Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kummallisin asia, mille olet alkanut itkeä?

Vierailija
23.05.2017 |

Vanha koiramme tiesi odottaa aina eteisessä, kun lapsemme tulee kerhosta kotiin.
Netistä luettuna:
- Ruoka oli niin hyvää.
- Ultra Bra palaa takaisin.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin netistä äskettäin vauvanvaatteita. En ole itse raskaana, mutta sain eilen tietää vanhan lapsuudenystäväni olevan ja inspiroiduin kuvittelemaan millaista olisi shoppailla vaatteita omalle lapselle. Vastaan tuli kuva pikkuisesta tytöntylleröstä virkatussa bikiniyläosassa ja merenneitopyrstössä sekä kukkaseppeleessä. Naama oli juhlallisessa rutussa. Itkin sitä oikeasti varmaan viisi minuuttia, liikutuin niin hirveästi :D En ole edes mitenkään erityisen lapsirakas vaikka lapsista pidänkin enkä yleensä itke ikinä millekään. Hitto, taas itkettää.

Vierailija
22/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin itseni pitämässä puhetta eksäni hautajaisissa, alkoi itkettää :D enkä edes pidä ko. ihmisestä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joskus aivan ihana liikutusketju. Täytyypä etsiä. :)

Vierailija
24/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin itkeä riparilla kun sain kaikki ne ulkoa opeteltavat värssyt suoritettua :D 

Vierailija
25/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Karpo vei jollekkin köyhälle perheelle sen joulupaketin!

Vierailija
26/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan. Se oli ihan huippu. Esim joku kertoi itkeneensä, kun kuuli uutisista, että Keskustapuolueen kannatus on laskenut. Raskaana oleva nainen oli pillahtanut itkuun, kun ajatteli että Matti Vanhasella on varmaan paha mieli. :D

Ketjussa oli myös paljon viestejä liikennettä ohjaavista tietyömiehistä ja yksinäisistä papoista, jotka syövät jäätelöä. :,(

Vierailija
27/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli pitkä jakso, kun kaikki meni huonosti ja oli paha olo, vitutti ja surutti. Monen päivän tuskat ja surut purkautui loputtomaan ja hysteeriseen itkuun, kun haarukka putosi lattialle juuri kun aloin syömään 😌 ja mies ihmetteli että ei tommosesta voi itkeä

Vollotin valtoimenaan ja kunnolla, kun yhdestä kioskista Belgiassa ei saanut postimerkkejä.

Oli kanssa tilanne, että kaikki oli mennyt päin peetä koko viikon, olin väsynyt, yksin ja ulkomailla ja ei jumal_uta edes postikorttia saa lähettää! (Kun ei myydä merkkejä.)

Joo, tajusin, että vika on minussa, mutta oli se myyjä vähän ihmeissään; en tehnyt reklamaatiota....

Vierailija
29/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näen joukkuevoimistelua. Ne on niin ihania! Sitä vittuilun määrää perheeltä.

Vierailija
30/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sai itkemään Vr:n mainos, jossa vanha mies matkustaa junalla tapaamaan kaveriaan :D

Vierailija
31/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on paljon mut mieleen tuli nyt monet itkut orgasmin saamisen jälkeen ja se, kun olin yläasteella koulussa tunnilla ja luokkani pojat kiusasivat meidän yksinäistä ja "vähän" outoa luokkakaveria (poika hänkin). Säälitti se tilanne niin paljon, että puuttumisen sijaan rupesin itkemään. Jouduin poistumaan luokasta ku en saanu sitä itkua loppumaan.

Vierailija
32/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Amazing racea katsellessa monta kertaa, kun joku suosikkipari tippuu (tai vaikkei olisi niin ykkössuosikkikaan)

- joskus nuorena hieman tuiskeessa itkin sitä, kun alaikäiset ei päässy baariin, vaan joutu juomaan ulkona, vaikka oli kylmä

- monen julkkiksen kuolinuutinen tai hautajaisten näyttäminen telkkarissa on saanu mut kyyneliin, prinsessa Dianan hautajaisten aikana ainakin kului nenäliinoja. Kuulemma ei pitäis itkeä muita kuin omien läheisten ja tuttujen menehtymisiä.

Vierailija
33/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantin joulumainos, jossa pappa ostaa joululahjaksi toiselle papalle Playstation 4:n :')

Vierailija
34/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisen poikani lentopallo-otteluissa. Se nuoruuden voima ja usko, sekä joukkuehenki. Itkin joskus jo silloin, kun vasta olin ajelemassa kisapaikalle. :,)

Vierailija
35/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perkules. Minäkin etsin sitä, mutta ei löydy. Mulle jäi mieleen kirjoittaja, joka oli liikuttunut linja-autoista, jotka lähtivät ajamaan peräkkäin. Se oli ollut juhlallista.

Vierailija
36/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluratsastuskisat telkkarissa. En tiedä miksi liikutuin niistä :D en ole heppatyttö, lähinnä pelkään hevosia. Tykkään kyllä eläimistä paljon.

Vierailija
37/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin kun näin Suurimman pudottajan mainoksen telkkarista ja aloin miettiä miten niiden ihmisten elämä muuttuu laihtumisen myötä.

Jäätanssia katsoessa tuli itku, kun pari liikkui niin kauniisti jäällä.

Kaupan kassalla työskennellessäni palvelin monesti iäkkäämpää miestä, jonka vaimo oli pahasti muistisairas. Mies ohjasi naista hellästi ja puhui hänelle aina niin kauniisti.

Itken kun kuulen viulunsoittoa. Leppävaaran asemalla on välillä viulisteja ja aina itkua pidätellen joudun menemään ohi.

Itken aina kun näen opaskoiran. Ne on niin uskollisia työssään <3

Kiitos hormonit!

Vierailija
38/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkä liikuttumaan:

-västäräkit: ensin ne hyppivät pirteästi ympäriinsä ja tulen iloiseksi. Sitten tajuan, että ne hyppivät YKSIN eivätkä kaverin kanssa ja tulen surulliseksi niiden puolesta.

- kerran kuumana kesäpäivänä työkaveri osti mulle jäätelön. Söin sen ilahtuneena. Sitten toinenkin työkaveri tarjosi jääteön, en kuitenkaan jaksanut syödä sitä ja aloin yllättäen itkeä, koska olin niin liikuttunut.

Vierailija
39/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken itkin, kun en osannut käyttää InDesign-ohjelmaa. Ja useasti koulussa itkin jos en osannut matikkaa. :D

Olin myös monesti itkenyt ku ruoka oli niin hyvää.

Vierailija
40/61 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi ärsyttää jatkuva tiskipöydän siivous, joka päivä niitä hemmetin tiskejä ja aloin itkeä.