Jussi Halla-aholla on avioliiton ulkopuolinen suhde ja lapsi! :O
Kommentit (834)
Taipuukohan Jussin niska pyytämään julkisesti anteeksi lastensa ja vaimonsa loukkaamista?
Vierailija kirjoitti:
"Mielestäni miehen kuuluu kustantaa vaimon elämää, vaimon kuuluu kantaa vastuu kotitöistä ja lastenhoidosta ja tyydyttää miehen kaikki fyysiset tarpeet, Siekkinen kirjoittaa."
No kustantaakohan Halla-Aho nyt sitten tarpeeksi vai liian vähän, kun piti julkistaa tuo lapsiasia kaksi viikkoa ennen puheenjohtajavaaleja? Ai niin, unohtui ettei hän ole vaimo Halla-Aholle...... sattui siis ehkä pienehkö virhearvio kokoomuspoliitikolle.
Täytyy myöntää että hyvin hyvin konservatiivisen mallin omaavan naisen Halla-Aho on löytänyt sivusuhteeseensa.
Tämä sivusuhteen paljastuminen asettaa tuo Siekkisen puheet aivan uuteen valoon. 8 vuoden sivusuhde, joten sitä on selvästi jo tuossa itselle perusteltu sillä, että se oikea vaimo ei ole riittävästi antanut miehelle. Olisiko H. hånelle itkenyt asiaa, tyypillinen tapa vedättää kakkosnaista. En tiedä, miten S. on sen käsitellyt, että Halla-ahot ovat kuitenkin saaneet vielä 2013 yhteisenkin lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen AINA ihmetellyt sitä, että Hilla valitsi Jussin, joka on täysi m***ku niin mielipiteiltään, ulkonäöltään, ulosanniltaan ja rakkaudettomuudessaan. Hyi pthyi syljen sitä oliota kohti, sen puheet lasten laittamisesta komeroon rangaistuksena eivät unohdu koskaan. Pthyi, pthyi, pthyi! Eroa siitä, Hilla! Tee naisen työ.
Sinä et Halla-ahojen suhteesta mitään tiedä, etkä heidän asioitaan päätä.
Lapset komerossa rangaistuksena oli Jussin oma paljastus naistenlehden haastattelussa ja Hillan tiesin nuoruudessani Lauttasaaressa. Hän kun olisi saanut kenet vain, niin miksi meni ottamaan tämän luuserin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa Siekkinen on persu-kynnysmatto?
Halla-Aho on käynyt pyyhkimässä kyrpänsä siihen, kun ei kotona voinut pyyhkiä marimekon verhoihin:DEikö tuo ole vähän ilkeästi sanottu... nais-rukka varmasti halusi naimisiin.
Raiskattavaksi. Muttei edes sitä saa. On se elämä joillekin kovaa. Naisrukka tosiaankin.
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/69658-halla-ahon-tukijoita-poistettiin…
Innokas tukija jo vuonna 2009 ... tämä tekee n. 8 vuotta sitten.
Eniten hämmästyttää salasuhteen pituus. Kahdeksan vuotta! Ei mikään yksittäinen kännipano, jota ehkä voisi kutsua virheeksi. Ja huvittavinta on se, että kumppanina on ollut katolilainen, jolle avioliitto on pyhä sakramentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitteko te sen SK:n jutun? Äiti oli siis itse paljastanut asian facessa. Ei siinä mitään vuotoa tarvita.
Minä olen satavarma, että hän on tehnyt sen median kanssa yhteistyössä. Vai seuraako SK kaikkien puoluejäsenten facebookkeja?
No ei niiden tarvitse, kun tuollaisen päivityksen jälkeen aina joku fb-tuttu soittaa mediaan. Eiköhän äidin tutut ja sukulaiset ole melko ärsyyntyneitä siitä, miten Halla-aho tätä jalkavaimoaan kohteli, joten takuulla jonkun veljen, serkun tai ystävän tekee mieli käräyttää lapsen isä heti, kun todistusaineistoa on saatavissa.
Tyyppihän ei suostunut edes tunnustamaan isyyttä elatusmaksujen maksamista varten ennen DNA-testiä. Että näin vastuullista toimintaa kahdeksan vuoden sivusuhteen jälkeen.
Tämä Elisa kirjoitteli Hommafoorumilla aktiivisesti joskus vuosina 2010-2011, kun sitä sivustoa seurasin. Näköjään nimimerkki löytyy vieläkin ja ikä myös täsmää, joten kyllä varmasti on sama henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitteko te sen SK:n jutun? Äiti oli siis itse paljastanut asian facessa. Ei siinä mitään vuotoa tarvita.
Minä olen satavarma, että hän on tehnyt sen median kanssa yhteistyössä. Vai seuraako SK kaikkien puoluejäsenten facebookkeja?
No ei niiden tarvitse, kun tuollaisen päivityksen jälkeen aina joku fb-tuttu soittaa mediaan. Eiköhän äidin tutut ja sukulaiset ole melko ärsyyntyneitä siitä, miten Halla-aho tätä jalkavaimoaan kohteli, joten takuulla jonkun veljen, serkun tai ystävän tekee mieli käräyttää lapsen isä heti, kun todistusaineistoa on saatavissa.
Tyyppihän ei suostunut edes tunnustamaan isyyttä elatusmaksujen maksamista varten ennen DNA-testiä. Että näin vastuullista toimintaa kahdeksan vuoden sivusuhteen jälkeen.
Voipi olla totta. Jotnkin tämä, jos äiti on ollut asiassa yksityisaloitteellinen, tekee koko keissin - ja ajoituksen vielä herkullisemmaksi. Kyllä mäkin oisin tossa vaiheessa tehnyt noin, sinä naisena, joskaan en olisi ikinä alistunut 8 vuoden suhteeseen eli todella alistetussa asemassa olemiseen jonkun miehen takia. Samalla loukaten vaimoa jonka fb-kaveri olisin etc...
Mutta iso peukku naiselle siitä, että toi esiin H-A:n uskottavuuden puutteen luotettavana miehenä.
Se minulle on epäselvää edelleen, että tekin puhutte 8 vuoden suhteesta faktana, mutta mistä se tieto on. Suhdehan on voinut kestää kaksi kuukautta. Ovat tunteneet toisensa aika pitkään, mutta tarkoittaako se, että siitä lähtien on heti muhinoitu?
Puheenjohtajatentti. Ennakkotiedot: Halla-Aho avionrikkoja, Leena Meri työpaikkakiusaaja.
Onko Terho vielä kisassa puhtain paperein?
Eniten mua tässä ihmetyttää, että mikä naisia oikeasti vaivaa :D. Jos 2 naista haksahtanut tuohon kyseiseen mieheen. Isoin kysymys mielessä, miksi ihmeessä. Itselläni ei kävisi koskaan mielessäkään.
Vierailija kirjoitti:
Aika perinteinen juttu. Misseillä vaihtuu yllättäen usein poikaystävä missiksi tulon jälkeen. Poliitikoilla vaihtuu usein puoliso tai tulee rinnalle joku. Valta ja menestys kihahtaa ihmisillä helposti hattuun ja tulee mieleen että voi tehdä melkein mitä vain ja jopa ansaitsee tehdä sen.
Jos on esim. miespoliitikko ja hyvin tienaava ja suosittu (kuten HA on) eli on valtaa ja menestystä, niin aina löytyy naisia jotka kiinnostuu. Vai luuletteko että joku Trump tai Berlusconi on naisia vetänyt puoleensa ulkonäön takia? Ei tarvitse välttämättä olla edes rahan perässä.. pelkkä valtakin ja itseluottamus miehessä vetää puoleensa monia naisia.
Öööh, ehkä hieman eri juttu. Jos ei kykene politiikkaa tekemään ja vallassa olemaan ilman moraalista rappeutumista niin on parasta, ettei toimi politiikassa sitten ollenkaan, minun henkilökohtaisesta mielestäni. En takuulla olisi äänestänyt jotain Berlusconia.
Nuo esimerkkisi eivät mitenkään kerro vallan sekoittaneen poliitikkojen päät, vaan siitä, että hekin ovat tavallisia ihmisiä avioeroineen ja jotkut harvat seksistisen sairaine ajatuksineen. Äänestäjillä on valta laittaa päättäjiksi ne, joiden toimintaa arvostetaan. Toivon, että nimenomaan persuäänestäjiin Halla-Ahon moraalinen rappio iskisi niin, ettei miestä enää kannateta. Mutta enhän minä sitä päätä.
Käyttäjä2513 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtaja Halla-Aho vaan siittää arjalaisia jälkeläisiä ja pelastaa Suomen.
Tämä lapsen äiti, siis Siekkinen, on tosin italialais-unkarilainen sukujuuriltaan, joten ei ihan rotupuhdas lapsi kyseessä. Sorry.
Italia ja Unkari oli Suomen liittolaisia sodassa joten luetaan arjalaisiin. Italialaisia aluksia ja miehiä oli jopa Laatokalla osallistumassa Leningradin piiritykseen.
Vierailija kirjoitti:
Miten vuonna 2017 tää voidaan vielä kääntää äidin syyksi koko juttu? Eiköhän se (tai kahdeksan vuoden aikana varmaan ne) aktit ole ihan yhteisymmärryksessä suoritettu.
Täysin vastenmielisiä paskoja ovat molemmat. Jos suhde on kestänyt 8 vuotta, niin äidin vuonna 2011 antamat kommentit vaimon velvollisuudesta antaa miehelle aina seksiä on tehty tämän paskan oikeuttamiseksi. Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2513 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtaja Halla-Aho vaan siittää arjalaisia jälkeläisiä ja pelastaa Suomen.
Tämä lapsen äiti, siis Siekkinen, on tosin italialais-unkarilainen sukujuuriltaan, joten ei ihan rotupuhdas lapsi kyseessä. Sorry.
Italia ja Unkari oli Suomen liittolaisia sodassa joten luetaan arjalaisiin. Italialaisia aluksia ja miehiä oli jopa Laatokalla osallistumassa Leningradin piiritykseen.
No sittenhän tää on ihan ok.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden jutun kommentit oli taas tosi hämmentäviä jälleen kerran. Esim. avioliiton ulkopuolinen lapsi on joidenkin mielestä kohu ja uutinen vain, koska puolue ei miellytä lehteä. Jonkun mielestä taas avioliiton ulkopuolella paneminen kertoo, että on syvästi tunteva ihminen.
Niinhän persuja koskeva kommentointi yleensä on (myös Vauvalla). Varsinkin persujen kannattajiksi tunnistettavat ihmiset kirjoittavat ihan pehmoisia. Mielipiteisiinsä kullakin on oikeus, mutta pitääkö ne ilmaista niin huonosti, epäselvästi, huonolla suomella, faktat kieltäen?
Sivusuhde ei ole mikään A-luokan uutinen, tympeä juttu vain. On ihan oikeasti hämmentävää myös, että SK:n kaltainen lehti uutisoi siitä erikseen. Mutta toisaalta, politiikka viihteellistyi jo aikoja sitten ja vakavan median on nykyään pakko kilpailla viihdemedian kanssa.
Halla-ahon sivusuhde ilmoitti motiivikseen melko suoraan koston. Mutta jos persut haluavat puheenjohtajan, joka on mahdollisimman erilainen kuin Soini, niin tämäkin sataa Halla-ahon laariin: ei halua puoluetta hallitukseen, ei halua itse ministeriksi, ei halua muuttaa Suomeen, ei elä ns. kristillisten perusarvojen mukaan.
On todellakin A-luokan uutinen. Halla-Aho ei voi enää koskaan puhua (ratsastaa) perhearvoista, moniavioisuuden vastustamisesta, lojaaliudesta....tulematta muistutetuksi tästä. Lisäksi on A-luokan uutinen totta kai ajoituksensa vuoksi. Suomessa on paljon ihmisiä, minä mukaan lukien, jotka eivät ole persuja mutta viimeiseksi haluavat Halla-Aholle enemmän valtaa, joten on hienoa voida kampittaa mies vallasta toivottavasti ihan sillä, että hän toimii vastoin omien kannattajiensa arvoja. Toivon, että persujen kannattajat kokivat niin. Tunnen muutamia, enkä oikein voi kuvitella heidän hyväksyvän tätä.