Mikä on kummallisin asia, mille olet alkanut itkeä?
Vanha koiramme tiesi odottaa aina eteisessä, kun lapsemme tulee kerhosta kotiin.
Netistä luettuna:
- Ruoka oli niin hyvää.
- Ultra Bra palaa takaisin.
Kommentit (61)
No nyt mä rupesin itkemään tuolle autoa harjaavalle isälle. Osaan samaistua - välillä sitä itsekin tajuaa omien vanhempiensa ikääntymisen ja sen, että joku päivä heitä ei ole. Liikutun tosi usein tähän liittyen, esim. jos näen isän oloisen vanhan miehen ja tajuan, että isäkin on jo niin vanha ja klenkka.
Kaupassa yksi mandariini oli eksynyt banaanien joukkoon. Raukkaparka oli niin orpo siellä, hylättynä suuressa maailmassa 😭 Hulluna nyyhkyttäen nostin eksyneen pienen sitrushedelmän kaltaistensa joukkoon.
(Kiitos, raskaushormonit... Normaalisti en itke juuri ikinä ja tämä hämmensi itseäni varmaan tasan yhtä paljon kuin niitä muita hevi-osastolla asioineita.)
Mä itken vaikka mille, viimeksi ku.näin sen fazerin sinisen mainoksen, missä se vanha mies muistelee vaimoaan 😢
Mutta kummallisin paikka, missä itken aina on lääkäri. En tiiä mikä siinä on varmaan oman heikkouden myöntäminen/sairaudesta puhuminen ,mutta aina mä alan lääkärissä/hoitajalla itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen joukkuevoimistelua. Ne on niin ihania! Sitä vittuilun määrää perheeltä.
Jv-mammana arvostan! Itken katsomossa virtaputouksena. Eikä todellakaan tarvitse olla oman lapsen matolla. Liikutun, kun joku on taitava ja tekee ihanasti. Tai kun joku selvästi yrittää kovasti. Tai nauttii. Tai eläytyy. Tai katsomo eläytyy. Viimeksi viime viikonloppuna. Ja tulevana viikonloppuna on mm-kisat. Nessut mukaan :)
En ihan kunnolla itkenyt, mutta silmät ainakin kostuivat, kun katselin ikkunasta jäätelöautoa jonka luona ei ollut yhtään asiakasta:( loppujen lopuksi siihen onneksi meni asiakkaita ja tulin tosi iloiseksi:)
Stevie Wonderin taidokas laulu vuorotellen taustalaulajan kanssa Higher Ground-kappaleessa.
Vierailija kirjoitti:
No nyt mä rupesin itkemään tuolle autoa harjaavalle isälle. Osaan samaistua - välillä sitä itsekin tajuaa omien vanhempiensa ikääntymisen ja sen, että joku päivä heitä ei ole. Liikutun tosi usein tähän liittyen, esim. jos näen isän oloisen vanhan miehen ja tajuan, että isäkin on jo niin vanha ja klenkka.
No täällä minäkin itkeskelen sille viestille. Ja sille, jonka kirjoittaja rukoilee mielessään nähdessään ambulanssin hälytysajossa. Itsekin teen niin. Olen katolilainen, joten liikutuin vielä lisää siitä, että tuntemattoman kanssa pyydetään yläkerrasta samaa, vaikka kuuluttaisiin eri kirkkoihin. Hormonit....
Vastaan tuleva auto vilkutti valoja merkiksi, että mutka takana on poroja tiellä. Kyynelhän siinä pääsi. (Pohjosessa sen osasi aavistaa, että porot kyseessä.)
Ehdottomasti omituisin on av:lta: vastaus ketjuun, jossa kysyttiin, mikä on harmittanut tänään. Joku oli mennyt Lidliin etsimään tarjousmaksalaatikkoa, eikä sitä enää ollut. Kyynelehdin tuon tuntemattoman takia, niin pieni toive ihmisellä eikä silti onnistanut :'(
Vierailija kirjoitti:
Vanha isäni pyyhki huolellisesti autostani lumia, kun olin lähdössä kotiini vanhempieni luota.
Meni edeltä ulos ja oli käynnistänyt auton lämpiämään. Harjasi hitaasti, huolellisesti ja arvokkaasti autoa lumesta, että tyttärellä olisi turvallista ajaa. :'(
Itku tuli. :'(
Kuulin aamulla radiosta Nenan laulavan 99 Luftballons. Olen mies.
Olen mies. Suru tuli puseroon ja tippa linssiin kun katsoin tänään a-studiota. Pääministerimme puhui siinä niin surkeata lässynlässyä rauhoitellakseen alamaisiaan. Ja mies ei ole tehnyt yhtään mitään maamme sisäisen turvallisuuden lisäämiseksi.
Itkin bussissa, kun kuulin David Bowien kuolemasta. Oli jo myöhäistä ja menin etuovesta ulos ja sanoin kuskille, että " itkettää niin tämä Bowien poismeno", jolloin bussikuski ( mies),sanoi, että " Kyl otta kovilla tämä nyt, mua itkettää myös ".Siinä me kaksi surijaa..
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Suru tuli puseroon ja tippa linssiin kun katsoin tänään a-studiota. Pääministerimme puhui siinä niin surkeata lässynlässyä rauhoitellakseen alamaisiaan. Ja mies ei ole tehnyt yhtään mitään maamme sisäisen turvallisuuden lisäämiseksi.
Olihan sillä se juurisyy -sana jota se toisti ehtimiseen ! Tuli heti nii turvallinen olo nottoikee ☺
Siiri Äitee Rantanen hiihti stadionin ympäri Lahden mm-kisoissa. Olin paikan päällä ja itkeä tyrskin.
Mua itkettää tää ketju. Itkin myös vähän aikaa sitten, kun näin telkkarissa jonkun itkevän.
Tippa tulee linssiin aina kun katson youtubelta Jevelin Hands -videon. Silmä kostuu viimeistään kohdassa missä hän laulaa näin: in the end, only kindness matters.
Kokeilkaapa itse.
Olen tunteellinen mies.
Kysyin kaverilta mistä hän oli ostanut paitansa, vastasi että kaupasta ja jostain syystä alkoi itkettää ja pillahdin itkuun
Olin luvannut itselleni että saan polttaa vain yhden tupakan päivässä. Yhtenä päivänä itkin kun se päivän tupakka loppui. Nyt olen ollut polttamatta 3 vuotta.
Töissä mulle tuli yhtäkkiä mieleen lypsylehmien kauhea elämä ja purskahdin itkuun.
Mä oon myös itkeskellyt jotain VR:n mainosta