämässä kaikista eniten arvostaa! Ja jengi sitten suut vaahdossa ylistää, että "miten suoraselkäsesti toimittu!" ja "hyvä Jussi, ihmisiä tässä vaan ollaan ja kaikki me tehdään virheitä!". Juu, mutta kun ei tee, ainakaan tuon luokan virheitä.
Toisekseen ärsyttää tää epätasa-arvoinen asetelma. Miettikää jos esim. Elina Lepomäki ois synnyttänyt vieraalle miehelle lapsen ja antanut sen muulle taholle hoidettavaksi - naisen poliittinen ura olisi ohi. Nyt Jussi sen kun porskuttaa, "ei vaikuta hei sun äänestämiseen, ne on sun yksityiselämän juttuja!!!1". Kyllä tuollainen kertoo ihmisestä jo erittäin paljon, vaikka ihmiset kuinka väittäisivät tuollaisten olevan "yksityisasioita". Mielestäni esimerkiksi sähköasentajan, kampaajan ja sairaanhoitajan työt ovat asia erikseen. Mutta poliitikon työn jälkeen heijastuu niin paljon yksilön arvot, mielipiteet ja asenteet, etten ymmärrä, miten tuollainen voidaan kuitata vain "yksityisasioina", vaikka kertoo kuitenkin aika paljon siitä, millainen ketku ihminen pohjimmiltaan on. Itse olen ainakin erittäin iloinen siitä, että tuo asia julkisuuteen tuli. Millainen mies siellä pj:n pallilla olisikaan keikkunut.
Tää koko keissi on niin oksettava, että toivon Halla-ahon poliittisen uran olevan viimeistään nyt ohi (tiedän että tämä on vain toiveajattelua, koska Suomesta löytyy pelottavan paljon höyrypäisiä peräkylän juntteja, joille tollanen toiminta on vaan yksi sulka lisää Jussin hattuun).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika perinteinen juttu. Misseillä vaihtuu yllättäen usein poikaystävä missiksi tulon jälkeen. Poliitikoilla vaihtuu usein puoliso tai tulee rinnalle joku. Valta ja menestys kihahtaa ihmisillä helposti hattuun ja tulee mieleen että voi tehdä melkein mitä vain ja jopa ansaitsee tehdä sen.
Jos on esim. miespoliitikko ja hyvin tienaava ja suosittu (kuten HA on) eli on valtaa ja menestystä, niin aina löytyy naisia jotka kiinnostuu. Vai luuletteko että joku Trump tai Berlusconi on naisia vetänyt puoleensa ulkonäön takia? Ei tarvitse välttämättä olla edes rahan perässä.. pelkkä valtakin ja itseluottamus miehessä vetää puoleensa monia naisia.
Öööh, ehkä hieman eri juttu. Jos ei kykene politiikkaa tekemään ja vallassa olemaan ilman moraalista rappeutumista niin on parasta, ettei toimi politiikassa sitten ollenkaan, minun henkilökohtaisesta mielestäni. En takuulla olisi äänestänyt jotain Berlusconia.
Nuo esimerkkisi eivät mitenkään kerro vallan sekoittaneen poliitikkojen päät, vaan siitä, että hekin ovat tavallisia ihmisiä avioeroineen ja jotkut harvat seksistisen sairaine ajatuksineen. Äänestäjillä on valta laittaa päättäjiksi ne, joiden toimintaa arvostetaan. Toivon, että nimenomaan persuäänestäjiin Halla-Ahon moraalinen rappio iskisi niin, ettei miestä enää kannateta. Mutta enhän minä sitä päätä.Ainahan tuota pettämistä on ollut poliitikoilla. Virolainen keskustasta, Kekkosella oli naisia, Lipponen, tämä Turun pettäjäpiispa jne. Vallan liepeillä pyörii samalla tavalla misuja kuin rallivarikoilla :D. Raha ja valta vetävät puoleensa kuin mesi.
Sinulla on huonot esimerkit, koska Ilkka Kantola ("Turun pettäjäpiispa"), Virolainen ja Lipponen erosivat ja menivät naimisiin rakastajattariensa kanssa. Lisäksi Virolainen maksoi Kyllikistä kovan hinnan: hänen poliittinen uransa katkesi moneksi vuodeksi.
En itse pidä avioliiton ulkopuolista lasta merkkinä moraalisesta rappiosta. Aika vanhanaikainen käsitys.
Asian ja liittojen yksityiskohdat tuntevat parhaiten asianomaiset, vaikka rouvat täällä kuolaavatkin niiden perään. Aviopuoliset ovat ilmeisesti kuitenkin sinut asian kanssa, kun ovat pysyneet yhdessä. Muille asia kuuluu vähemmän.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Paljastuksella ei ole vaikutusta puoluekokukseen, koska siellä saavat äänestää vain ne, jotka ovat olleet jäseniä jonkun tietyn ajan ja se aika on jo mennyt umpeen. Luulen, että aika monet halla-aholaiset ovat liittyneet puolueeseen hyvissä ajoin päästäkseen Jyväskylässä äänestämään Mestariaan. Heille rasismi on suurempi aate kuin uskottomuus avioliitossa. Ehkä monet heistä ovat myös samaa mieltä Siekkisen kanssa miehen ja naisen rooleista avioliitosta ja siitä, että vaimon saa raiskata.
Mutta on tämä tuhnuinen ja koominen pikku skandaali. :) Se, että Tommi Parkkonen Iltalehdessä liki viikottain kirjoittaa läpiä päähänsä ei ole mikään uutinen. Mutta että hän menee somessa valehtelemaan että "Terho/ Soini" on vinkannut hänelle sivusuhteesta jo aikoja sitten, on kyllä toimittajalta aivan erityisen tyhmää. Hän ei itse juttua peruessaan tietenkään puhunut valheesta, vaan "innostuksesta": hän innostui liikaa. Ja mitä tuo Terho/ Soini edes tarkoittaa? Soini lähetti Terhon asialle Parkkosen luo, vinkkasi Terhon kautta? Jompiklumpi noista, mutta Parkkonen ei muista kumpi?
PS:n puoluekokous on tulossa, puolue on vielä hallituksessa ja eduskuntaryhmä suuri. Kuka PS -poliitikko suostuu enää pukahtamaan Parkkoselle mitään tämän jälkeen? Ehkä miehen olisi aika siirtyä Seiskaan seulomaan lukijoiden ilmiantoja ja etsimään kadonneita julkkiksia baarien pimeistä nurkista?
Kai nyt ymmärrät, että puolueen jäsenistö on vähän laajempi porukka, kuin Hallista Mestarina pitävät? Veikkaan, ettei Halla-Ahon kannatus niin laajaa ole, ettekö Sampo hyvinkin voita. Itseasiassa uskon, että Jussin mahdollisuudet menivät tässä.
On eri asia saada iso äänisaalis vaaleissa, joissa jengi tietää, että omasta puolueesta Jussi on eräällä lailla varmin mies viemään puoluetta eteenpäin vastaan muut puolueet, mutta puolueen sisällä persu vastaan persu en katso, että Halla-Ahon kannatus olisi dramaattisen isoa. Epäilen osan jopa inhoavan miestä.
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti noita Halla-ahon FB-ilmoitukseen kommentoivia ihmisiä oikein vaivaa? Äijä siittänyt toiselle muidulle lapsen ja touhunnut 8 vuoden ajan vaimonsa selän takana Luoja tietää mitä (todennäköisesti kun vaimo on ollut kotona huolehtimassa melko pienestä vauvasta ja muista lapsista, niin Jussi on ollut pylsimässä tuota toista emäntää). Kun jää kaikesta tästä kiinni suurelle yleisölle, niin kuittaa kaiken "joo oon tehny elämässä vähän virheitä, näitä nyt sattuu"-meiningillä. Ei 8 vuoden suhde toiseen naiseen ole mikään yhden yön haksahdus, pikku virhe, vaan systemaattista, julmaa, ja nöyryyttävää toimintaa sitä henkilöä kohtaan, jota Jussin tulisi tässä elämässä kaikista eniten arvostaa! Ja jengi sitten suut vaahdossa ylistää, että "miten suoraselkäsesti toimittu!" ja "hyvä Jussi, ihmisiä tässä vaan ollaan ja kaikki me tehdään virheitä!". Juu, mutta kun ei tee, ainakaan tuon luokan virheitä.
Toisekseen ärsyttää tää epätasa-arvoinen asetelma. Miettikää jos esim. Elina Lepomäki ois synnyttänyt vieraalle miehelle lapsen ja antanut sen muulle taholle hoidettavaksi - naisen poliittinen ura olisi ohi. Nyt Jussi sen kun porskuttaa, "ei vaikuta hei sun äänestämiseen, ne on sun yksityiselämän juttuja!!!1". Kyllä tuollainen kertoo ihmisestä jo erittäin paljon, vaikka ihmiset kuinka väittäisivät tuollaisten olevan "yksityisasioita". Mielestäni esimerkiksi sähköasentajan, kampaajan ja sairaanhoitajan työt ovat asia erikseen. Mutta poliitikon työn jälkeen heijastuu niin paljon yksilön arvot, mielipiteet ja asenteet, etten ymmärrä, miten tuollainen voidaan kuitata vain "yksityisasioina", vaikka kertoo kuitenkin aika paljon siitä, millainen ketku ihminen pohjimmiltaan on. Itse olen ainakin erittäin iloinen siitä, että tuo asia julkisuuteen tuli. Millainen mies siellä pj:n pallilla olisikaan keikkunut.
Tää koko keissi on niin oksettava, että toivon Halla-ahon poliittisen uran olevan viimeistään nyt ohi (tiedän että tämä on vain toiveajattelua, koska Suomesta löytyy pelottavan paljon höyrypäisiä peräkylän juntteja, joille tollanen toiminta on vaan yksi sulka lisää Jussin hattuun).
Sinä olet sairas paska.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ainut mikä ihmetyttää, on Jussin lausunto virheestä.Mistä ihmeen virheestä? Eihän lapsi voi olla virhe.Kenties en ymmärrä asiaa.
Ymmärrys tuli viiveellä.Tietty Jussi tarkoittaa sitä, minkälainen äti lapsella on, koska sehän kertoo myös miehestä itsestään.Normaali mies kun osaa pitää housut jalassa ongelmanaisten kanssa.Olen tavannut miehiä, jotka katuvat ja häpeävät eniten sitä, että aivot putosivat housuihin.
Olen pettynyt. Parkkoseen ja Halla-ahoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo esimerkkisi eivät mitenkään kerro vallan sekoittaneen poliitikkojen päät, vaan siitä, että hekin ovat tavallisia ihmisiä avioeroineen ja jotkut harvat seksistisen sairaine ajatuksineen. Äänestäjillä on valta laittaa päättäjiksi ne, joiden toimintaa arvostetaan. Toivon, että nimenomaan persuäänestäjiin Halla-Ahon moraalinen rappio iskisi niin, ettei miestä enää kannateta. Mutta enhän minä sitä päätä.Ainahan tuota pettämistä on ollut poliitikoilla. Virolainen keskustasta, Kekkosella oli naisia, Lipponen, tämä Turun pettäjäpiispa jne. Vallan liepeillä pyörii samalla tavalla misuja kuin rallivarikoilla :D. Raha ja valta vetävät puoleensa kuin mesi.
Pieni ero. Toiset ovat suvaitsevampia ja toiset vetoavat perhearvoihin ihan vaalimainoksissaan. Kivaa että rasistisimmat Meri ja Halla-Aho ovat paljastettu. ;-)
Vierailija kirjoitti:
siis huh huh....Halla-Aho on avaruusolion näköinen. Olen ihmetellyt, miten hänellä voi olla niin kaunis vaimo.
Nyt vielä noin pitkä sivusuhde. Onkohan vaimoparalla ollut minkäänlaista aavistustakaan.
Minusta taas komea konkkanokka on miehekkäämpi kuin joku nykerönenä. Ja älyllä potkii pitkälle, onhan mies tohtori. Älykkäät miehet ovat minusta seksikkäimmät, todistaahan tämä korkea lapsilukukin sen (5 lasta).
Mutta politiikka on raadollista peliä, vastustajat ovat valinneet tämän ajankohdan paljastukselleen. Eipä vaikuta minuun! Eniten vaikuttaa terrorismin torjuminen, se on mielestäni nyt isoin asia.
Mistä oli tuo tieto että oli 8 vuoden salasuhde? Se jotenkin tuntuu jopa järkyttävämmältä kuin tämä salalapsi....
Jussipa saattaa saada sympatiaääniä tästä. Onneksi Suomi ei ole mikään Britannia, jossa kaikki seksiin vähänkin vivahtava uutisointi saa aikaan poliittisen vainon. Vai?
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi tietäö, mitä tällaisten juttujen takana on. En tarkoita tätä Halla-aho tapausta vaan yleisesti ottaen. On paskoja akkoja, jotka valehtelevat ehkäisystä saadakseen miehen ansaan. Ymmärrän, jos miestä ei kiinnosta siinä tapauksessa noteerata lasta.
Niin siis lapsi syntyi Halla-Ahon ollessa naimisissa ja suhde sillä hetkellä takuulla vaimon selän takana vaimon kommenteista somessa päätellen. Ja tiedät varmaan menetelmän, millä lapsia tehdään..? Eli siinä on ollut kyseessä naiminen, vaikka herra on tahollaan naimisissa toisen kanssa. Sekö ei vaimoa haittaisi, jos lasta ei olisi syntynyt?
Tämähän on vain avantgardea. Tulkaas nyt mummot elämään nykyaikaa.
Politiikka on ihan parasta viihdettä! T, vtm, sitoutumaton vasemmiston kannattaja