Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko Sanni ja Evelina vielä yhdessä?

Vierailija
23.05.2017 |

Itse en ole törmännyt uutisiin erosta tai uusista heiloista, mutta ei heitä ole kyllä näkynyt yhdessäkään. Eivätkö vain tahdo virallistaa suhdettaan vielä(kään)?

Kommentit (666)

Vierailija
121/666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!

Vierailija
122/666 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/666 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
124/666 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa?

Ei ole tietoa! 

Voihan se olla, että suhde on loppunut. Tai sitten ovat tajunneet etteivät halua suhdettansa Seiskan sivuille ja alkaneet varovaisemmiksi. Molemmat aika keltanokkia suhdejuttujen kanssa mediassa eikä kumpikaan oikein tainnut tykätä, kun vähän väliä oli kaikenlaisia kuvia. Alkuvuodesta Sanni oli siskonsa luona Meksikossa ja yllätys yllätys Evelina ei päivitellyt mitään, mutta musavideo on kuvattu samassa maassa.

Vierailija
125/666 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko eronneet? Molemmat vihjanneet uusissa haastatteluissa kautta rantain että asuvat nykyään yksin. Ja Sannin uus biisi, Sit ku mä oon vapaa... hmm

Vierailija
126/666 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika varmasti eronneet. Eräs toinen laulaja postasi ruisrokin bäkkäriltä kuvan, jonka taustalla Sanni ja joku tumma nainen kävelee kylki kylessä

Vierailija
127/666 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ovat eronneet.. voi harmi!!!

Vierailija
128/666 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

atsev kirjoitti:

On aika varmasti eronneet. Eräs toinen laulaja postasi ruisrokin bäkkäriltä kuvan, jonka taustalla Sanni ja joku tumma nainen kävelee kylki kylessä

Seiska uutisoi että Sanni oli viettänyt ruisrockissa aikaa Yasmine Yamajakon kanssa. 

Vierailija
129/666 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni ja Yasemine ovat kai vaan kavereita Yasemine seurustelee miehen kanssa.

Vierailija
130/666 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti ovat erillään mutta tuo uusi biisi vielä kerran viittaa tunteista Sanniin:) ja evelina on tykännyt Sannin yhdestä kuvasta maaliskuussa vaikka eivät ole seuranneet toisiaan pitkään aikaan! ehkä heillä onn vähän riitaa tai ainaki biisi antaa ymmärtää... mutta toivoisin että olisivat yhessä

Vierailija
131/666 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan kenestä että mitähän vittua biisi kertoo? Onko eve on pettänyt sannia ja nyt even biisi kertoo rikotun luottamuksen korjaamisesta ja uudelleen yrittämisestä...

Vierailija
132/666 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan kenestä että mitähän vittua biisi kertoo? Onko eve on pettänyt sannia ja nyt even biisi kertoo rikotun luottamuksen korjaamisesta ja uudelleen yrittämisestä...

Vain elämässä kertoi jostain kaveriporukan mökkibileistä, joissa joku seurustelukumppani oli pettänyt. Käsittääkseni joskus nuorena, ennen Eveä. Suurin osa Sannin biiseistähän ammentaa tarinaa yläastevuosista, ei niinkään aikuisen naisen maailmasta.

Vierailija
133/666 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EMV kertoo Anni Lahesta, mm. Idolsista tuttu. Siis Sannin exä ennen Eveä.

Sannin uudempien biisien perusteella Evellä on aikamoinen mustasukkaisuusongelma.

Kuuntelin myös Vielä kerran. Kuulosti sekä sanoitusten että tuotannon perusteella tosi nopeasti kyhätyltä tekeleeltä, ehkä halunnut vaan välttämättä saada tuollaisen anteeksipyyntöbiisin nopeasti linjoille...

Vierailija
134/666 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni sanoi ruississa että on ollut vähän rankkaa, biisejä omasta lomasta ja laulaa että "sit ku mä oon vapaa". Nyt Evelinan uudessa biisissä pyytää anteeksi kun satutti. Hmm hmm... Sopivasti molemmilla hyvät aiheet biiseissä :P

Vierailija
135/666 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on myös joskus seurustellut Elias Kaskisen kanssa. 

Vierailija
136/666 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi jos Evelinan biisi olisi Sannille tarkoitettu. Moni näiden tuotannon biiseistä kuulostaa siltä kuin olisi kirjoitettu toisillensa. 

Mitä jos ne näkee 2015

"heität hiukset puolelta toiselle, ja kuiskaat mennääks"

Tulee just fiilis, että lauletaan naisesta. Ei tietty tarkota mitään vielä.

Ku Kanye Kanyee 2016

"Rakasta mua niin mä rakastan sua ku Kanye Kanyee"

Evelina tykkää Kim Kardashianista ja moni vaatetyyli sieltä peräisin. Kim on Kanye Westin kanssa naimisissa.

Tyttöystävä 2016

"Mä en jaa ruokaa Mut saat puolet pizzasta Eikä mua haittaa Vaikka sotket sohvalla Ja mä voin kattoo Sun lempparileffoja Vaik mähän inhoon näitä Disney-draamoja"

Evelina tykkää pizzasta (okei kuka ei tykkäis?) ja rakastaa Disney -elokuvia. Etenkon Frozen ja fanit tuo sille kaikenlaista krääsää elokuvaan liittyen.

Vierailija
137/666 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni on myös joskus seurustellut Elias Kaskisen kanssa. 

Ei ne seurustelleet. Hengailivat yläasteella yhdessä teini-ikäisinä muttei se ollut todellista seurustelua. 

terv.lohjalainen

Vierailija
138/666 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin ja Eliaksen "suhteen" ainut todiste oli, joku Sannin Facebookissa ollut kuva missä hassuttelivat samassa kuvassa ja joku frendi kommentoinu, että onko vanha suola alkanu janottamaan. Vaikutti lähinnä vitsiltä..

Vierailija
139/666 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannin ja Eliaksen "suhteen" ainut todiste oli, joku Sannin Facebookissa ollut kuva missä hassuttelivat samassa kuvassa ja joku frendi kommentoinu, että onko vanha suola alkanu janottamaan. Vaikutti lähinnä vitsiltä..

No ei se noin ole. Kyllä he kävelivät käsi kädessä joskus 14-vuotiaina ja lauloivat jossain kirkon tilaisuuksissa yhdessä. Sellaista söpöä teini-ihastusta. Eivvät todellakaan vieneet toisiltaan edes neitsyyttä.

Vierailija
140/666 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se noin ole. Kyllä he kävelivät käsi kädessä joskus 14-vuotiaina ja lauloivat jossain kirkon tilaisuuksissa yhdessä. Sellaista söpöä teini-ihastusta. Eivvät todellakaan vieneet toisiltaan edes neitsyyttä.

Luonnollisesti tarkoitin semmosta todistetta jonka kuka tahansa voi nähdä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi