Omituisin syy mihin teidän ystävyys on kaatunut?
Itsellä kaatui siihen että olin ottanut Netflixin ja annoin sitten ystävälle tunnukset että hänkin pystyi katselemaan, lupasi antaa joka kuukausi kahvipaketin tms. Se oli mulla vuoden se Netflix jota tosiaan hänkin käytti (en ikinä saanut niitä kahvipaketteja :D ) KUNNES jäin työttömäksi ja mun oli pakko sanoa Netflix irti ja sanoin asiasta ystävälle ennen sitä ja hän raivostui totaalisesti ja pisti välit poikki. Siis ihan totaalisesti meni välit poikki ja hän heitti 5 vuoden ystävyyden Netflixin takia menemään :D noh, ehkä niin oli parempi näin kun jälkikäteen ajattelen.
Kokemuksia?
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä kun lukee, tulee mieleen että mikäköhän on monen tarinan "toinen puoli". Harvoinhan asiat on ihan niin yksinkertaisia kuin miltä ne toisen osapuolen päässä vaikuttavat. Omaa käytöstä voi olla vaikea arvioida puolueettomasti ( esim. "sanoin hänelle asiallisesti") ja se mikä toisen silmissä on ihan normaalia, voi olla toiselle jostain syystä loukkaavaa. Ja yleensä äkkinäisissä konflikteissa ei ole kyse vain siitä sen hetkisestä ongelmasta, vaan taustalla voi olla mitä vain aikaisempia riitoja ja sivuuttamiskokemuksia, mitkä kaikki vaikuttavat sen hetkiseenkin tilanteeseen.
Tämä, minäkin olen kuulemma katkaissut välit erääseen naiseen, koska olin kateellinen hänen painonpudotuksestaan.
Todellisuudessa nainen yritti väkisin kännipäissään suudella miestäni, kouri munia ja ehdotteli poskihoitoa.
Tämmöiset kännissä-kaverin-miestä-sekoilut on kyllä pahimmoisia! Kun nimittäin itse tekijänä ei muista mtn. Mulla on ihan jostain pari pulloa viiniä päivän mittaan juotuna aina muisti pyyhkiytynyt pois. Vaikka siis en olisi juonut mitään väkeviä tai missään älyttömässä känässä olisi. En kyllä ole ikinä saanut kuulla, että olisin jonkun kaverin miestä käynyt munista kopeloimaan tms.
Tämä vähän nauratti kaikessa älyttömyydessään. Hidas sytytys ystävällä!