Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituisin syy mihin teidän ystävyys on kaatunut?

mariana88
24.05.2017 |

Itsellä kaatui siihen että olin ottanut Netflixin ja annoin sitten ystävälle tunnukset että hänkin pystyi katselemaan, lupasi antaa joka kuukausi kahvipaketin tms. Se oli mulla vuoden se Netflix jota tosiaan hänkin käytti (en ikinä saanut niitä kahvipaketteja :D ) KUNNES jäin työttömäksi ja mun oli pakko sanoa Netflix irti ja sanoin asiasta ystävälle ennen sitä ja hän raivostui totaalisesti ja pisti välit poikki. Siis ihan totaalisesti meni välit poikki ja hän heitti 5 vuoden ystävyyden Netflixin takia menemään :D noh, ehkä niin oli parempi näin kun jälkikäteen ajattelen.

Kokemuksia?

Kommentit (298)

Vierailija
1/298 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi ei sitten oikeasti ollut ystäväsi...:(

Vierailija
2/298 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoo mikä mulle tulee mieleen on se kun frendi päätti ettei olla enään ystäviä koska lähdin lomamatkalle jota varten olin säästänyt helkkarin kauan. Se kai luuli että maksan hänenkin matkan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/298 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mariana88 kirjoitti:

Itsellä kaatui siihen että olin ottanut Netflixin ja annoin sitten ystävälle tunnukset että hänkin pystyi katselemaan, lupasi antaa joka kuukausi kahvipaketin tms. Se oli mulla vuoden se Netflix jota tosiaan hänkin käytti (en ikinä saanut niitä kahvipaketteja :D ) KUNNES jäin työttömäksi ja mun oli pakko sanoa Netflix irti ja sanoin asiasta ystävälle ennen sitä ja hän raivostui totaalisesti ja pisti välit poikki. Siis ihan totaalisesti meni välit poikki ja hän heitti 5 vuoden ystävyyden Netflixin takia menemään :D noh, ehkä niin oli parempi näin kun jälkikäteen ajattelen.

Kokemuksia?

Mulle tulee tästä mieleen sellainen 'ystävä' joka on mielinkielin ja olevinaan ystävä, mutta sitten kun ei saakaan tahtoaan läpi niin käyttäydytään kuin pikkukakara. On kokemusta aika paljon ja en edes viitsi kaikkea luetella, mutta tässä osa

- Sain kuulla olevani raskaana, ystävä joka ei voi sietää lapsia tai mitään niihin liittyvää pani välit poikki

- Minut valittiin töihin paikkaan josta kaveri (en edes tiennyt asiasta) oli saanut lorvimisen takia potkut

Vierailija
4/298 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin 120 kiloa (aina ollut ylipainoinen) ja laihdutin pikkuhiljaa ja lopulta pääsin ihanne painooni tuskalla ja hiellä ja olin todella ylpeä itsestäni. No tosiaan, ystävä jonka olin tuntenut ala-asteelta asti ja jonka kanssa oltiin kuin paita ja peppu, tosi läheisiä pani välit poikki sen takia että laihdutin. Kuulin jälkikäteen hänen siskoltaan että tuolla entisellä ystävällä oli aina ollut itsetunto ongelmia ja piti itseään kamalana ym mutta sitten ystävystyttyään kanssani oli kuulemma ajatellut että "ainakaan en oo enään rumin ja lihavin, Roosa on"

Eli siis kaikki nämä vuodet hän on ollut 'ystäväni' vaan sen vuoksi että olin 'ruma ja lihava' ja hän tunsi itsensä paremmaksi kuin minä :D aluksi olin todella murheellinen, mutta sittemmin oon tajunnut että parempi näin. Ehkä hänenkin itsetuntonsa paranee jossakin vaiheessa

Vierailija
5/298 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mikä on ollut se "omituisin" syy, mutta itse aikoinaan koin tämän yhden kaverin syyn hiukan hämäränä. Syy oli siis se että olin hänen mielestään liian nuuka kun en ostellut kaappiin herkkuja häntä varten. Olin tuohon aikaan työttömänä ja hädin tuskin riitti rahat elämiseen.

Vierailija
6/298 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook kommentti.

Vierailija
7/298 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri pisti välit poikki huutaen kurkku suorana, koska käyttäydyin niin itsekkäästi ja törkeästi.

Mitäkö tein?

Kihlauduin poikaystäväni kanssa ennen kuin hän omansa. Olivat toki olleet pidempään yhdessä, joten olihan tuo ihan oikeutettua. Not.

Vierailija
8/298 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebook kommentti.

Avaa vähän lisää, jos pystyt. :D

Vierailija
9/298 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain tietää, että pääsin opiskelemaan unelma-alaani, jätti ystäväni sen jälkeen vastaamatta viesteihini ja puheluihini. :( Vieläkin harmittaa.

Vierailija
10/298 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en sitten ikinä ole ymmärtänyt, miten tämän lausahduksen pitäisi oikeasti lohduttaa? Purkakaa nyt hitto paloihin tämä ajatus ja kertokaa.

Vierailija
11/298 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebook kommentti.

Avaa vähän lisää, jos pystyt. :D

Kommentti ei liittynyt mitenkään henkilöön joka siitä loukkaantui.

Hänet tuntien ymmärrän kuitenkin miksi loukkaantui.

Jos kuitenkin kommenttini olisi tarkasti lukenut olisi ymmärtänyt, että hänestä ei kyse.

Vierailija
12/298 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ystävä vain hyötyäkseen netflixistä :D

Vierailija
13/298 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en sitten ikinä ole ymmärtänyt, miten tämän lausahduksen pitäisi oikeasti lohduttaa? Purkakaa nyt hitto paloihin tämä ajatus ja kertokaa.

Itse käsitän sen niin että et ole menettänyt mitään tärkeää kun mitään ei koskaan ollutkaan. Tai siis vaikea selittää :D

Vierailija
14/298 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sain tietää, että pääsin opiskelemaan unelma-alaani, jätti ystäväni sen jälkeen vastaamatta viesteihini ja puheluihini. :( Vieläkin harmittaa.

Sama juttu tavallaan, ainoa että pääsin opiskelemaan paikkaan, johon ex-kaveri ei päässyt. Olisi pitänyt mennä kakkosvaihtoehtoon hänen seurakseen. En mennyt joten ei mennyt tämäkään tyyppi koko kouluun, sitten tuloksena välirikko ja haukut perään. Haukkui yhteisille kavereillekin ihan perättömiä :D

Vierailija
15/298 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yhteinen ystävämme "erehtyi" sanomaan, että minulla on kauniit hymykuopat.

Vierailija
16/298 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä mikä on ollut se "omituisin" syy, mutta itse aikoinaan koin tämän yhden kaverin syyn hiukan hämäränä. Syy oli siis se että olin hänen mielestään liian nuuka kun en ostellut kaappiin herkkuja häntä varten. Olin tuohon aikaan työttömänä ja hädin tuskin riitti rahat elämiseen.

Vai menikö kuitenkin näin: Hän tuli kylään toiselta puolelta suomea, etkä tarjonnu hänelle edes yhtä lämmintä ateriaa?

Vierailija
17/298 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin facebookkiin päivityksen, että poistan lähipäivinä kavereista kaikki paitsi perheenjäsenet. Kaveri kävi päivityksestä tykkäämässä ja sitten kun olin varma, että kaikki ovat sen huomanneet ja jätin julkiseksi niin tämä yksi kavereista laittoi viestiä tyyliin"Ai että poistit mut sitten kavereista!?! Selvä, ei sitten olla kavereita. Hyvää loppu elämää vaan sullekin" :D Sen jälkeen ei oo mitään kuulunu koko ihmisestä. Selitin kyllä toistamiseen tilanteen, mut näköjään ei voi olla irl kaveri jos ei oo fb kaveri ;)

Vierailija
18/298 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei koskaan ollutkaan.

Vierailija
19/298 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh! Jollekin muullekin on käynyt näin! Minulta katkesi pitkäaikainen nuoruuden ystävyyssuhde, kun pääsin opiskelemaan haluamaani alaa. Kaveri ei halunnut opiskella, vaan tahtoi ainoastaan ajella autolla ja bailata sekä loisia yhteiskunnan tuilla ja perintörahoilla. Kai minun olisi pitänyt loisia messissä, vaikka minulla ei perintöä ollutkaan?

Vierailija
20/298 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen ystäväni veti herneenpalon nenään, kun en lahjonut häntä nimipäivänä. :O Oikeasti, nainen oli (jo silloin)  yli 40v ja olisi pitänyt lahjoja jakaa hänen nimipäiviensä kunniaksi. En muista edes omia nimppareitani, saati sitten muiden... En ollut kyllä ensimmäinen, johon hän poltti sillat takanaan, yleensä ihan yhtä naurettavasta syystä.

Todennäköisesti tuossa oli muutakin (esim. mä sain vakituisen työpaikan ja hän pysyi työttömänä, mutta siinäkin osasyynä oli ja on hänen ääretön joustamattomuutensa)..