Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada mies huomioimaan?

Vierailija
25.07.2025 |

Mies puuhailee paljon omia juttujaan ja on todella nihkeä lähtemään kanssani mihinkään. Alussa kävi kanssani kahvilla ja lenkillä, suunnitteli yhteisiä reissuja ja muuta, mutta nyt ei lähde kotoa millään. Haluaisin käydä testaamassa lähistölle avatun uuden kahvilan ja naapurikaupungin kehutun ravintolan, mutta ei. Ehdotin lomalla päiväretkeä lähialueen patikointireitille, mutta sekään ei kelvannut. 

Emme asu yhdessä, mutta vietän paljon aikaa miehen luona ja tunnen oloni itsestäänselvyydeksi. Mies menee pihahommissaan ja harrastuksissaan. Illalla katsotaan yhdessä telkkaria. Tämä ei ole se mitä parisuhteelta haluan.

En tarvitse erikoisia lahjoja tai elämyksiä, mutta edes se yhteinen kävelylenkki olisi kiva juttu. Pitääkö tässä ruveta todella vaatimaan, että oma kumppani huomioi? 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saisiko huomiosi?"

Vierailija
2/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Saisiko huomiosi?"

No tätäkin olen yrittänyt. Sanoin suoraan, että haluaisin edes kävelytreffeille tai sinne kahvilaan, mielestäni aivan normaaleja ja arkipäiväisiäkin asioita, mutta vastauksena oli vain raskasta huokailua kuin olisin täysin kohtuuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs sitä nyt kotoaan...

Vierailija
4/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Saisiko huomiosi?"

No tätäkin olen yrittänyt. Sanoin suoraan, että haluaisin edes kävelytreffeille tai sinne kahvilaan, mielestäni aivan normaaleja ja arkipäiväisiäkin asioita, mutta vastauksena oli vain raskasta huokailua kuin olisin täysin kohtuuton.

Toista kysymystä yhä uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
5/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko teille naisille yllätyksenä se että me miehet ei ihan oikeasti haluta olla parisuhteessa teidän kanssanne? Jos sellaiseen ajautuu, niin ei me jakseta myöskään panostaa eroon. Itse vain suhteessa aina lopetin kaiken huomioimisen ja odottelin että milloin nainen tajuaa lähteä. Naiset ovat silleen takiaisia, että jäävät roikkumaan pitkäksi aikaa, eivätkä ymmärrä suhteen olevan ohi. Kauan kipuilevat ennen kuin ymmärtävät, mutta silloinkin kääntävät asian päälaelleen, aivan kuin eropäätös olisi ollit yksin heidän. Mies ei muka ymmärrä aiheuttaneensa eron, vaikka mies nimenomaan on henkisesti eronnut jo kauan sitten.

Vierailija
6/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Saisiko huomiosi?"

Miehet suorastaan rakastaa nalkutusta. Sillä keinolla on moni parisuhde pelastettu. :DD

Vierailija
7/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jättää mies vähemmälle huomiolle. Älä vietä aikaa hänen telkkarin äärellä, vaan mene ja tee omia juttuja. Katso mitä tapahtuu. Jos mies on ihan tyytyväinen, niin sitten nostat kytkintä.

Jos hän ei ole tyytyväinen, mutta siltikään ei halua tehdä kanssasi asioita, niin ehkä sitten olette kuitenkin liian erilaisia. Ihmiset muuttuvat. Ehkä hän nyt sitten on muuttunut tuollaiseksi. Mieti onko se mitä itse haluat ja toimi sen mukaan. 

Vierailija
8/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siinä opn jotain muuta. Oletko yrittänyt pompottaa miestä? Sujuuko seksi ja kuinka usein. Jos kävelytreffit ei suju niin jotain muuta on tapahtunut.

Vierailija
9/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko teille naisille yllätyksenä se että me miehet ei ihan oikeasti haluta olla parisuhteessa teidän kanssanne? Jos sellaiseen ajautuu, niin ei me jakseta myöskään panostaa eroon. Itse vain suhteessa aina lopetin kaiken huomioimisen ja odottelin että milloin nainen tajuaa lähteä. Naiset ovat silleen takiaisia, että jäävät roikkumaan pitkäksi aikaa, eivätkä ymmärrä suhteen olevan ohi. Kauan kipuilevat ennen kuin ymmärtävät, mutta silloinkin kääntävät asian päälaelleen, aivan kuin eropäätös olisi ollit yksin heidän. Mies ei muka ymmärrä aiheuttaneensa eron, vaikka mies nimenomaan on henkisesti eronnut jo kauan sitten.

Osa miehistä on tuollaisia lapamatoja, mutta älä puhu kaikkien puolesta. 

Vierailija
10/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos päästäisit tämän prinssin ratsastamaan kohti auringonlaskua? Ei se mies siitä miksikään muutu vaikka kuinka odottaisit ja odottaisit, että hän muuttuisi ja viimeinkin saisit suhteelta sen minkä haluaisit.

Vierailija
11/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä roiku liikaa miehessä. Pitää sinua jo itsestään selvyytenä joten sen takia ei jaksa panostaa. Hanki omaa elämää. Millää vinkumusella et huomiota saa. Etsi uusia ystäviä ja jopa miehiä ystäviksi. Niin sit elät omaa elämääsi. Kuten parhaaksi näet. Ja meet kaverien kans keikoille tai yksin. Annat tän miehen olla itekseen. Käänteispsykologiaa toimii parhaiten. 

Vierailija
12/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin:

MUN KYYYYYYNELEEEEET 😫😫😫😫

NIIN PITKÄÄN VUOTANEEEEET 🥺🥺🥺😣😣😣

TÄNÄÄÄÄÄN NE SAAAA MUT KIMALTAMAAAAAAAAN 😩😩😩😩😩😩

Ilon silmistäni veit🥀🥀🥀🥀🖤🖤🖤

pahaa syämmelle teit 💔💔💔

MÄ TIEDÄN MÄ TIEDÄN 😫😣😭💀

Vierailija
13/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee asioita yksin tai ystävien kanssa. Miksi edes olet miehen kanssa jos häntä ei sinun seurasi kiinnosta? 

Vierailija
14/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ne tunteet ovat kropan hälytysjärjestelmä. 

Vierailija
15/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takiaisen oletkin ansainnut, kun et puhu suoraan.

Vierailija
16/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette asu yhdessä, joten mitään velvollisuutta kummallakaan ei ole. 

Ole viikko tai kaksi ottamatta yhteyttä tai vastaamatta viesteihin. 

Katso miten reagoi. 

Vierailija
17/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Saisiko huomiosi?"

Jos nalkutus ei auta, pihdataan sitä seksiä. 

Vierailija
18/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eroaisin, jos miehelle niinkin helppo ja vaivaton asia toteuttaa kuin kävelylenkki SILLOIN TÄLLÖIN aiheuttaisi huokailua.

Vierailija
19/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomion saa parhaiten tekemällä itsenäisesti omia juttuja ja sopimalla omia menoja. Jos siinä vaiheessa ei miestä ala kiinnostaa kun liihotat ympäriinsä on suhde ja kiinnostus Förbi. Huomiota ei saa sitä kinuamalla. 

Vierailija
20/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde ajautuu siihen, että kumppania joutuu vaatimalla vaatimaan tekemään kivoja juttuja yhdessä, yleensä silloin kannattaa erota. Hyvä kumppani on oma-aloitteinen tämmöisten juttujen suhteen ja haluaa viettää aikaa kanssasi.